Gå til innhold

Gjerrig date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, vær glad du nå er kvitt han! Han hørtes virkelig ikke god ut. For en taper. Sikkert vant til å få vilja si hele tiden og alt servert på et sølvfat. Ikke vær lei deg! Dra ut og feir!



Anonymous poster hash: fe81e...51f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er å tenke "det som er mitt er ditt og ditt er mitt" og spandere på hverandre, men om han alltid kommanderer deg til å kjøpe mere øl osv så høres det ut som at han snylter ganske åpenbart ja!
Det at han også er egoistisk i senga beviser for meg at han kun utnytter deg. Han syns du er moro å drikke øl med og få sex fra, tenker fordeler for seg selv, men bryr seg nada om hva han faktisk tilbyr deg tilbake og hva han kan gjøre for deg. Dump han!!!



Anonymous poster hash: 762b1...6a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæl fyr som fikk deg til å føle deg dårlig. Bra du er kvitt ham.

Anonymous poster hash: a7aed...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noengang opplevd å havne på date med en som var gjerrig? Hvordan oppdaget dere det, og ble det en dealbreaker for dere?

Er student og er veldig for at begge skal legge ut for seg, så kan man heller spandere en gang i blant, eller kanskje oftere når man har begynt å jobbe og får lønning hver måned.

Dater en som prøver å få meg til å være den som spanderer hver gang. Sitter og maser om ikke jeg kan gå og kjøpe flere øl til oss osv. Synes det hele begynner å bli veldig ubehagelig!

I starten betalte vi begge for oss selv, og det var ok. Men nå føler jeg at han prøver å snylte litt..? Har også hatt noen hjemmedater hos meg (siden jeg bor på hybel alene og da har litt privat space, mens han bor i kollektiv).

Da er det jeg som hver gang har stilt opp med snacks, og han har aldri med seg noe. Forsåvidt greit at den som er "vert" stiller med snacks, men når vi alltid er hos meg hadde det jo vært fint om han også hadde med seg noe? Han spiser opp det jeg har i kjøleskapet også, tar seg brød, pålegg og drikker opp juicen..og jeg er som sagt student så det er derfor jeg legger merke til det, har ikke så mye i mnden!

Sa fra til han om at han kunne jo ta med litt i blant han også, men det har tydeligvis gått inn og ut igjen.. eller. han hadde med seg potetull engang, men da virket det som han ikke ønsket å dele, han ble nesten stresset hver gang jeg tok noen flak, og rasket kjapt til seg posen.. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om dette?

Ellers er han en morsom fyr, og veldig avslappa å være sammen med. Det eneste andre negative med han er at han i senga kun tenker på sin orgasme, eller tar seg ikke veldig tid med forspill osv...Har aldri kommet med han, for ting går for fort! Har også sagt fra her, men han virker ikke som han tar det til seg.

Anonymous poster hash: f26d4...fdb

Sånn, nå vet du hvordan menn har det! Hater kvinnfolk som "krever" å bli påspandert. Sier takk og farvel.

Anonymous poster hash: 422e1...09e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å tenke "det som er mitt er ditt og ditt er mitt" og spandere på hverandre, men om han alltid kommanderer deg til å kjøpe mere øl osv så høres det ut som at han snylter ganske åpenbart ja!

Det at han også er egoistisk i senga beviser for meg at han kun utnytter deg. Han syns du er moro å drikke øl med og få sex fra, tenker fordeler for seg selv, men bryr seg nada om hva han faktisk tilbyr deg tilbake og hva han kan gjøre for deg. Dump han!!!

Anonymous poster hash: 762b1...6a6

Da bør jo menn dumpe ca 95% av alle damer. Fordi er jo akkurat sånn dere er.😈

Anonymous poster hash: 422e1...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere damer er faen meg dobbeltmoralske. Dere krever å bli påspandert som horer på byen, men når en mann vil bli påspandert, er helvete løs.. 😅

Anonymous poster hash: 422e1...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som eksen min. Var sammen i 6mnd. Da han var på besøk hos meg så sa han ofte at han ville ha pizza,kinamat osv. Så da ringte han å bestilte, jeg måtte betale hver gang for han hadde "glemt kortet" osv osv. Ble lei og dumpet han.



Anonymous poster hash: a2a8e...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som eksen min. Var sammen i 6mnd. Da han var på besøk hos meg så sa han ofte at han ville ha pizza,kinamat osv. Så da ringte han å bestilte, jeg måtte betale hver gang for han hadde "glemt kortet" osv osv. Ble lei og dumpet han.

