Gå til innhold

Mannen min vil jeg skal ta botox, jeg er ikke klar...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skal ikke gjøre noe av det mannen din krever. Det er DU som bestemmer. Jeg hadde aldri latt meg presse til skjønnhetsoperasjoner (botox kommer ikke innunder operasjoner, men du skjønner sikkert hva jeg mener).

Jeg hadde tatt en kirurgisk fjerning av ektemannen istedet. Han er ikke verdt deg.



Anonymous poster hash: c89e6...f1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan forstå at folk tar botox hvis dem har så mange rynker at dem ser gamle og slitne ut men smilerynker er jo bare vakkert.. mannen din er en tosk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden har du klart å pådra deg SMILErynker når du er sammen med en slik dust!!!??

En god far, ja, men elendig ektemann! Ser du for deg at han vil godta rynkene du kommer til å få de neste 50 årene? Kommer du til å legge deg under kniven for å fikse både ansikt og kropp for at han ikke skal forlate deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang han tar opp temaet kaller du han Jan Thomas og spør om han ikke skal ut av skapet snart med et glimt i øyet.

Og hvis han ikke gir seg da kan du begynne å foreslå ulike terapauter som muligens kan tilby han en adekvat mental behandling siden han tydeligvis har noen mentale oppheng.

Bare slå hardt tilbake mot argumentene hans og ikke finn deg i dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj..

Har pult på så mange damer i 30-40årene som får høre sånne stygge ting fra mennene sine :(

Skjønner det ikke

Syntes dere er vakre alle sammen, selv med deres små "skavanker"



Anonymous poster hash: fbe47...49f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd botox en gang, for å ta bort "sinnarynka" i ansiktet. Syntes det var utrolig ubehagelig, altså det var jo vondt å ta det, men følelsen etterpå, DEN var ubehagelig den! Man blir på en måte lammet der rynken er, så jeg kunne jo ikke bevege/myse uten at jeg kjente at det var noe som liksom holdt igjen.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å ta noen andre rynker i ansiktet også, men sykepleieren som gjorde dette,anbefalte meg å bare prøve en plass først, for å kjenne hvordan det var. Å heldigvis for det sier jeg bare!

Dettte er noe man absolutt skal gjøre for sin egen del, og det er jo direkte ufint at mannen din foreslår noe sånt!!!!

Lammelsen går jo også over etter en stund, og da må man tilbake for mer. Kostet ca 3000 så vidt jeg husker.

Nei, jeg bærer mine rynker med stolthet fra nå, og er lykkelig for at jeg kan bevege ansiktet som jeg vil og se ekte ut! For man kan jo også se det på de fleste som bruker dette, man får liksom et spesielt "drag" over ansiktet synes jeg.

Hilsen ei på 37;)Anonymous poster hash: 30741...b9c

Jeg blir like oppgitt hver gang jeg leser om "sinnarynke". Det er et ord som ikke eksisterte for 15 år siden. Det er noe kosmetikkindustrien fant opp for å selge mer. Rynka heter "myserynke", og den er ikke noe å skamme seg over. Den er like naturlig som smilerynkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier smilerynkene mine ødelegger hele ansiktet mitt, det er sårende. jeg er 35 år. Han er 45, og har tatt botox selv. jeg har ikke bedt han gjøre det. Han tar opp dette temaet hver gang han drikker og jeg blir like såret hver gang. når han er edru, sier han det er ok at jeg ikke gjør det. Jeg vurderer det nå, men det må vel bi en type fillers...har i grunnen ikke peiling på sånt.. Noen som har tatt bort smilerynker? råd? Anonymous poster hash: 1b726...c66

Mannen din er redd for alderdommen. Når det ikke lenger er mulig å skjule at du blir eldre, kommer han til å bytte deg ut med en 10 år yngre kvinne, som han så kommer til å prøve å forandre.

At han flikker på sitt utseende, betyr slett ikke at du trenger å gjøre det samme.

Jeg er redd du bare er en trofekone for ham. Han liker å vise deg frem, men er ikke så glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...