Gå til innhold

Han blander seg opp i navnevalg :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har klare meninger om hva det kommende barnet vårt skal hete, men mannen i huset er uenig. Jeg synes det er veldig irriterende at menn skal legge seg opp i såne ting. Av og til tenker jeg "kan han ikke bare holde seg i garasjen og på fotballkamp?"

Hva mener dere? Gardiner, interiør, navn på barn... er det ikke kvinnenes oppgave å ta seg av den slags? Han sier at det er viktig at vi finner et navn som begge liker, kan jo skjønne det hvis jeg hadde valgt et stygt navn, men det har jeg ikke.

Hvordan er deres menn?



Anonymous poster hash: 1fc00...ab0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tror dessverre at det er bare ditt barn, men det er faktisk begge sitt barn og burde være selvsagt at begge skal ha noe å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klare meninger om hva det kommende barnet vårt skal hete, men mannen i huset er uenig. Jeg synes det er veldig irriterende at menn skal legge seg opp i såne ting. Av og til tenker jeg "kan han ikke bare holde seg i garasjen og på fotballkamp?"

Hva mener dere? Gardiner, interiør, navn på barn... er det ikke kvinnenes oppgave å ta seg av den slags? Han sier at det er viktig at vi finner et navn som begge liker, kan jo skjønne det hvis jeg hadde valgt et stygt navn, men det har jeg ikke.

Hvordan er deres menn?

Anonymous poster hash: 1fc00...ab0

Gardiner og barnenavn er ikke det samme nei.

Og det er mange som velger stygge navn, ingen som mener de har gjort det selv.

Anonymous poster hash: 97d2f...572

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1800-tallet ringte. Du er ønsket tilbake dit da du er dypt savnet.

Jeg synes menn skal få lov til å være menn og kvinner få lov til å være kvinner selv om vi lever i 2015. Det er naturlig at kvinner tar seg mer av hus og hjem mens det er naturlig at men jobber mer og er opptatt av fotball og biler.

Anonymous poster hash: 1fc00...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror dessverre at det er bare ditt barn, men det er faktisk begge sitt barn og burde være selvsagt at begge skal ha noe å si.

Det er begges barn, men det er noe som heter ansvarsdeling. Noen oppgaver passer bedre for kvinner og noen oppgaver passer bedre for menn. Forskning viser at barn som vokser opp uten far har større sjanse for å bli ustyrlige. Fordi de mangler en "streng" farsfigur som kan irettesette dem. Forskning viser også at barn som vokser opp uten mor blir kjærlighetsløse.

Anonymous poster hash: 1fc00...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Saxofon

Pinsehelgen er snart over og du får heldigvis komme tilbake til skolen på tirsdag. Kan du ikke gå ut å leke i mellomtiden?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Troll eller ikke, først skal noen damer sutre og klage over at enkelte menn ikke bidrar til hjemmet, og når dem først bidrar, blir de best om å holde seg i garasjen?!

Dafuq? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll eller ikke, først skal noen damer sutre og klage over at enkelte menn ikke bidrar til hjemmet, og når dem først bidrar, blir de best om å holde seg i garasjen?!

Dafuq? :bond:

Jeg tenker ts kan være en mann som er ute etter nettopp sånne reaksjoner. ;)

Anonymous poster hash: fa2f0...f30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Jeg tenker ts kan være en mann som er ute etter nettopp sånne reaksjoner. ;)

Anonymous poster hash: fa2f0...f30

Støtter den 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg har klare meninger om hva det kommende barnet vårt skal hete, men mannen i huset er uenig. Jeg synes det er veldig irriterende at menn skal legge seg opp i såne ting. Av og til tenker jeg "kan han ikke bare holde seg i garasjen og på fotballkamp?"

Hva mener dere? Gardiner, interiør, navn på barn... er det ikke kvinnenes oppgave å ta seg av den slags? Han sier at det er viktig at vi finner et navn som begge liker, kan jo skjønne det hvis jeg hadde valgt et stygt navn, men det har jeg ikke.

Hvordan er deres menn?

Anonymous poster hash: 1fc00...ab0

Selvfølgelig må dere være enige om noe så viktig som navn. Det er tross alt hans barn også. Dessuten må far godkjenne navnet. Synes det er trist du tenker slik om samboeren din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg kommer til makten skal alle nyfødte få tildelt navn av staten. Så da får dere finne der en annen hobby.



Anonymous poster hash: 81bf9...af7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klare meninger om hva det kommende barnet vårt skal hete, men mannen i huset er uenig. Jeg synes det er veldig irriterende at menn skal legge seg opp i såne ting. Av og til tenker jeg "kan han ikke bare holde seg i garasjen og på fotballkamp?"

Hva mener dere? Gardiner, interiør, navn på barn... er det ikke kvinnenes oppgave å ta seg av den slags? Han sier at det er viktig at vi finner et navn som begge liker, kan jo skjønne det hvis jeg hadde valgt et stygt navn, men det har jeg ikke.

Hvordan er deres menn?

Anonymous poster hash: 1fc00...ab0

Enig.

Mannen i huset var så sta og bestemt på fornavn og han trumfet i gjennom et navn jeg i dag ikke liker. Men var full av hormoner da det skjedde.

Anonymous poster hash: 5be5c...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har klare meninger om hva det kommende barnet vårt skal hete, men mannen i huset er uenig. Jeg synes det er veldig irriterende at menn skal legge seg opp i såne ting. Av og til tenker jeg "kan han ikke bare holde seg i garasjen og på fotballkamp?"

Hva mener dere? Gardiner, interiør, navn på barn... er det ikke kvinnenes oppgave å ta seg av den slags? Han sier at det er viktig at vi finner et navn som begge liker, kan jo skjønne det hvis jeg hadde valgt et stygt navn, men det har jeg ikke.

Hvordan er deres menn?

Anonymous poster hash: 1fc00...ab0

Navnevalg er vel noe man skal bli enig om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, TS, jeg venter på at du skal svare....?

Anonymous poster hash: 9a4ef...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Jeg har klare meninger om hva det kommende barnet vårt skal hete, men mannen i huset er uenig. Jeg synes det er veldig irriterende at menn skal legge seg opp i såne ting. Av og til tenker jeg "kan han ikke bare holde seg i garasjen og på fotballkamp?"

Hva mener dere? Gardiner, interiør, navn på barn... er det ikke kvinnenes oppgave å ta seg av den slags? Han sier at det er viktig at vi finner et navn som begge liker, kan jo skjønne det hvis jeg hadde valgt et stygt navn, men det har jeg ikke.

Hvordan er deres menn?

Anonymous poster hash: 1fc00...ab0

Stort sett enig i det du sier. Men akkurat når det kommer til navn på barn, er det nok lurt at mannfolka også involverer seg, dette med tanke på noen av de inn for jævlig grelle mote-navnene en del av dere kvinner klarer å hoste opp ("Isadora-Chantelle" o.s.v).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...