Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Takktakk :-) kurs er gøy, ivertfall når man holder det selv og får jabbe helle dagen :-D

I dag gikk tempen opp på 36.66 grader, så kaaan muligens se ut som en veldig sein EL her. Spennende om den holder seg oppe nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres litt ut som om kroppen prøver på EL for gang nummer 2, ja! Nesten like spent på dine temperaturer som mine egne, hehe - veldig stabilt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testmålte med termometeret mitt og fikk 53 grader. Mon tro om det bommer litt :ler:

Eller er du bare skikkelig HOT? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som om kroppen prøver på EL for gang nummer 2, ja! Nesten like spent på dine temperaturer som mine egne, hehe - veldig stabilt :fnise:

Hehehe! Ja, jeg mistenker at det er tilfelle ja. Faktisk tror jeg at det kanskje er forsøk nr 3!

Sjekk ut den merkelige grafen jeg har havnet på nå:

http://imgur.com/zpec4j4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi er på riktig vei!! 36,95 i dag. Tror EL skjedde i forrigårs! *glise* vi fikk lagt inn veldig passende ludospilling rundt der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for vel-timet ludo :D Jeg fikk forresten ikke lov til å se på bildet ditt. Men etter å ha brukt alt for mange timer på å analysere egne grafer og spørre google om alt mulig, har jeg funnet ut at veeldig mange av graviditets-grafene er langt fra "pene, perfekte" temperaturgrafer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, vet ikke helt hvorfor linken ikke fungerte?! :glare:

Jeg har lastet den opp på nytt igjen, håper denne linken fungerer bedre:

http://i.imgur.com/1bSOGU5.jpg

Det er helt sant det du sier moire, det varierer så enormt syklus for syklus, så det er ikke lett å bli klok på! Jeg tenkte å legge inn temperaturene fra den syklusen jeg ble gravid snart i en app, for å se hvordan det utviklet seg da. Ser at EL skjedde på tredje temperaturøkning der og + en kraftig dipp i temperaturen 2 DPO. Så det at det kommer stadige dipper nedover er ivertfall ikke noe negativt!

God lørdag dere :hjerte: nyt den! Her skal jeg på jentekveld straks og gleder meg til det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER viste babycompen endelig en bekreftet EL! Den 20 okt var den, så den kom 2 dager senere enn det jeg hadde trodd i utgangspunktet.

Da er det bare å la ventingen begynne. Aksjeinnleggelse er vi ivertfall godt forbi. Da er jeg vel 6 DPO i dag og må smøre meg med tålmodighet til neste helg. Måtte denne uka gå kjapt :-)

Håper dere har hatt ei fin helg jenter! Her har det gått i mye ekstrajobbing med en analyse jeg driver på med, og ellers jentekveld i går og familiemiddag i dag. Herlig helg i grunnen! Eneste som manglet var en solid treningsøkt, men ettersom jeg klarte å presse inn 3 stk i løpet av uka sier jeg meg mer enn godt nok fornøyd med innsatsen :gullengel:

Med tanke på symptomene (ja, såklart jeg er en symptomjakter), så er det lite. Trøtt og litt ømme pupper, men det er vel ganske vanlig begge deler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir spennende, j86 :) Jeg har ENDELIG fått to streker (herregud, tror det nesten ikke etter to år med slit), og trøtt pluss ømme pupper er mine to sterkeste symptomer ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende j86 :D Jeg heier på dere :hug:

Tuusen takk :hjerte:

Dette blir spennende, j86 :) Jeg har ENDELIG fått to streker (herregud, tror det nesten ikke etter to år med slit), og trøtt pluss ømme pupper er mine to sterkeste symptomer ;)

Gratulerer sååå masse her også!! :-) Utrolig kjekt! Tenker at det må være en herlig følelse :hjerte:

Dette blir veldig spennende. Temperaturmessig ser det veldig bra ut, den har holdt seg stabilt høyt de siste dagene. I dag er det 7 DPO og sist gang testet jeg faktisk positivt 9 DPO. Har tenkt å vente til ivertfall torsdag/fredag før jeg tester, men vi får nå se da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuusen takk :hjerte:

Gratulerer sååå masse her også!! :-) Utrolig kjekt! Tenker at det må være en herlig følelse :hjerte:

Dette blir veldig spennende. Temperaturmessig ser det veldig bra ut, den har holdt seg stabilt høyt de siste dagene. I dag er det 7 DPO og sist gang testet jeg faktisk positivt 9 DPO. Har tenkt å vente til ivertfall torsdag/fredag før jeg tester, men vi får nå se da :fnise:

Jeg testet svaaakt positivt 10 dpo (så svakt at jeg egentlig ikke trodde det var positivt), sterkere 11 dpo (men trodde fremdeles ikke helt på det), og sterkt 12 og 13 dpo. Testetøs, jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet svaaakt positivt 10 dpo (så svakt at jeg egentlig ikke trodde det var positivt), sterkere 11 dpo (men trodde fremdeles ikke helt på det), og sterkt 12 og 13 dpo. Testetøs, jeg??

Haha!! Kjenner så godt den følelsen! 10 DPO ja, deeet er ikke lenge til for min del nå ivertfall :nigo:

Babystøøøv :strix:

Tusen takk!! Står med armene vidåpne her og forsøker å guide babystøvet ned mot nederste del av magen! :5:

Ellers er jeg visst litt skravlesjuk i dag kjenner jeg. Har sittet helt stille og jobbet med en svær analyse i hele dag, med unntak av en liten tur ut på trening. Føler hele hjernen lukter litt svidd!

Jeg og mannen fikk kjøpt oss ny seng til leiligeten i helga. Rett og slett et lite impulskjøp av en superbra seng som vi har gått å snakka om så lenge! Den var ganske godt nedsatt, over 5000 kr, så vi måtte jo bare slå til. Nå har vi bestilt levering av den rett til den nye leiligheten. Vi bor i dag på ganske liten plass, så storgleder oss til å ta over den nye leiligheten vår i midten av desember. Flyttekaos rett før jul, men DEN belønninga da!

Nå kan bare de tre neste dagene fly avgårde for min del slik at det plutselig blir 10 DPO :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...