Gå til innhold

Gjerrig date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noengang opplevd å havne på date med en som var gjerrig? Hvordan oppdaget dere det, og ble det en dealbreaker for dere?

 

Er student og er veldig for at begge skal legge ut for seg, så kan man heller spandere en gang i blant, eller kanskje oftere når man har begynt å jobbe og får lønning hver måned.

 

Dater en som prøver å få meg til å være den som spanderer hver gang. Sitter og maser om ikke jeg kan gå og kjøpe flere øl til oss osv. Synes det hele begynner å bli veldig ubehagelig!

 

I starten betalte vi begge for oss selv, og det var ok. Men nå føler jeg at han prøver å snylte litt..? Har også hatt noen hjemmedater hos meg (siden jeg bor på hybel alene og da har litt privat space, mens han bor i kollektiv).

 

Da er det jeg som hver gang har stilt opp med snacks, og han har aldri med seg noe. Forsåvidt greit at den som er "vert" stiller med snacks, men når vi alltid er hos meg hadde det jo vært fint om han også hadde med seg noe? Han spiser opp det jeg har i kjøleskapet også, tar seg brød, pålegg og drikker opp juicen..og jeg er som sagt student så det er derfor jeg legger merke til det, har ikke så mye i mnden!

 

Sa fra til han om at han kunne jo ta med litt i blant han også, men det har tydeligvis gått inn og ut igjen.. eller. han hadde med seg potetull engang, men da virket det som han ikke ønsket å dele, han ble nesten stresset hver gang jeg tok noen flak, og rasket kjapt til seg posen.. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om dette?

 

Ellers er han en morsom fyr, og veldig avslappa å være sammen med. Det eneste andre negative med han er at han i senga kun tenker på sin orgasme, eller tar seg ikke veldig tid med forspill osv...Har aldri kommet med han, for ting går for fort! Har også sagt fra her, men han virker ikke som han tar det til seg. 



Anonymous poster hash: f26d4...fdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han der hadde jeg ditcha. Er det en person jeg ikke gidder å telle kroner med, så er det kjæresten min. Men det forutsetter selvsagt at begge bidrar! Hadde det alltid vært jeg som kjøpte inn alt mulig til meg og kjæresten hadde jeg blitt lei. Og når han, som du sier, blir stressa av at du forsyner deg av potetgull han har tatt med, så blinker varsellampene for min del. Ekstra minus at han ikke bryr seg om deg i senga. 



Anonymous poster hash: 72663...ccf
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke ut som en som tenker noe særlig på andre enn seg selv, og når han er sånn helt fra begynnelsen tror jeg det er lite sjanse for at han endrer seg. 

 

Dette hadde jeg ikke giddet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en egoist på alle måter. Jeg hadde ikke giddet. Han er ego både med tanke på penger og med tanke på sex. Aldri om jeg hadde orket. 



Anonymous poster hash: 97f3d...ae1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjerrighet er dealbreaker for min del, helt uaktuelt



Anonymous poster hash: baf7d...3ec
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig veldig godt å høre dere på en måte "bekrefte" det jeg har følt litt på i det siste.. tror jeg skal avbryte dette, og med det forhåpentligvis spare meg fra et negativt forhold..

 

Det siste irriterende og egentlig litt sårende han har gjort nå for tiden, var at han gjorde litt narr av hvordan jeg gikk, at jeg tok så lange skritt. Altså, jeg tåler litt humor, men det er jo ikke noe gøy når daten din gjør deg usikker på deg selv? Har aldri tenkt over det før, eller fått kommentarer på det..

 

Også har han begynt å kommentere at han ikke liker skoene mine.. og det er ikke noe spesielt rare sko, helt svarte, vanlige. Men han gjør en skikkelig greie ut av at han ikke synes de er noe fine, gir seg liksom ikke. Jeg synes ikke skoa hans er verdens fineste heller, men jeg har ikke akkurat behov for å lage en sak ut av det... Ble skikkelig lei meg her om dagen da han pekte på en annen dame og henviste til hvor fine skoene hennes var! Sa til slutt at javel, hvis du ikke er fornøyd med skoene mine, så får DU kjøpe nye til meg da. For jeg har ikke penger til å legge ut på dyre støvletter bare for å please han! Men det kom ikke på tale at han skulle kjøpe, selv ikke når jeg sa at vi kunne spleisa..

 

Nei, nå tror jeg ikke at jeg gidder mer altså..



Anonymous poster hash: f26d4...fdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der høres virkelig ikke ut som noe å bruke tid på, nei! Han høres helt dust ut. Jeg hadde ikke giddet med en fyr som sa slikt til meg. 



Anonymous poster hash: 97f3d...ae1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herleghet, han dere høres ikke koslig ut i det hele tatt. Han er egoistisk i sengen, gjerrig og gjør narr av deg? Hjelpes. Se for deg et scenario i fremtiden der dere blir samboere og får barn, hvordan trur du arbeidsfordelingen blir? Han kommer sikkert til å mene at du skal kjøpe inn mat til husholdningen og kommer ikke til å være behjelpelig med ungene. 

 

Han der er det ikke vits å bruke et sekund mer på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når han går lei.. Finner han en dårlig unskyldning for å ikke forsette det dere har nå. Best å avslutte så ingen blir såret osv...

Anonymous poster hash: c26dc...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt takk og farvel :) Han får finne noen andre å snylte på. Sånne egoister er ikke noe å ta vare på. Både pengemessig og i senga.

