Gå til innhold

Sjekking på KG.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda, men noe må det da være. Det stemmer ikke helt at man ikke kan bli interessert før man kjenner folk. I virkeligheten starter det gjerne med gjensidig fysisk tiltrekning. Problemet her er, som sagt, at det er ensidig. Hun vet hvem han er (eller iallefall nok til å vite at hun er tiltrukket), men han aner ikke hvem hun er. Vet ikke om du har vært i den situasjonen selv, men det føles iallefall for meg veldig merkelig å flørte med en jeg ikke aner hvordan ser ut eller hvordan er.

 

Blir kanskje litt som om en dame i burka kommer og legger an på deg på puben, antar jeg. Hvordan ville du reagert? :P

Joa, men poenget mitt gjaldt her inne. Aner ikke hvordan personen er eller ser ut og derav må man utlevere seg litt i bli-kjent-fasen så man ser om det blir noe interesse eller ikke.

 

Ja, har vært. Fikk en gang PM fra en jente om en tråd som omhandlet blind-date. Hun spurte hvem jeg var og jeg ga detaljert svar tilbake, med bilde. Så var jeg visst ikke god nok for henne og ble avvist med det klassiske "det er ikke deg, det er meg"-dritten.

 

For det første, urealistisk analogi da damer med burka går i moskeer, ikke puber. ;)[ja, jeg vet hva du mente. /erter] Hadde riktignok blitt overrasket og sjekket ut hvem hun var, før jeg mest sannsynlig fortalte at jenter med burka ikke er mitt førstevalg på datingfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joa, men poenget mitt gjaldt her inne. Aner ikke hvordan personen er eller ser ut og derav må man utlevere seg litt i bli-kjent-fasen så man ser om det blir noe interesse eller ikke.

 

Ja, har vært. Fikk en gang PM fra en jente om en tråd som omhandlet blind-date. Hun spurte hvem jeg var og jeg ga detaljert svar tilbake, med bilde. Så var jeg visst ikke god nok for henne og ble avvist med det klassiske "det er ikke deg, det er meg"-dritten.

 

For det første, urealistisk analogi da damer med burka går i moskeer, ikke puber. ;)[ja, jeg vet hva du mente. /erter] Hadde riktignok blitt overrasket og sjekket ut hvem hun var, før jeg mest sannsynlig fortalte at jenter med burka ikke er mitt førstevalg på datingfronten.

 

Du kan jo bytte ut burkaen med et eller annet Lady Gaga-kostyme, om det treffer bedre. :P

 

Uansett, jeg har fått et par sånne "hei, hva skjer?"-meldinger fra totalt ukjente folk her inne. Ingen direkte flørting, ingen tidligere samtaler i tråder (med mindre vedkommende var anonym), ingen referanse til mine innlegg, ingen info i profilen, etc. Hvis det er sånn trådstarter gjør det er det kanskje ikke så rart at svarene uteblir.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt om deg selv da TS!

Er du lys eller mørk?

Hva gjør du? Studerer hva eller jobber med hva evt?

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Osv osv...

Anonymous poster hash: 0aed0...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt om deg selv da TS!

Er du lys eller mørk?

Hva gjør du? Studerer hva eller jobber med hva evt?

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Osv osv...Anonymous poster hash: 0aed0...e4a

Lys i huden og håret ;-)

Tar opp fag fra vgs + lappen. (19 år gammel)

Fritid: bøker, tv, politikk, hund, leve det urbane bylivet (bor i Oslo).

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Trikken er heller ikke en sjekkearena, men man kan da sjekke opp folk der. Hva anser du som godkjente sjekkearenaer da? Byen og nettet? Man må da ta sjansen der man kan..

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

 

Byen, nettdating og vennskapelige sammenkomster. Jeg tror til og med det står i KG reglene at det ikke er en sjekkearena. Hadde det vært det ville det måttet bytte navn til manneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen, nettdating og vennskapelige sammenkomster. Jeg tror til og med det står i KG reglene at det ikke er en sjekkearena. Hadde det vært det ville det måttet bytte navn til manneguiden.

