Gå til innhold

IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L.


Gjest Annananmus

Anbefalte innlegg

Her er det tilsynelatende en ivrig uregistrert bruker som har kjedet seg og lagd en hel hurv med innlegg under dekke av at disse skal være skrevet av forskjellige personer?

Må være rekord i "gjest-innlegg" i en tråd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest camilla

Kom over denne tråden idag. Og jeg bestilte dette i april fikk noen produkter i Mai. Fikk trekk på kontoen min 8. mai på 1300kr og idag fikk jeg ordre bekreftelse.

Har sendt de mail, men burde jeg anmelde dette til politiet hvis ingenting skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

Jeg har også bestilt, men ante ugler i mosen rett etterpå. Og så fant jeg heldigvis denne siden. Tusen takk. Jeg har nå sperret kortet mitt, og må vente en uke på å få nytt. Jeg prøvde å ringe dem for å avbestille, men nummeret var ikke i bruk. er det noen som vet om et annet nummer som virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

Dette er en svindel!!!!!!!

Varene kommer etter fristen for å angre seg.

De trekker ca. 1300,- fra kontoen din uten ditt samtykke og

du har liten sjangs til å få alle pengene tilbake.

Etter en lang krangel på engelsk ble jeg lovet at jeg skulle få litt av beløpet tilbake.

Hvilket nummer ringte du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også gått i fella og bestilt en boks med Vitalife Detox og en boks med Slimatrex. Selv har jeg heldigvis bare blitt svindlet for 1300,- kroner, men er student og det er kjipe penger som jeg absolutt burde hatt til noe mer fornuftig. Jeg har valgt å sperre kortet mitt slik at denne nettsida ikke lenger har min kortinformasjon, da jeg har bestilt helt nytt kort. Det er det eneste rådet jeg har til dere som har opplevd det samme som meg!

Har tenkt å gjøre et forsøk på å få tilbake pengene mine, men vet ikke hvor mye vits det er? Noen som har klart å nå gjennom og lyktes med det?

Frustrerende!!

Takk til deg som la ut denne informasjonen, det oppklarte alt for min del! :)

Jeg kontaktet dem, det var veldig vansklig å få dem til å avslutte abnomentet. De sa at de ville at jeg skulle betale til dem! Hva skal jeg gjøre?? Har du blitt kontakt av dem igjen, eller har du mottat flere produkter? Jeg er redd for at de fortsatt vil sende og at de ber meg betale faktura, siden jeg har sperret kortet mitt... håper på svar:)))) Må vi rapportere dette til politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rebecca

Jeg har også bestilt dette teite produktet.. sperret kortet en time etter jeg bestilte. er det noen som har erfaringer med hva som skjer videre ? har dere fått noen faktura og flere produkter i posten? lurer på om jeg skal ringe å avbestille, men ser at det er få som får tak i dem. what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har også bestilt. Bestilte selvfølgelig begge produktene veldig godtroende. Har ikke opplevd at de har trekt noe mer penger men vil jo ikke at det skal skje! Er den eneste måten å få de til ikke å sende neste pakke + trekke penger å sperre kortet å få nytt? Ingen vits å ringe? Ble litt bekymret siden det er første gang jeg har vært godtroende nokk til å bestille med visa. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayana :)

Jeg ser folk er like dumme og bestiller sikt...Jeg må nesten klype meg i armen for å tro at det virkelig finnes så dumme folk ..Har dere tvillingsøsken?Dere kan jo umulig være så dum alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darwin awards....

Vet du hva Darwin awards er? Altså, det kreves _litt_ mer enn å være lettlurt.

Off topic, sorry.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rebekka

Jeg skulle akkurat til å bestille det, men siden jeg er skeptisk til alt sånn så måtte jeg søke det opp på google! Tusen Takk for at du skrev dette å advarte alle andre! Gå til Tv2 hjelper deg alle som har blitt svindlet. 1300kr er faktisk masse penger man kunne brukt på treningsenter i mange måneder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Darwin awards er? Altså, det kreves _litt_ mer enn å være lettlurt.

Off topic, sorry.

Ja meget vel. Hva var poenget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja meget vel. Hva var poenget ditt?

At jeg ikke syns dette kvalifiserer til Darwin awards. Da skal man jo tross alt klare å sortere seg selv vekk fra den genpoolen.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

Jeg kontaktet dem, det var veldig vansklig å få dem til å avslutte abnomentet. De sa at de ville at jeg skulle betale til dem! Hva skal jeg gjøre?? Har du blitt kontakt av dem igjen, eller har du mottat flere produkter? Jeg er redd for at de fortsatt vil sende og at de ber meg betale faktura, siden jeg har sperret kortet mitt... håper på svar:)))) Må vi rapportere dette til politiet?

Jeg synes alle burde rapportere dette til politiet, slik at de blir nødt til å ta disse svindlerne. Hvilket nummer fikk du tak i de på? Vær så snill å svare. Jeg ønsker også å avslutte dette abonomentet. Og sikkert de andre som ikke får tak i de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hei, kan noen med vett fortelle meg hvorfor dette ikke virker, og hva de opplevde..? :) At det er beskrevet svindel er ikke akkurat nok til å få meg til den mørke siden. :o) Men jeg likte ikke den siden jeg leste som fremmet produktene noe særlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen

Jeg var dumt også og bestillet disse tabletter I går. Kan ta kontakt med e-mail også, jeg vil stoppe bestilling men er ikke så flink på engelsk.Må jeg stoppe min visa mastercard nå.Hvorfor jeg sett det så seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det sannelig mange gjesteinnlegg rett etter hverandre. Tilfeldig?

Anonym poster: d164044113ada1aba37f35930b34a860

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Helen

Men hvis jeg sender disse tabletter tilbake og avslutte abbonoment.Må jeg den også sperre kortet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arjin

Hei alle sammen jeg har også bestilt de produktene idag siden jeg leste deres kommentar tenker jeg mye om jeg skal tappe miste penger faen alså det fins ingenting som er riktig på nett sider. Like til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arjin

Men lurer på jeg har bare bestilt Vitalifedetox jeg har ikke bestilt Slimatrex måte mann bestille begge produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen

Jeg hadde kontakt med de i dag. De sa at jeg må sende prøvetabletter tilbake (frakt må betale selv) og den jeg kan avslutte dette abonomentet. Vet ikke nå, må jeg sperre kortet mitt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...