Gå til innhold

Gjerrig date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Er du sånn med lønn også? Tenker det er greit at menn tjener litt mer enn kvinner? Det er jo tross alt tradisjon.

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

 

Nei, jeg mener at man skal ha lik lønn for likt arbeid. Det handler ikke om tradisjon for min del, det handler om at jeg liker å bli vartet opp og føle at han byr på seg selv, jeg vil gjerne bidra jeg også, men har han like god økonomi som meg eller bedre, så liker jeg at han tilbyr seg å betale. Så kan jeg som sagt godt gjøre det neste gang, men liker å føle at han er den som "tar hovedansvaret" for det. Og jeg synes forresten at det er best å la menn skifte dekk på bilen min mens jeg f. eks. lager litt mat som takk. Er bare 37 år forresten, jeg føler at jeg er en sjelden rase. Eller kanskje andre som mener det samme som meg ikke ønsker å si det høyt. Man får sikkert mye pes for sånt :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg mener at man skal ha lik lønn for likt arbeid. Det handler ikke om tradisjon for min del, det handler om at jeg liker å bli vartet opp og føle at han byr på seg selv, jeg vil gjerne bidra jeg også, men har han like god økonomi som meg eller bedre, så liker jeg at han tilbyr seg å betale. Så kan jeg som sagt godt gjøre det neste gang, men liker å føle at han er den som "tar hovedansvaret" for det. Og jeg synes forresten at det er best å la menn skifte dekk på bilen min mens jeg f. eks. lager litt mat som takk. Er bare 37 år forresten, jeg føler at jeg er en sjelden rase. Eller kanskje andre som mener det samme som meg ikke ønsker å si det høyt. Man får sikkert mye pes for sånt :laugh:

 

Selvsagt vil du det. Du vil at mannen skal spandere på deg, og du at han skal ta seg av handy-oppgaver, men tradisjoner som ikke kommer deg til gode, det vil du ikke ha noe av. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selvsagt vil du det. Du vil at mannen skal spandere på deg, og du at han skal ta seg av handy-oppgaver, men tradisjoner som ikke kommer deg til gode, det vil du ikke ha noe av. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

 

 

Sånn har det blitt dessverre. 

Anonymous poster hash: 2ae3b...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sånn har det blitt dessverre. 

Anonymous poster hash: 2ae3b...a7d

 

Joda. Jeg tar gjerne hovedansvar for innendørs arbeid som jeg er flinkere og kjappere til å gjøre. Forbeholder meg retten til å delegere da selvfølgelig, men.. Da mener jeg husarbeid og matlaging, ikke barnepass. Så lenge mannen tar hovedansvaret for alt utendørs pluss bil o.l. Det er enklest, raskest og jeg liker det, synes det er tiltrekkende med en mann som kan sine ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare greit å bli kvitt han først som sist. Jeg er veldig generøs i forhold og det er jo greit det går litt begge veier. Vis vi tilbringer mer tid hos han så tilbyr jeg meg alltid å handle før jeg kommer. om det er noe han trenger eller om jeg skal ta med noe.  

 

Var på date engang med en kar,vi var ute å drakk. og jeg hadde kjøpt min egen drikke og hans. og når det liksom var hans tur så tilbydde han meg bare et drops siden det var mye billigere. Og det var så dyrt å drikke ute. javel.... da burde han heller tatt meg med på en annen type date da.turn off.  



Anonymous poster hash: cf9de...84a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare greit å bli kvitt han først som sist. Jeg er veldig generøs i forhold og det er jo greit det går litt begge veier. Vis vi tilbringer mer tid hos han så tilbyr jeg meg alltid å handle før jeg kommer. om det er noe han trenger eller om jeg skal ta med noe.  

 

Var på date engang med en kar,vi var ute å drakk. og jeg hadde kjøpt min egen drikke og hans. og når det liksom var hans tur så tilbydde han meg bare et drops siden det var mye billigere. Og det var så dyrt å drikke ute. javel.... da burde han heller tatt meg med på en annen type date da.turn off.  

Anonymous poster hash: cf9de...84a

 

 

Ja, det med gjerrighet og snylting var veldig turn-off! Jeg har god forståelse for folk som må være forsiktige økonomisk, særlig med tanke på at jeg er student selv! Så når jeg opplever en person som vil at jeg skal spandere på han, og spiser opp ting i kjøleskapet mitt uten å gi igjen, så går rett og slett ikke det! Og jeg hadde følt det på samme måte uavhengig av kjønnsroller.. 

