Gå til innhold

Finne kjærligheten med en greker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjør på med date hele sydenturen. Så kommer du tilbake tre uker senere - UANMELDT.

Da får du se hvor interessert han er ...

Hehe.. TRUE THAT

TS

Anonymous poster hash: 28902...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om et par der mannen er fra Hellas. De har to barn og er forlovet. Virker som de har det bra

Anonymous poster hash: a5644...abe

Ja man kan være heldig, vet også av flere som er gift med grekere. Men de møttes ikke på en bar, tror det var mer romantisk..

Ts

Anonymous poster hash: 28902...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet. La for sent merke til at tråden var fra 2014.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! Haha, plutselig kom min gamle tråd opp. Jeg har fortsatt en sans for utlendinger og synes de er utrolig vakre, men det blir ikke noe greker på meg, unless jeg finner en som prater norsk.

I sommer så var jeg på Rhodos, og hadde det litt gøy med en bartender, vi hooka opp litt til jeg fikk bekreftet at grekere er noe grisete og tenker for det meste på sex. Så jeg fikk litt avsmak. Men vil gjerne ha noe eksotisk men helst snakk norsk.

Leser KG hver dag!!

Anonymous poster hash: 28902...e6c

 

Hvorfor kan ikke du heller lære gresk?

Er det ikke sex du også er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt den opp litt igjen;)

 

Nå leste jeg gjennom tråden og ser at jeg har noen innlegg i den med et annet nick :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå leste jeg gjennom tråden og ser at jeg har noen innlegg i den med et annet nick :ler:

Å, hva er nikket ditt her da, hvis jeg kan spørre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel at grekere omtrent blir utstøtt av hele familien om de finner seg en ikke gresk jente?

Derfor de leker rundt og flørter, men når alt kommer til alt gifter de seg med en greker :)

Men lykke til, det kan jo være du møter han ene ;)

Anonymous poster hash: cea9d...515

Bullshit! Har vært sammen med en greker som til og med presenterte meg til hele familien uten at det var noe ramaskrik av den grunn. Grekere er vel veldig forskjellige fra hverandre som alle andre menn. 

Anonymous poster hash: 47458...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke du heller lære gresk?

Er det ikke sex du også er ute etter?

Jeg kan lære gresk, men jeg bor nå i Norge så passer best å snakke norsk da.

Nei, var ikke ute etter sex, men en fyr som det kunne bli seriøst med. Har en thing for de utenlandske, ikke bare seksuelt.

Hadde et lite moment for et år siden etter en tur på Kreta, etterpå skrev jeg denne tråden i håp om å finne en greker. Har ikke så stort behov for å finne kjærligheten med en greker nå, som jeg hadde da etter sydenturen.

TS

Anonymous poster hash: 28902...e6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye dritt om de men også veldig mye fint. Det er jo mange playere i Norge også men betyr ikke at alle norske er det fordi? Skjønner de som jobber i barer etc. Men de er jo seff playere. Tenker helt seriøst nå. Norske er ganske kjedelige, greske er mer lidenskapelig føler jeg da;p

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

18 år og så mye erfaring at du kan konkludere med at norske menn er kjedelige. Jeg synes ikke du høres særlig moden ut.

Anonymous poster hash: 37f99...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 år og så mye erfaring at du kan konkludere med at norske menn er kjedelige. Jeg synes ikke du høres særlig moden ut.

Anonymous poster hash: 37f99...129

Dette mente hun i fjor. Hun har også innrømmet at hun kanskje ikke var så moden allikevel. Norske menn er helt supre selv om de ikke er så frempå som grekere, noe jeg tror helt unge spesielt setter pris på. Men voksne (kanskje ikke alle)setter pris på at mannen ikke er sååå frempå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år og så mye erfaring at du kan konkludere med at norske menn er kjedelige. Jeg synes ikke du høres særlig moden ut.

Anonymous poster hash: 37f99...129

Dette var i fjor. Jeg synes absolutt ikke at norske menn er kjedelige. Hvorfor er det så viktig å påpeke hvor moden jeg er?

ts

Anonymous poster hash: 28902...e6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...