Anonymous poster hash: a2a8e...9c6

Og alle andre du har vært med, har du snyltet på de. :opplyser:

Anonymous poster hash: 422e1...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør jo menn dumpe ca 95% av alle damer. Fordi er jo akkurat sånn dere er.

Anonymous poster hash: 422e1...09e

 

 

Dere damer er faen meg dobbeltmoralske. Dere krever å bli påspandert som horer på byen, men når en mann vil bli påspandert, er helvete løs..

Anonymous poster hash: 422e1...09e

Eh, nei. Alle damer er IKKE sånn. Jeg er feminist og 100% for at man skal betale for seg selv. Jeg får faktisk dårlig samvittighet når menn spanderer på meg. Heldigvis skjer det kanskje en gang hvert 20'ende år.

Anonymous poster hash: fe81e...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei. Alle damer er IKKE sånn. Jeg er feminist og 100% for at man skal betale for seg selv. Jeg får faktisk dårlig samvittighet når menn spanderer på meg. Heldigvis skjer det kanskje en gang hvert 20'ende år.

Anonymous poster hash: fe81e...51f

Vet ikke hva som er værst av kvinner som kaller seg feminist eller de som skal bli påspandert mat og drikke.. Men bra du betaler for deg selv.:)

Anonymous poster hash: 422e1...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er værst av kvinner som kaller seg feminist eller de som skal bli påspandert mat og drikke.. Men bra du betaler for deg selv. :)

Anonymous poster hash: 422e1...09e

Sier mer om deg enn om meg. Synd feminisme er så misforstått og de fleste mannfolk så ignorante og for late til å undersøke hva feminisme egentlig er. Se der ja.

Anonymous poster hash: fe81e...51f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar dere :) gjør veldig vondt nå, samtidig som jeg er veldig irritert jo mer jeg tenker over det! 



Anonymous poster hash: f26d4...fdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar! :) det har blitt litt drama her i gården nå, etter at jeg prøvde å avtale å treffe han i kveld for å prate ut litt. Synes det er mest voksent å ta ting face to face.

Han har hatt for uvane og alltid komme mye senere enn det vi har avtalt. Og det er jo greit nok om det skjer en gang i blant, eller man har en god grunn. Men han har mer gjort det til en vane å komme for sent, og da er grunnen bare at han ble sittende og spille spill foran pcen. Jeg synes det er ganske respektløst, for da sitter jeg bare og "venter", gjør jo ingen andre avtaler den kvelden siden jeg egentlig skal ha besøk av han.. Det er jo forskjell på når vi skal møtes kl 7, og han ikke gidder komme før halv 10.. føler han nesten gjør det for at det skal bli så sent utpå kvelden at vi kan nesten bare rekker å se litt tv før vi legger oss, og da vil han alltid ha sex, i stedenfor at vi først skal prate og ha det koselig med andre ting.. men det er bare en følelse jeg har, vet jo ikke. Men tanken på å bare være et objekt for han er ekkel!

Uansett, han skulle vært her 7, men kom igjen ikke med bussen vi hadde avtalt og da sendte jeg han en ganske "sint" melding om at jeg syntes det var veldig respektløst å alltid holde på sånn. Og at da kunne vi droppe å møtes i kveld, siden det nå ble så sent! Og da klikket han helt, sendte meg masse stygge meldinger, og skrev at han skulle dra ut på byen for å se potensialet der?!

Jeg er så utrolig lei meg og sinna! Men nå har jeg iallfall fått avsluttet det!! Sendte melding om at dette gadd jeg ikke mer. Også har jeg skrudd av mobilen!

Anonymous poster hash: f26d4...fdb

Kjære TS- du bør takke gudene for at du endelig er kvitt bunnslammet! Nå kan du se fremover og ha rom for å treffe en snill, solid og generøs mann som respekterer deg. Lykke til!

Anonymous poster hash: d141e...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS- du bør takke gudene for at du endelig er kvitt bunnslammet! Nå kan du se fremover og ha rom for å treffe en snill, solid og generøs mann som respekterer deg. Lykke til!

Anonymous poster hash: d141e...0c3

 

Takk :) Han har lagt igjen over 20 ubesvarte anrop i dag, men jeg prøver å holde meg sterk og ikke gi han noe mer oppmerksomhet!!

Anonymous poster hash: f26d4...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eh, nei. Alle damer er IKKE sånn. Jeg er feminist og 100% for at man skal betale for seg selv. Jeg får faktisk dårlig samvittighet når menn spanderer på meg. Heldigvis skjer det kanskje en gang hvert 20'ende år.