 

Men det var jo flere ting inne i bildet her og, det med at han begynte å bli veldig frekk med meg, og komme med kommentarer igjen og igjen.. og at han virket som han hadde et veldig "eksplosivt" sinne, klikket for veldig små bagateller skremte meg!

Anonymous poster hash: f26d4...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yiikes! Noen må få sendt han på datingkurs eller noe! Sånn her kan man ikke oppføre seg. Sorry, men hvis ikke han skjerper seg, så kommer han til å ende opp som evig singel. Ingen som gidder en slik gjerrigknark og respektløs fyr. Han er jo skikkelig egoistisk. Turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer er faen meg dobbeltmoralske. Dere krever å bli påspandert som horer på byen, men når en mann vil bli påspandert, er helvete løs.. Anonymous poster hash: 422e1...09e

Du høres bitter ut. Nylig blitt dumpet av en kvinne eller?

Hvem i tråden er det som krever å bli spandert på? Ikke dra alle under en kam nå da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal stå for sitt på date, men vet om mange kvinnfolk som mener det motsatte av meg så ser hvorfor vi kalles dobbeltmoralske her. Har flere venninner som har droppet dater fordi de ikke spanderte på første date.

Mine dater i det siste har stort sett vært å gå ut å drikke øl. Her har mannen alltid tilbudt seg å spandere første ølen, noe jeg lar han gjøre (da er det selvsagt alltid en fare for at han spanderer hele daten om det blir med den ene ølen), men når ølen er drukket opp går jeg alltid å kjøper runde 2. Og sånn fortsetter det annenhver gang til vi går vært til vårt.

Spurte forresten en av disse venninnene om hvorfor hun forventer å bli spandert på, og svaret var "om daten er mislykket har jeg iallefall fått noe ut av det".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 1 date mannen trenger å spandere. Etterpå kan man butte på. Spanderer gjerne på en mann men det er noe med at det er 1 date.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle andre du har vært med, har du snyltet på de. :opplyser:

Anonymous poster hash: 422e1...09e

Hæ? har ikke snyltet på noen jeg. Stikk å vær bitter ett annet sted.

Anonymous poster hash: a2a8e...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 1 date mannen trenger å spandere. Etterpå kan man butte på. Spanderer gjerne på en mann men det er noe med at det er 1 date.

 

Noe? Hva da?

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe? Hva da?

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

At mannen skal være litt gentleman på 1 date. Er liksom noe med romantikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At mannen skal være litt gentleman på 1 date. Er liksom noe med romantikken.

 

Hva gjør du selv for å opprettholde romantikken, som mannen ikke trenger å gjøre?

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du selv for å opprettholde romantikken, som mannen ikke trenger å gjøre?

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

Hallo jeg snakker bare om 1 date. Jeg presiserte at det kun var den første jeg mente. Neste date kan hun spandere. Eller gjøre noe annet. Lage middag til han eller. Ja mye jenter og kan gjøre for å bevare romantikken. Kle seg fint for han. Gi han kompimenter. Masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sånn med lønn også? Tenker det er greit at menn tjener litt mer enn kvinner? Det er jo tross alt tradisjon.

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

Wow. Du høres virkelig gøyal, sexy og fantastisk kul ut.not.

Anonymous poster hash: d141e...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow. Du høres virkelig gøyal, sexy og fantastisk kul ut.not.

Anonymous poster hash: d141e...0c3

 

Det er ikke alle som har anlegg for not-vitser.

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har anlegg for not-vitser.

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

....som sagt : skikkelig sjarmerende du.

Anonymous poster hash: d141e...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange menn (og kvinner) ikke skjønner at det handler ikke om pengene i seg selv. Det handler om å vise generøsitet. Man kan være generøs på andre måter enn penger, men det er ikke like lett å få vist frem på date. En generøs person er som regel også generøs i senga, og det er vel alle enige om at er attraktivt i en mulig partner? ;)



Anonymous poster hash: 2eed1...036
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det mange menn (og kvinner) ikke skjønner at det handler ikke om pengene i seg selv. Det handler om å vise generøsitet. Man kan være generøs på andre måter enn penger, men det er ikke like lett å få vist frem på date. En generøs person er som regel også generøs i senga, og det er vel alle enige om at er attraktivt i en mulig partner? ;)

Anonymous poster hash: 2eed1...036

 

 

Jeg er helt enig og skulle gjerne fått plusset innlegget ditt flere ganger. 

Anonymous poster hash: f67ce...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...