Gå til innhold

Mannen min vil jeg skal ta botox, jeg er ikke klar...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han sier smilerynkene mine ødelegger hele ansiktet mitt, det er sårende. jeg er 35 år. Han er 45, og har tatt botox selv. jeg har ikke bedt han gjøre det. Han tar opp dette temaet hver gang han drikker og jeg blir like såret hver gang. når han er edru, sier han det er ok at jeg ikke gjør det. Jeg vurderer det nå, men det må vel bi en type fillers...har i grunnen ikke peiling på sånt..

Noen som har tatt bort smilerynker? råd?



Anonymous poster hash: 1b726...c66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din må holde kjeft. Det er din avgjørelse, når du ikke er klar må han respektere deg

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er urimelig av han, og jeg får dårlig selvtillit. Men vi har barn, og han er en god far. Han har alltid vært veldig opptatt av utseende...desverre for meg, jeg er moderat opptatt. trener og tar vare på meg selv, men ikke hysterisk. Det begynner å slite litt på meg, dette med de to rynkene. Han argument, når vi drikker, er at han hadde det, og tok de bort..



Anonymous poster hash: 1b726...c66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at dette er seriøst. Hvis det er: dump idioten!



Anonymous poster hash: 38a4d...96b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg sa, han sier dette når han drikker, ikke ellers. Og jeg er desverre seriøs ja. Når han tar det opp hver gang vi drikker så vet jeg at det plager han, selv om han ikke sier noe ellers...

Formulerte meg litt teit i overskriften kanskje, men jeg føler meg ikke klar på en måte, på en annen side, jeg kan jo bare gjøre det, om det blir naturlig. Derfor lurer jeg på om noen har gjort det og blitt fornøyd?



Anonymous poster hash: 1b726...c66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortalt han hvor såret du blir når han sier sånt? Huff, dette hørtes litt skremmende ut egentlig... Han ødelegger jo selvtilliten din fullstendig med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd botox en gang, for å ta bort "sinnarynka" i ansiktet. Syntes det var utrolig ubehagelig, altså det var jo vondt å ta det, men følelsen etterpå, DEN var ubehagelig den! Man blir på en måte lammet der rynken er, så jeg kunne jo ikke bevege/myse uten at jeg kjente at det var noe som liksom holdt igjen.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å ta noen andre rynker i ansiktet også, men sykepleieren som gjorde dette,anbefalte meg å bare prøve en plass først, for å kjenne hvordan det var. Å heldigvis for det sier jeg bare!

Dettte er noe man absolutt skal gjøre for sin egen del, og det er jo direkte ufint at mannen din foreslår noe sånt!!!!

Lammelsen går jo også over etter en stund, og da må man tilbake for mer. Kostet ca 3000 så vidt jeg husker.

Nei, jeg bærer mine rynker med stolthet fra nå, og er lykkelig for at jeg kan bevege ansiktet som jeg vil og se ekte ut! For man kan jo også se det på de fleste som bruker dette, man får liksom et spesielt "drag" over ansiktet synes jeg.

Hilsen ei på 37;)

Anonymous poster hash: 30741...b9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får svare at du lar være å kommentere hans størrelse nedentil, så da får han holde kjeft om smilerynker.

Neida....men helt alvorlig: har du tenkt på hvordan hans utseendefokus åpenbart ødelegger deg og kommer til å påvirke barna?

Denne tråden er såpass sær at jeg tenker det er troll. Ingen kan jo være SÅ kjipe.

Anonymous poster hash: 8ca6c...dd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde sagt til han at det ikke kommer til å bli aktuelt da jeg er fornøyd med ansiktet mitt (tror kanskje du har sagt at du kan gjøre det men ikke akkurat nå, dermed maser han...)

Hvis han ikke tåler et slikt svar så hadde jeg kastet han på dør. Greit nok at han er en god far, men da får han være det på egenhånd, ikke sammen med deg!



Anonymous poster hash: 27b96...145
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke godtatt å være i lag med en mann som ikke var glad i meg slik jeg er uten operasjoner.

