Gå til innhold

Selvopptatt og kynisk fetter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er denne fetteren?

Anonymous poster hash: 2379f...b05

Han er 33 år.

Anonymous poster hash: 34e70...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har aldri kontakt ellers. Så jeg kan ikke påstå at jeg driver å maser på dem støtt og stadig. Det blir med de få gangene vi treffes, samt den greia som vi har gjort et par ganger nå. De gangene jeg treffer dem, prøver jeg bare å kunne føre en vanlig og litt lengre samtale med dem, siden det er så lenge siden. Er så klart litt interessert i å høre hvordan det står til med dem.

De er bare veldig vanskelige å komme innpå, de er ikke av typen som prater for mye i slike settinger. Da kan det hende at de opplever meg som litt "pågående", siden jeg er en type som liker å prate og er utadvendt mot de aller fleste, ikke bare den og den typen. Samtidig er jeg flink til å lytte til folk, men det blir litt vanskelig når man møter folk man nesten må intervjue. Da kommer jo 80 % av samtalen fra min side. Folk er forskjellige, men når de nesten ikke kan gjøre såpass som å kunne slå av en prat når jeg først treffer dem, blir jeg litt paff og kanskje litt irritert eller trist.

Anonymous poster hash: 34e70...875

Hva er problemet? De har ikke tid, det betyr at de ikke ser på kontakten som interessant.

Anonymous poster hash: 90eae...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? De har ikke tid, det betyr at de ikke ser på kontakten som interessant.

Anonymous poster hash: 90eae...8d5

De har ikke tid til en ting de selv har tatt initiativ til i første omgang? Da mener jeg at det er noe riv ruskende galt.

Anonymous poster hash: 34e70...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke tid til en ting de selv har tatt initiativ til i første omgang? Da mener jeg at det er noe riv ruskende galt.

Anonymous poster hash: 34e70...875

De har ikke tid til en ting de selv har tatt initiativ til i første omgang? Da mener jeg at det er noe riv ruskende galt.

Anonymous poster hash: 34e70...875

Hva er det de har satt i gang da? Vanskelig å svare når du er så lite konkret..

Anonymous poster hash: 2379f...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det de har satt i gang da? Vanskelig å svare når du er så lite konkret..

Anonymous poster hash: 2379f...b05

Les hovedinnlegget. Det står der. Nå orker jeg ikke å gjenta meg selv mer.

Anonymous poster hash: 34e70...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utveksler ikke gaver med mine søskenbarn -Men jeg har vel et sted mellom 40 og 50, så det sier seg selv.

MÅ du utveksle gaver med dem når dere ikke har noe forhold annet pliktbesøk 1 gang om året?

Be om en vase eller noe til jul istedet. Du får noe du vil ha (?) og de slipper å sprekke kalenderen sin for deg.

Win-Win

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...