Gå til innhold

Stor krangel... nå sender hun snapchatmeldinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke bare noen dater, de har holdt på en god stund i 4-5 mnd. Innen den tid så burde de vel være litt mer komfortable med hverandre.

Det kommer helt an på. Noen trenger mer tid, noen utstråler at de ikke tåler å høre om sånt uten å bli frastøtt.

Her har vi bare TS sin side - dama har antageligvis en helt annen mening om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS

 

Det var over 2-3 uker. Jeg spurte henne om noe var galt, men hun sa rett ut at det ikke var noe som plagde henne og at neste gang skulle vi ha sex. Jeg sa det var helt greit hver gang, men til slutt fikk jeg rett og slett nok. 

 

Møtte henne tilfeldigvis her om dagen og jeg sa hei. Hun stormet rett forbi uten å si så veldig mye. Har sluttet å sende meg snaps, så ser ut som jeg ikke hører mer fra henne. Like greit, da jeg traff henne fra helga på nytt i går. 



Anonymous poster hash: 39de5...599
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

I månedsvis? TS sier det var fem treff hvor hun ikke kunne/ville ha sex. Han sier ingenting om disse treffene var alle samme uka, annenhver uke eller hvert halvår.... Syns du overdramatiserer en smule her, Harry.

Jeg tror mange jenter kan være åpne om årsaken - hvis de føler at partneren er en trygg mann som de føler de kan stole på. TS valgte å la frustrasjonen ta overhånd og gikk i sinne, noe som sier meg at jenta gjorde lurt i å være litt tilbakeholden.

Ja jeg syntes også Ts reagerte umodent. Det er ikke en måte jeg ville reagert på. Man kommer alltid best ut om man er tålmodig og viser forståelse. Det er jeg helt enig i.

Men jeg syntes også at mange kvinner kan takke seg selv når de lukker seg inne og gir mannen skylden for kommunikasjonsproblemer. Nå mener jeg selvsagt dette som prinsipp. Det er ikke alltid det er så enkelt for oss menn å vite om dama føler full tiltro til en og at hun føler hun kan åpne seg. Det er hennes ansvar å kommunisere hva HUN føler likså det er mannens ansvar å si ifra hva han føler. Når han da spør rett ut hva og hvorfor hun ikke vil ha sex med han lenger, så er hele gamet åpent i hennes hender. Hun kan være ærlig og fortelle årsaken rett ut eller hun kan mure seg inne og rissikere at gubben blir irritert og lei av henne.

I min naivitet trodde jeg de fleste av oss ønsker en happy partner. Men det er kanskje verdt det, bare man kan unngå en kort pinlig åpen samtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg hadde også blitt drit sur når daten viser så godt at han kun er tilstede for sex. Det har skjedd meg en gang og han innså heldigvis hvilken dritt han var.

Hvor har Ts sagt at han kun var ute etter sex? Hvorfor henter du ut ting av historien som vi ikke har grunnlag for å vite? Ts skriver jo at han liker henne svært godt og at hun likte han også veldig godt. For menn flest er det naturlig å elske sex med en dame man liker godt, både personlighet og kropp. Det er faktisk normalt å tenne kraftig på hverandre og ønske mye sex når man er ganske ferske sammen.

Det er selvsagt helt greit å ikke ønske sex så mye, men da bør man faktisk være heeeelt klar og åpen på å fortelle hva man tenker og føler, slik at den andre ikke går omkring i følsesmessig tortur. Viser det seg tidlig at de ikke er på samme plan må det jo være best for begge at de sier ifra og gjør det slutt?

Nei ingen kan kreve å få få vite alle grunner til at noen sier nei til sex, men duverden å man sparer seg for mye trøbbel og missforståelser dersom man er åpen for partneren sin om det.

Dersom man føler at typen bare er der for sex, så si ifra om det umiddelbart for pokker. Hva hjelper det å mure seg inne og furte for seg selv om det?!? Jeg tror flere millioner forhold kunne vært reddet og lykkelige om begge gadd å åpne kjeften å prate tydelig om det dem tenker.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som tydeligvis ikke faller dere mannfolk inn, er at vi kvinner av og til kan slite med underlivet. Hun kan f.eks slite med en langvarig soppinfeksjon, UVI eller noe annet uskyldig, men som føles veldig, veldig pinlig tidlig i et forhold, som gjør at hun ikke KAN ha sex.

Men som mannfolk flest tror du det verste og går ut ifra at hun er vanskelig.

Jeg tenker at hun kom best ut av dette.

Akkurat. Kjenner meg igjen der. Har ikke hatt plager på flere år, men når jeg møtte en fyr kunne du være sikker på at det konstant var ett eller annet med underlivet. Har ikke lyst til å si at jeg har fått sopp akkurat, og sist uke var unnskyldningen mensen, så den kan man ikke bruke igjen.

Ang det med meldingene kjenner jeg meg også igjen i. Hun ønsker nok at du skal ta kontakt, men tør ikke skrive det direkte i frykt for å bli avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...