Anonymous poster hash: fe81e...51f

 

 

Det var nylig en tråd her som nådde flere titalls sider. Veldig, veldig mange kvinner påpekte at de tvert ville droppet en fyr som ikke tok regningen på date.

 

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Synes han høres litt gjerrig ut ja... Jeg er for at man skal være rimelig likestilte når det kommer til betaling av ting og at man spanderer omtrent like mye hver. Personlig ville jeg til og med følt at om det hadde vært meg som hadde dratt på besøk til daten min hele tiden, så er det jeg som burde ha tatt med snacks. Litt sånn for å gjøre opp for alt dasspapiret jeg bruker mens jeg er der.

Anonymous poster hash: fe81e...51f

 

Jeg må si at jeg liker at mann spanderer, ikke studenter da, de kan godt speise, men vanlige menn med ok økonomi bør helst spandere litt for min del. Det er en gest, det handler om å varte opp og la seg oppvarte. Handler lite om penger egentlig. Jeg betaler gjerne en del jeg også, men da skal det helst være fordi jeg tilbyr meg det, og ikke fordi han forventer det. Det er ikke sexy med grådige menn!! Men er man raus som person, så er man raus med det man har, også med penger. Jeg liker å tro at jeg er sånn. Og elsker at andre er det. Men jeg er litt gammeldags i forhold til kjønnsrollemønster ellers også da. Liker at menn er menn og kvinner er kvinner jeg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg liker at mann spanderer, ikke studenter da, de kan godt speise, men vanlige menn med ok økonomi bør helst spandere litt for min del. Det er en gest, det handler om å varte opp og la seg oppvarte. Handler lite om penger egentlig. Jeg betaler gjerne en del jeg også, men da skal det helst være fordi jeg tilbyr meg det, og ikke fordi han forventer det. Det er ikke sexy med grådige menn!! Men er man raus som person, så er man raus med det man har, også med penger. Jeg liker å tro at jeg er sånn. Og elsker at andre er det. Men jeg er litt gammeldags i forhold til kjønnsrollemønster ellers også da. Liker at menn er menn og kvinner er kvinner jeg :fnise:

 

Er du sånn med lønn også? Tenker det er greit at menn tjener litt mer enn kvinner? Det er jo tross alt tradisjon.

Anonymous poster hash: 58ec5...67d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noengang opplevd å havne på date med en som var gjerrig? Hvordan oppdaget dere det, og ble det en dealbreaker for dere?

Er student og er veldig for at begge skal legge ut for seg, så kan man heller spandere en gang i blant, eller kanskje oftere når man har begynt å jobbe og får lønning hver måned.

Dater en som prøver å få meg til å være den som spanderer hver gang. Sitter og maser om ikke jeg kan gå og kjøpe flere øl til oss osv. Synes det hele begynner å bli veldig ubehagelig!

I starten betalte vi begge for oss selv, og det var ok. Men nå føler jeg at han prøver å snylte litt..? Har også hatt noen hjemmedater hos meg (siden jeg bor på hybel alene og da har litt privat space, mens han bor i kollektiv).

Da er det jeg som hver gang har stilt opp med snacks, og han har aldri med seg noe. Forsåvidt greit at den som er "vert" stiller med snacks, men når vi alltid er hos meg hadde det jo vært fint om han også hadde med seg noe? Han spiser opp det jeg har i kjøleskapet også, tar seg brød, pålegg og drikker opp juicen..og jeg er som sagt student så det er derfor jeg legger merke til det, har ikke så mye i mnden!

Sa fra til han om at han kunne jo ta med litt i blant han også, men det har tydeligvis gått inn og ut igjen.. eller. han hadde med seg potetull engang, men da virket det som han ikke ønsket å dele, han ble nesten stresset hver gang jeg tok noen flak, og rasket kjapt til seg posen.. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om dette?

Ellers er han en morsom fyr, og veldig avslappa å være sammen med. Det eneste andre negative med han er at han i senga kun tenker på sin orgasme, eller tar seg ikke veldig tid med forspill osv...Har aldri kommet med han, for ting går for fort! Har også sagt fra her, men han virker ikke som han tar det til seg.

Anonymous poster hash: f26d4...fdb

Dump, dump, dump
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør jo menn dumpe ca 95% av alle damer. Fordi er jo akkurat sånn dere er.😈

Anonymous poster hash: 422e1...09e

Det er vi ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...