Har selv en samboer, og vi deler alle løpende utgifter. Noe som burde være veldig naturlig etter at man har vært sammen en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er både grisk og gjerrig! For en kar.
Jeg hadde ikke tolerert noe av det der. Hadde han rørt mitt i kjøleskapet hadde jeg kastet fyren rett ut!
Vet åssen det er å leve med trangt budsjett og slik snylting har man ikke råd til. Høres ut som en umoden slask det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd en sånn, men har opplevd det motsatte. Enkelte lever veldig over evne, og vil helst at folk de tilbringer tid med også skal gjøre det. Rimelig mange studiner som drikker opp lånet på to uker. Sånt var aldri aktuelt for meg da jeg var student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes han høres litt gjerrig ut ja... Jeg er for at man skal være rimelig likestilte når det kommer til betaling av ting og at man spanderer omtrent like mye hver. Personlig ville jeg til og med følt at om det hadde vært meg som hadde dratt på besøk til daten min hele tiden, så er det jeg som burde ha tatt med snacks. Litt sånn for å gjøre opp for alt dasspapiret jeg bruker mens jeg er der.



Anonymous poster hash: fe81e...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå som jeg leste det andre innlegget ditt, TS, om denne fyren... så må jeg si at han høres ut som en skikkelig teiting. Ikke noe jeg ville spart på iallefall!



Anonymous poster hash: fe81e...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere noengang opplevd å havne på date med en som var gjerrig? Hvordan oppdaget dere det, og ble det en dealbreaker for dere?

 

Er student og er veldig for at begge skal legge ut for seg, så kan man heller spandere en gang i blant, eller kanskje oftere når man har begynt å jobbe og får lønning hver måned.

 

Dater en som prøver å få meg til å være den som spanderer hver gang. Sitter og maser om ikke jeg kan gå og kjøpe flere øl til oss osv. Synes det hele begynner å bli veldig ubehagelig!

 

I starten betalte vi begge for oss selv, og det var ok. Men nå føler jeg at han prøver å snylte litt..? Har også hatt noen hjemmedater hos meg (siden jeg bor på hybel alene og da har litt privat space, mens han bor i kollektiv).

 

Da er det jeg som hver gang har stilt opp med snacks, og han har aldri med seg noe. Forsåvidt greit at den som er "vert" stiller med snacks, men når vi alltid er hos meg hadde det jo vært fint om han også hadde med seg noe? Han spiser opp det jeg har i kjøleskapet også, tar seg brød, pålegg og drikker opp juicen..og jeg er som sagt student så det er derfor jeg legger merke til det, har ikke så mye i mnden!

 

Sa fra til han om at han kunne jo ta med litt i blant han også, men det har tydeligvis gått inn og ut igjen.. eller. han hadde med seg potetull engang, men da virket det som han ikke ønsket å dele, han ble nesten stresset hver gang jeg tok noen flak, og rasket kjapt til seg posen.. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om dette?

 

Ellers er han en morsom fyr, og veldig avslappa å være sammen med. Det eneste andre negative med han er at han i senga kun tenker på sin orgasme, eller tar seg ikke veldig tid med forspill osv...Har aldri kommet med han, for ting går for fort! Har også sagt fra her, men han virker ikke som han tar det til seg. 

Anonymous poster hash: f26d4...fdb

 

Han er ikke noe å samle på. Han tenker på seg, seg selv og ingen andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: 2a8a2...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle svar! :) det har blitt litt drama her i gården nå, etter at jeg prøvde å avtale å treffe han i kveld for å prate ut litt. Synes det er mest voksent å ta ting face to face. 

 

Han har hatt for uvane og alltid komme mye senere enn det vi har avtalt. Og det er jo greit nok om det skjer en gang i blant, eller man har en god grunn. Men han har mer gjort det til en vane å komme for sent, og da er grunnen bare at han ble sittende og spille spill foran pcen. Jeg synes det er ganske respektløst, for da sitter jeg bare og "venter", gjør jo ingen andre avtaler den kvelden siden jeg egentlig skal ha besøk av han.. Det er jo forskjell på når vi skal møtes kl 7, og han ikke gidder komme før halv 10.. føler han nesten gjør det for at det skal bli så sent utpå kvelden at vi kan nesten bare rekker å se litt tv før vi legger oss, og da vil han alltid ha sex, i stedenfor at vi først skal prate og ha det koselig med andre ting.. men det er bare en følelse jeg har, vet jo ikke. Men tanken på å bare være et objekt for han er ekkel!

 

Uansett, han skulle vært her 7, men kom igjen ikke med bussen vi hadde avtalt og da sendte jeg han en ganske "sint" melding om at jeg syntes det var veldig respektløst å alltid holde på sånn. Og at da kunne vi droppe å møtes i kveld, siden det nå ble så sent! Og da klikket han helt, sendte meg masse stygge meldinger, og skrev at han skulle dra ut på byen for å se potensialet der?!

 

Jeg er så utrolig lei meg og sinna! Men nå har jeg iallfall fått avsluttet det!! Sendte melding om at dette gadd jeg ikke mer. Også har jeg skrudd av mobilen! 



Anonymous poster hash: f26d4...fdb
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en særing.

Hadde du datet meg i stedet, så skulle vi delt på utgifter på dater (jeg kunne betalt litt mer, for jeg ville sikkert spist mer enn deg), påpekt hva som var bra med deg og gitt deg oralsex til du stønnet og skalv. Jeez. For noen dårlige menn som finnes der ute.

Anonymous poster hash: ee1ad...ff2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok til det beste. Reaksjonen hans bekrefter ju bare at han er en egoistisk guttunge .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig han, som både får gratis øl og snacks i tillegg til at han får pult :D

Anonymous poster hash: 33dd1...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...