Anonymous poster hash: 99b48...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde mannen min kommet hjem med Botox i ansiktet hadde jeg trodd det hadde tørna for han. Og han er eldre enn din.



Anonymous poster hash: 4a15f...41d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når dere blir enda eldre? Vil han takle det?

Dette problemet ligger hos han, han er tydeligvis livredd for å bli gammel. Men gammel blir han, og rynkene kommer til å bli flere, så mitt råd er at han må jobbe med seg selv. Han bør kanskje ha et par timer med terapi for å bearbeide sin frykt for å bli gammel.

Her er det ikke du som skal gjøre noe! Ihvertfall ikke noe du ikke har lyst til! Det hjelper ikke uansett, det er kun midlertidig, og rynkene øker jo på. Det er en naturlig ting når man blir eldre, og det skjer hos alle. Dette må han akseptere, og starte å prioritere annerledes. Fokuser på å være gode foreldre, leve sunt og være lykkelig. Drit i de hersens rynkene! Det fokuset vil bare gjøre dere ulykkelige...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en midtlivskrise. Prat ut med ham. Om det så krever ett glass innabords.



Anonymous poster hash: 1a4ba...6e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han sier smilerynkene mine ødelegger hele ansiktet mitt, det er sårende. jeg er 35 år. Han er 45, og har tatt botox selv. jeg har ikke bedt han gjøre det. Han tar opp dette temaet hver gang han drikker og jeg blir like såret hver gang. når han er edru, sier han det er ok at jeg ikke gjør det. Jeg vurderer det nå, men det må vel bi en type fillers...har i grunnen ikke peiling på sånt..

Noen som har tatt bort smilerynker? råd?

Anonymous poster hash: 1b726...c66

Dette gjør du bare om du vil det selv.fyy for en tosk av en mann. Rakke ned på sin egen kones smilerynker. Smilerynker ser sjarmerende ut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, er botox noe man etterhvert blir klar for eller som det er forventet at man skal bli klar for etterhvert?? Hva hvis man aldri har lyst til å ta hverken botox eller fillere?? Det er faktisk ikke normalen å sprøyte sånt inn i ansiktet selv om fokuset på det blant kjendiser osv kan få det til å virke sånn. Her tror jeg du må ta en runde med deg selv, er dette noe DU vil gjøre noen gang, for din egen del? Altså, hvis han aldri hadde nevnt det/brydd seg? Hvis svaret på det er nei, så må du snakke med ham. Du må si tydelig fra at det er uaktuelt for deg å gjøre dette, det kommer ikke til å skje nå eller i fremtiden.

Man kan rett og slett ikke tvinge eller presse andre til å gjøre slike inngrep!! For en tulling!



Anonymous poster hash: fcb66...c87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Herregud kvinne. Du er 35 år gammel, og tar i mot dritt fra en forfengelig rasstapp. Skjerpings!

Hadde jeg foreslått noe sånt til kona mi hadde hu sparka meg i leggen og bedt meg pakke sakene og bo på hotell en uke. Er du klar over hvor frekt det er å si noe sånt? Han sier jo egentlig; "Kan du fikse på trynet ditt, fordi du ser så sliten og stygg ut at jeg synes det er pinlig å bli sett sammen med deg" Trivelig type.

Og du finner deg i det. Skriver innlegg på kakleguiden og føler du ikke er helt klar for å fikse trynet ditt for han.

Og kvinner lurer på hvorfor de fortsatt anses være det "svake" kjønn. Få litt selvrespekt.

Endret av Walden
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er urimelig av han, og jeg får dårlig selvtillit. Men vi har barn, og han er en god far. Han har alltid vært veldig opptatt av utseende...desverre for meg, jeg er moderat opptatt. trener og tar vare på meg selv, men ikke hysterisk. Det begynner å slite litt på meg, dette med de to rynkene. Han argument, når vi drikker, er at han hadde det, og tok de bort..

Anonymous poster hash: 1b726...c66

Ja, blir bra når barna kommer på 18årsdagen og vil ha botox fordi foreldrene er så gode rollemodeller.

Anonymous poster hash: da847...092

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...