Bor som sagt i Oslo, og er mye ute på dagtid, mao ikke alkohol inkludert. Og da tar jeg tog, trikk, tbane, løper, går osv. De tre du lister opp vil begrense mulighetene mine veldig.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Tror man må være relativt dreven eller skummelt pågående for å sjekke opp folk via melding her inne. Jeg synes iallefall det er vanskelig å holde samtaler i gang på den måten, spesielt med random forumbrukere jeg kanskje ikke har lagt merke til i det hele tatt eller som fremstår som veldig anonyme. Det blir fort veldig uinteressant å prate med dem, ikke minst hvis man i utgangspunktet ikke er her for å flørte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez, så mange trauste mennesker det er her inne..

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

 

Er vel heller det motsatte? Det er du som vil være anonym. Jeg vil helst kunne se folk før vi går videre, og det innebærer litt åpenhet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeez, så mange trauste mennesker det er her inne..

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

 

Du får finne deg et annet forum å løpe etter mannfolk på da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller det motsatte? Det er du som vil være anonym. Jeg vil helst kunne se folk før vi går videre, og det innebærer litt åpenhet.

 

QFT!

 

Skal man først bruke slike fora som sjekkearena, så er det første man bør gjøre er: å ikke gjemme seg bak anonym! Våge og poste med åpent nick, tiltrekke seg oppmerksomhet, og vise at man er god person. Plutselig får man da PMer fra andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utleverer meg mer enn gjerne på PM, men er ikke så veldig aktiv her inne. Syns det er særs få tråder med et interessant og objektiv tema som skal debatteres.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner man ikke debatter å ta del i, skaper man egne vettu. ;) Sånn som du har gjort her nå. Vi kan ikke vite hva folk vil diskutere før de selv lager tråd om det.

 

Men siden du er interessert i å bli kjent med folk herfra, start gjerne en "eksperimentell" blind-date tråd med åpent nick, og se om det blir respons. Bare passe på å ikke utforme tråden som ren kontaktannonse, for det er imot reglene, men utfordre tll et eksperiment eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho. Tror ikke jeg hadde vært vanskelig å få kontakt med på PM hvis jeg hadde vært 10 år yngre og hvis jeg ikke hadde hatt samboer. Så jeg vet ærlig talt ikke hva du gjør galt.

Kanskje du bare treffer på feil folk, gal alder, i forhold, gal i hodet osv. :laugh:

Endret av Angry Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje debattantene på KG ser på forumet som et sted å diskutere singellivet sitt, og ikke som et sjekkested?



Anonymous poster hash: 3f965...799
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje debattantene på KG ser på forumet som et sted å diskutere singellivet sitt, og ikke som et sjekkested?

Anonymous poster hash: 3f965...799

 

 

Tja det er mulig. Men slik jeg kjenner menn så er det heller liten sjanse for at majoriteten her er slik. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Kanskje debattantene på KG ser på forumet som et sted å diskutere singellivet sitt, og ikke som et sjekkested?

Anonymous poster hash: 3f965...799

 

 

 

Å? Er det dette som er meningen. My apologies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan konkludere med at jeg må være mer direkte med mine intensjoner, og at jeg hittil ikke har truffet blink med de jeg har kontaktet? De fleste menn syns vel det er hyggelig å bli vist interesse for?

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan konkludere med at jeg må være mer direkte med mine intensjoner, og at jeg hittil ikke har truffet blink med de jeg har kontaktet? De fleste menn syns vel det er hyggelig å bli vist interesse for?

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

 

Det spørs helt hvordan du ser ut og hvordan du er som person. Dersom man ikke får vite det, med en gang, så kan det fort være responsen enten blir "hæ?" eller "meh".

Anonymous poster hash: e3f29...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig helt greit med de som ikke vil bli sjekket opp, men her snakker jeg om direkte tafatte menn. Svarer så vidt på spørsmål, stiller ingen tilbake osv.

Jeg kan selvfølgelig være enda mer direkte, men syns selv at det er litt greit å være litt forsiktig og "diskré" i starten.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

 

Det er nok en grunn til at disse mennene er single og henger på KG da... :fnise:

 

Hadde det vært noe tak i dem hadde de jo ikke vært single.  :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...