Gå til innhold

Bambino håper på en bambino.


 bambino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe det er sant..

Sånn man føler når man ikke er der selv vettu :fnise:

Takk takk :hug: håper å tror det.

Skal du opprette graviditetsdagbok eller? Følger deg gjerne der :nigo:

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal lage graviditetsdagbok faktisk, for jeg ser at jeg ikke var så flink til å skrive på prøverdagboken heller. Så vi får se, plutselig dukker det opp en :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer :D send litt babystøv til oss som fremdeles prøver da :blomst:

Tusen takk :biggrin:

Sender masse babystøv til alle prøvere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :strix: når er termin?

Kjenner jeg får tårer i øynene av reaksjonen til mannen din :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :strix: når er termin?

Kjenner jeg får tårer i øynene av reaksjonen til mannen din :rodmer:

Tusen takk! 17 juni kom jeg frem til :biggrin:

Han går rundt å småfniser enda, han er så fornøyd nå.

Han klappet seg selv i skrittet i stad og sa "good job", den dusten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! 17 juni kom jeg frem til :biggrin:

Han går rundt å småfniser enda, han er så fornøyd nå.

Han klappet seg selv i skrittet i stad og sa "good job", den dusten :fnise:

Haha mannen her også følte seg veldig manndig når spira satt;) er nok en manndomsprøve det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah Menn altså! Husker en jeg kjenner fikk vite at han og fruen skulle få jente, han var litt "skuffet" helt frem til han fikk en t-skjorte der det stod "real men make girls". Da var det greit plutselig!

Mannen er så herlig, og typisk mann, sitter å leter etter ny familiebil nå se :biggrin::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah Menn altså! Husker en jeg kjenner fikk vite at han og fruen skulle få jente, han var litt "skuffet" helt frem til han fikk en t-skjorte der det stod "real men make girls". Da var det greit plutselig!

Mannen er så herlig, og typisk mann, sitter å leter etter ny familiebil nå se :biggrin::fnise:

Hehe, menn er å blir menn ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt endel vitaminmangel tidligere så jeg gikk innom legekontoret og spurte om jeg burde sjekke det, de ville ha meg inn neste uke allerede. De bad ikke om at jeg skulle ta med urinprøve på den timen og jeg glemte helt å spøre selv, burde jeg ta med morgenurin tilfelle selv om jeg ikke skal dit før i 13 tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I noen dager nå så har jeg vært litt svimmel, småkvalm, hatt litt angst og det har vært en konstant kiling i magen..

SÅ, i dag kjøpte jeg en test og denne lyste mot meg etter noen nervepirrende minutter!

2OIVx9.jpg

Jeg er sååå glad! Dette er helt sprøtt!!

Mannen hadde bursdag her om dagen så jeg pakken inn testen og gav han den "forsinkede gaven jeg hadde bestilt for en stund siden". :fnise:

Han satt med munnen åpen en god stund før han ropte "kødder du, kødder du??". Han gav meg så verdens beste klem og sa "jeg er SÅ glad jeg nå, det her er sjukt".

Og nå sitter han å laster ned gravid-apper, leser og skal lete etter bøker for førstegangsfedre :fnise:

Han lurte også på om han kunne ringe å fortelle det til bestekameraten, jeg sa vi kunne vente littegrann til :laugh:

Gratulerer så mye med både positiv test og fantastisk reaksjon fra mannen! :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt endel vitaminmangel tidligere så jeg gikk innom legekontoret og spurte om jeg burde sjekke det, de ville ha meg inn neste uke allerede. De bad ikke om at jeg skulle ta med urinprøve på den timen og jeg glemte helt å spøre selv, burde jeg ta med morgenurin tilfelle selv om jeg ikke skal dit før i 13 tiden?

Jeg hadde tatt med for sikkerhets skyld. Ha den i kjøleskapet lengst mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Huff, det ble en slitsom helg dette.

Graviditeten endte i en SA dagen etter tidlig ultralyd og dagen etter vi fortalte det til de nærmeste.

Jeg forstod at noe var galt da hun på privatklinikken mente at jeg ikke kunne være mer enn 5 maks 6 uker på vei, det fikk jeg ikke til å stemme.

Så da er jeg tilbake som prøver men lurer på å droppe prøverdagboken og prøve å ikke ha så stort fokus på det. Jeg merker at jeg leser for mye i forum på diverse nettsteder, spesielt her, og blir stresset av det.

Så, takk for meg fine KG-fruer/menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...