Gå til innhold

Husker dere 7th Heaven? Var dere misunnelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, sitter her og ser på 7th Heaven, av alle ting. Husker vi brukte å se det når vi var små, og av og til var jeg og venninnene mine litt sjalu på den familien, og skulle ønske vi hadde søsken som brydde seg og passa på oss på samme måte. På andre måter ble det hele bare en teit klisjè med familiefaren og moren som måtte legge seg opp i alt, redde ungene sine fra en øl eller date med feil gutt osv.. Skikkelig goodie goodies!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du sett 19 kids and counting.synes de har en skikkelig fin kristen familie ,Michelle(morra er helt herlig) kunne tenke meg en familie i den duren (bare med mindre barn en 19). dette er en reality serie liker den mye bedre en 7th heaven .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den har jeg ikke sett, skal sjekke den ut på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Synes det var veldig dobbeltmoralskt. På en side var de BFF med Gud og så ned på synding, men var neimen ikke sene med å tråkke i salaten selv. Ble bare irritert av å se på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den serien og på i bakgrunnen, men jeg måtte skifte kanal, den ble for sukkersøt, som 20 cupcakes etter hverandre. Var nok aldri misunnelig selv om jeg likte den i min søte ungdom, i dag ble den nok litt for mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var misunnelig på huset deres, det skulle jeg gjerne hatt. :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes serien var helt jævlig, dobbeltmoralsk, superamerikansk kristenkonservativ propaganda. Synes spesielt faren var kvalmende. Sju unger! Kjempeforbruk! Også litt Gud og Jesus innimellom.

Var "tvunget" til å se den da det var lite annet på tv på den tiden, og det var ikke tv på nettet sånn som nå.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Grøss de foreldrene var helt sinnsyke. Ingen grenser for hva de stakk nesa si oppi... Moralsk kristen søtsuppe uten rot i noen som helst virkelighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Dette er jo bare propaganda med kostymer.

Jeg er heller ikke misunnelig på Rory og mora i Gilmore Girls, for det et sp urealistisk perfekt at det skulle ikke vært lov! Alle familier har masse langvarige problemer og konflikter, og alle konmer ikke like godt overens. Hollywooddamilien er en dagdrøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

Mamma så på under samme tak, og satt å var gretten over at vår familie ikke var på samme måten. He he...Da måtte jeg forklare til henne at de oppførte seg etter et script. Kan ikke fatte den dag i dag at hun ikke forsto at ekte familier ikke er så perfekte som de ser ut på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å se på det etter skolen når jeg gikk på ungdomskolen, det begynte akkurat i det jeg kom inn døra. Synes det var et underholdene program på den tiden, men var aldri misunnelig. Har aldri taklet slike gladkristne folk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

7th heaven var en forferdelig moralistisk serie forkledd som familieunderholdning. Det samme kan vel egentlig også sies om Party of five. (Hvor mange ganger ble ordet "family" nevnt per episode i de seriene, egentlig?)

He he, da liker jeg bedre Malcolm i midten. Den psykogale moren der foresvever meg som langt mer virkelighetsnær enn 7nde himmelforeldrene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Haha! Nei, var absolutt ikke misunnelig på de. Tvert imot syntes jeg det virket slitsomt å ha SÅ mange søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville også ha familien til Malcolm in the Middle, hahaha, rå folk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den serien var så provoserende moraliserende at jeg holdt på å implodere. Trodde "far vet best"-serier døde ut for et halvt århundre siden. Nei, takke meg til Al Bundy og Homer Simpson.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JosefK78

Jeg savner 'My so Called Life' og 'Freaks and Geeks', 7th heaven var så evangelistisk at jet fikk utslett i annsiktet nå jeg så på det (derimot var Jessica Biel veldig pen da)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er VELDIG glad for at jeg ikke har den familien der for å si det sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enig med Spinell, Malcolm i midten var utrolig morsomt! Nå går det jo en annen serie som handler om en like uperfekt familie, hun som spiller moren er hun som spilte Debra fra Alle elsker Raymond, og faren er han som spilte vaktmesteren i Scrubs. The Middle er det den heter! Den er også ganske realistisk, med en uperfekt gjeng med raringer, dårlig økonomi (til tider) og mye kompromisser :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner 'My so Called Life' og 'Freaks and Geeks', 7th heaven var så evangelistisk at jet fikk utslett i annsiktet nå jeg så på det (derimot var Jessica Biel veldig pen da)

Freaks and Geeks ligger på flere av de store nettsidene sin topp 50-liste over tidenes beste tv-serier! Jeg synes den var hysterisk bra, og savner den! Synd ikke flere har fått øynene opp for denne ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var stort sett bare lettet over å ikke være fanget i en sånn familie selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...