Gå til innhold

Husker dere 7th Heaven? Var dere misunnelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er teit at ingen vil sende repriser av serien, bare fordi en av skuespillerne har gjort noe galt på privaten.

Anonymous poster hash: 77245...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så på serien hver dag, men det var fordi jeg ikke hadde noen andre kanaler å se på. Likte noen episoder, men de "spesialepisodene" der alle kom opp i problemer knyttet til alkohol og rus hatet jeg. Samme med glorifiseringen av militæret og av "the worlds greatest country". Kjenner jeg blir hissig bare av å tenke på serien :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig

Hva skal de beklage for? Det med faren? Er jo ikke deres skyld det!

Anonymous poster hash: c68af...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal de beklage for? Det med faren? Er jo ikke deres skyld det! Anonymous poster hash: c68af...eb8

at serien ble laget, les!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk å komme over denne posten nå, både i forbindelse med overgrepssaken til han presten fra 7th heaven og nå som det har kommet frem at eldste sønnen i 19 kids and counting har forgrepet seg på sine yngre søstre.

Anonymous poster hash: 265f1...d37

tenkte akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 38ba2...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er teit at ingen vil sende repriser av serien, bare fordi en av skuespillerne har gjort noe galt på privaten.

Anonymous poster hash: 77245...047

Du synes det er teit at folk ikke vil sende en serie med en kjent overgrepsmann som en av hovedpersonene?

Anonymous poster hash: 78ffd...8e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at serien ble laget, les!

Ja, tenkte det først, men det gav så lite mening at jeg prøvde å finne et annet svar.. finnes jo masse sånne glad-kristne serier?

Anonymous poster hash: 3ac02...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg syntes ungene der ble så ofte straffet!

Anonymous poster hash: dbd5d...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Misunnelig?

Foreldre som overbeskytter og blander seg opp i alt, alt skulle være så moralsk og alle skulle ta riktige valg. Ungene kom seg alltid opp i noe trøbbel, men etter en liten prat så var alt i orden igjen og de forstod hvor galt det var.

Alt med et gladkristent budskap.

Men jeg så på den da jeg var yngre og synes den var grei nok. Irriterte meg litt over den, men synes mange serier var slik på den tiden. Alt skulle være hyggelig og skulle ha et moralsk budskap.

Jeg er egentlig glad for at det har endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes det er teit at folk ikke vil sende en serie med en kjent overgrepsmann som en av hovedpersonene?

Anonymous poster hash: 78ffd...8e1

Karakteren er ingen overgriper. Det er jo leit for de som sitter med rettighetene til serien at de skal tape så mye på noen feil han har gjort. Repriser av denne serien rullet over skjermen verden over, og nå skal man plutselig slutte å sende den pga. det?

Anonymous poster hash: 77245...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at serien ble laget, les!

Det er jo fremdeles mulig å kjøpe alle sesongene fra CDON og lignende da...

Anonymous poster hash: 1d1b5...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Husker jeg var helt hekta på "life goes on" som gikk på TV2 på begynnelsen av 90-tallet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på 7th Heaven innimellom fordi jeg syntes den var hysterisk morsom og ikke på den bra måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo fremdeles mulig å kjøpe alle sesongene fra CDON og lignende da...

Anonymous poster hash: 1d1b5...d29

javel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt misunnelig på huset deres. Foreldrene mine har hus på samme størrelse og vi var fire søsken, men det var større rom og penere... Såklart er det store rom i et studio :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke han skuespilleren som spilte faren pedofil da?



Anonymous poster hash: 11951...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg såg 7th heaven tittelen, så kom jeg til å tenke på PASSIONS! Den ble vist da jeg gikk på barneskolen. Er vel 15 år siden.. Husker den og var litt klein. Kristendom og demoner og litt diverse..

Hva skjedde med den??



Anonymous poster hash: fc26a...947
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke han skuespilleren som spilte faren pedofil da?

Anonymous poster hash: 11951...26f

Jo.. .

Anonymous poster hash: fc26a...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digget å se på den når jeg var yngre til tross for min manglende kristne tro. Men var ingen serie som slo Veronica Mars. :)



Anonymous poster hash: f7374...1ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...