Gå til innhold

Finne kjærligheten med en greker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker utlandet. Elsker å reise. Er 18 men moden for alderen vil jeg si, er helt frelst med mørke og brune gutter/menn og har øynene mine opp for dem, grekere eller spanjoler er spesielt fine. Blir heelt betatt av hvor fine de er. Helt siden jeg kan huske, fra jeg ble moden seff, så har jeg hatt et elsk for utlendinger. Alle rundt meg sier det. Men jeg drar ofte til "syden" med familien og vurderer å satse på kjærligheten med en greker! Er dette helt sprøtt? Har noen no erfaring med dette?

Er i utlandet nå og har så utrolig lyst til å satse, tror å flørte med lifeguards på hotellet er litt upassende? Men de på byen er bare ute etter en ting. Har ikke peiling??

Vet av mange som gifter seg og finner kjærligheten der, så det er ikke helt på jordet.

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at grekere er noen lurendreiere? De er utro hele gjengen. Og har ekstremt SMÅ peniser. Tro meg, jeg datet en og flere greske venninner bekrefter at de har små haha.

Sats heller på menn fra Texas, der er det mye bra. Mexicanere og cowboyer, namnam <3



Anonymous poster hash: dcfe6...f55
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt på jordet, men vær klar over at dere trolig får flere utfordringer enn om du hadde satset på en norsk mann. I tillegg bør du styre unna playerne som jobber i barer etc, som regel blir man bare en i rekken der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at grekere er noen lurendreiere? De er utro hele gjengen. Og har ekstremt SMÅ peniser. Tro meg, jeg datet en og flere greske venninner bekrefter at de har små haha.

Sats heller på menn fra Texas, der er det mye bra. Mexicanere og cowboyer, namnam <3

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

Har hørt mye dritt om de men også veldig mye fint. Det er jo mange playere i Norge også men betyr ikke at alle norske er det fordi? Skjønner de som jobber i barer etc. Men de er jo seff playere. Tenker helt seriøst nå. Norske er ganske kjedelige, greske er mer lidenskapelig føler jeg da;p

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye dritt om de men også veldig mye fint. Det er jo mange playere i Norge også men betyr ikke at alle norske er det fordi? Skjønner de som jobber i barer etc. Men de er jo seff playere. Tenker helt seriøst nå. Norske er ganske kjedelige, greske er mer lidenskapelig føler jeg da;p

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Altså, jeg har mange greske venner og som venner er de helt amazing people. Jeg ble kjent med noen fantastiske mennesker på Rhodos i sommer (i en landsby, ikke turiststed). Men de sier jo sjæl at de er for glad i fisse til å være trofast..

Nordmenn er også utro, sant det. Som sagt anbefaler jeg menn fra Texas, de vet hvordan de skal behandle kvinner! Også har de store peniser, ikke de mikrogreiene de har i Hellas haha. All is BIG in America <3

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har mange greske venner og som venner er de helt amazing people. Jeg ble kjent med noen fantastiske mennesker på Rhodos i sommer (i en landsby, ikke turiststed). Men de sier jo sjæl at de er for glad i fisse til å være trofast..

Nordmenn er også utro, sant det. Som sagt anbefaler jeg menn fra Texas, de vet hvordan de skal behandle kvinner! Også har de store peniser, ikke de mikrogreiene de har i Hellas haha. All is BIG in America <3

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

Du liker sikkert menn i texas men reiser ikke dit så ofte. Ikke at penisstørrelsen er det første jeg tenker på heller :P JEG

VIL HA GRESKE!!

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet vel at grekere omtrent blir utstøtt av hele familien om de finner seg en ikke gresk jente?

Derfor de leker rundt og flørter, men når alt kommer til alt gifter de seg med en greker :)

Men lykke til, det kan jo være du møter han ene ;)

Anonymous poster hash: cea9d...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Jeg må innrømme at jeg er en smule skeptisk til 18 åringer som må påpeke hvor modne de er. Det er vel ikke akkurat de som er mest kjent for å ta de fornuftige valgene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har sett noen bilder av noen mørke menn som ser bra ut. Og du ser ekte mennesker her i Norge, så da blir du frelst for slike der du ser bilder av. Inntil du forstår at du har fått et totalt feil bilde.



Anonymous poster hash: 8903d...a07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker sikkert menn i texas men reiser ikke dit så ofte. Ikke at penisstørrelsen er det første jeg tenker på heller :P JEG

VIL HA GRESKE!!

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Og hvorfor vil du ha greske egentlig? Er ikke de ganske like rundt Spania, Italia og Hellas?

Anonymous poster hash: 8903d...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du vet at grekere er noen lurendreiere? De er utro hele gjengen. Og har ekstremt SMÅ peniser. Tro meg, jeg datet en og flere greske venninner bekrefter at de har små haha.

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

Er du den samme som har skrevet dette innlegget i tråden "Greske menn":

Skrevet i dag, 15:02

De har EKSTREMT små peniser da.. det hadde ikke jeg gidda. Vi snakker reke-size.

Anonymous poster hash: 50455...7a5

Du har datet én greker som hadde liten penis og utleder dermed at alle greske menn har det. Og ikke nok med det, alle er utro også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ts skriver her forteller meg at hun nok ikke er halvparten så voksen og "moden" som hun tror selv. En attenåring er på vei fra å være et stort barn, til å bli en ung voksen.



Anonymous poster hash: c84e9...c12
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der fikk vi en god grunn til at det skal opprettes en katorigi for de helt unge, selv om de er så "moden" som de vil ha det til.

Kan du ikke bare prøve da? Skaff deg en madrassbærer på stranden. gjeeesp



Anonymous poster hash: c6a4d...eed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

hehe, ordet gresk sex må jo komme ifra et sted ;)

Det har jeg aldri hørt om. Hva særmerker gresk sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

gresk er det de kaller analsex

grekere er kjent for å elske anal..

Da er det jamen meg mange grekere på KG :ler: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, 18åringer som er modne for alderen... Hva betyr det da? At du har ei rolig russetid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at grekere er noen lurendreiere? De er utro hele gjengen. Og har ekstremt SMÅ peniser. Tro meg, jeg datet en og flere greske venninner bekrefter at de har små haha.

Sats heller på menn fra Texas, der er det mye bra. Mexicanere og cowboyer, namnam <3

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

Jeg datet en gang en nordmann, han hadde fregner, så i Norge har alle fregner.

Anonymous poster hash: cea9d...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en gang en nordmann, han hadde fregner, så i Norge har alle fregner.

Anonymous poster hash: cea9d...515

Du, jeg har så mange greske venner atte hjælp. Damene derfra sier selv at greske menn er utro skitstøvler. Med små reke-peniser.

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...