Gå til innhold

Sjekking på KG.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo ikke feil å være frempå om du har lyst, men husk at KG jo ikke er en sjekkearena i utgangspunktet, så kan hende mennene du tar kontakt med rett og slett ikke er i skikkelig modus? Jeg er mann selv, og hadde ikke forventet flørt her inne sånn i utgangspunktet. 



Anonymous poster hash: 009d7...5c2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekking på KG er helt bortkastet da kun 10-15% våger å poste med åpent nick slik at man faktisk kan ta kontakt. Det er faktisk mange fornuftige og ordentlige folk her inne, og tenker iblant selv at "oi, den brukeren skriver veldig bra" men dessverre så er aller fleste gode innlegg skrevet av AB og da mister man sjansen på å få en positivt melding i innboksen.

 

Joda, har selv brukt AB-knappen iblant, men kun ved sensitive anledninger.

 

Kom over en tråd en stund siden som omhandlet par som hadde truffet hverandre her, og det var ikke få av. Så man kan finne lykken overalt, men da kan man ikke gjemme seg bak anonymiteten hele tiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det er også slik at man ikke alltid er åpen for å bli sjekket opp akkurat på tidspunktet det skjer. På min forrige bruker ble jeg sjekket opp en del ganger og det gikk veldig fint å møte de jeg møtte. Akkurat nå er jeg ikke åpen for å bli sjekket opp av en fremmed på kg. Jeg er for opptatt med ting, og jeg har allerede en dame jeg har lyst å bruke den lille tiden jeg har til overs med. 

 

Hvis du skulle sjekket meg opp derimot så hadde jeg likt om du spurte meg litt om hva jeg liker og synes er interessant. Jeg vil gjerne føle at vi har noe til felles, eller føle en viss kjemi før jeg utlverer hvor jeg kommer i fra, hvor gammel jeg er osv. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig helt greit med de som ikke vil bli sjekket opp, men her snakker jeg om direkte tafatte menn. Svarer så vidt på spørsmål, stiller ingen tilbake osv.

Jeg kan selvfølgelig være enda mer direkte, men syns selv at det er litt greit å være litt forsiktig og "diskré" i starten.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å sjekke opp en på KG, men han vil jo ikke en gang poste et bilde av rumpa si.



Anonymous poster hash: 6c2ca...1ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er de ikke interessert da, og velger heller å "fade ut" istedenfor å gi ærlig svar tilbake. Å være unnvikende på kontakt er en teknikk mange bruker når de vil at kontakten skal dø ut.

 

Men nå er jeg også nysgjerrig på hva du spør de mennene om. Jeg tror den beste åpningsmeldingen man kan bruke her inne er å referere til noe de har skrevet og si noe positivt om det og ytre ønske om bekjentskap. Man skjønner fort egentlig om en person er interessert eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Det er selvfølgelig helt greit med de som ikke vil bli sjekket opp, men her snakker jeg om direkte tafatte menn. Svarer så vidt på spørsmål, stiller ingen tilbake osv.

Jeg kan selvfølgelig være enda mer direkte, men syns selv at det er litt greit å være litt forsiktig og "diskré" i starten.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Livet er litt urettferdig iblandt  :laugh:

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke mannfolk liker at kvinner tar initiativet jeg, rett og slett.

 

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: e3f29...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Alle de som klager over jomfrudom og manglende interesse skriver jo som AB så jeg tror rett og slett ikke på TS. Dessuten er ikke KG noen sjekkearena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som klager over jomfrudom og manglende interesse skriver jo som AB så jeg tror rett og slett ikke på TS. Dessuten er ikke KG noen sjekkearena.

Trikken er heller ikke en sjekkearena, men man kan da sjekke opp folk der. Hva anser du som godkjente sjekkearenaer da? Byen og nettet? Man må da ta sjansen der man kan..

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er "all that", hvorfor sjekke på KG? Anonymous poster hash: df2ff...3ab

Fordi noen utmerker seg i en positiv retning, og jeg tenker at jeg bare kan ta sjansen. Funker dårlig når dem ikke skjønner noe da..

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen utmerker seg i en positiv retning, og jeg tenker at jeg bare kan ta sjansen. Funker dårlig når dem ikke skjønner noe da..

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

 

Kan det være andre ting du har skrevet her på KG som gjør at de ikke svarer deg? Du må jo regne med at de sjekker profilen din.

Anonymous poster hash: 11b46...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være andre ting du har skrevet her på KG som gjør at de ikke svarer deg? Du må jo regne med at de sjekker profilen din. Anonymous poster hash: 11b46...209

Tviler jeg på. Har ikke skrevet noe kontroversielt under nick. Er ikke så veldig aktiv innpå her.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tviler jeg på. Har ikke skrevet noe kontroversielt under nick. Er ikke så veldig aktiv innpå her.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

 

Kanskje litt her det ligger da. Hvis du ikke skriver noe særlig, og heller ikke har bilde av deg selv, vet ikke folk hvem du er. Det er vanskelig å vise interesse for en man ikke vet noe om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, det er kanskje derfor man blir kjent da, Okapi? Spiller vel null rolle hvor aktiv eller offentlig man er her, private ting kan man dele på PM også. Sier jo seg selv at man ikke kan bli interessert i noen før man blir kjent med den personen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, det er kanskje derfor man blir kjent da, Okapi? Spiller vel null rolle hvor aktiv eller offentlig man er her, private ting kan man dele på PM også. Sier jo seg selv at man ikke kan bli interessert i noen før man blir kjent med den personen.

 

Joda, men noe må det da være. Det stemmer ikke helt at man ikke kan bli interessert før man kjenner folk. I virkeligheten starter det gjerne med gjensidig fysisk tiltrekning. Problemet her er, som sagt, at det er ensidig. Hun vet hvem han er (eller iallefall nok til å vite at hun er tiltrukket), men han aner ikke hvem hun er. Vet ikke om du har vært i den situasjonen selv, men det føles iallefall for meg veldig merkelig å flørte med en jeg ikke aner hvordan ser ut eller hvordan er.

 

Blir kanskje litt som om en dame i burka kommer og legger an på deg på puben, antar jeg. Hvordan ville du reagert? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har jo skrevet noe, og jeg har skrevet ting innenfor forskjellige temaer, men skriver liksom ikke ti innlegg om dagen. Vil heller utlevere meg mer på PM.

TS.

Anonymous poster hash: fb9f3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...