Gå til innhold

Bambino håper på en bambino.


 bambino

Anbefalte innlegg

Vi har alle vært der ;) hvis du går inn på prøverdelen av forumet og ser på tråder som f.eks ikm august så står det fint forklart alle forkortelser der :)

Ok, ja det skal jeg gjøre! :laugh: Igjen, takk :fnise:

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag kom TR og med seg tok hun med noen fæle smerter. Et par timer senere smeller jeg lilletåa i dørkarmen og brekker den :kjempesinna:

Nå har jeg store planer om å kjøpe meg masse sjokolade å ligge på sofaen og synes synd på meg selv :fnise:

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom TR og med seg tok hun med noen fæle smerter. Et par timer senere smeller jeg lilletåa i dørkarmen og brekker den :kjempesinna:

Nå har jeg store planer om å kjøpe meg masse sjokolade å ligge på sofaen og synes synd på meg selv :fnise:

Ååå så kjeddelig! Bedre lykke til neste mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så kjeddelig! Bedre lykke til neste mnd:)

Takk for det:D

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke ut som den beste dagen :klemmer:

Det hjalp med litt sjokolade :fnise:

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg fikk TR 5 august og i følge EL-kalkulator skal jeg ha EL ca. 20 august. Men jeg har siden TR-slutt tatt EL-tester, og i går var det en synlig strek der, ikke sterk men godt synlig. I dag var det en veeeldig svak strek, så den såvidt. SÅ, det jeg lurer på er om det går ann å ha EL flere ganger på en mnd? Noen som har opplevd det? Har også kjent veldig milde TR-smerter et par ganger i dag og korsryggen har vært vondt i ca 3 dager.

Sånn ellers. Føler nesten jeg har blitt ekstra forelsket denne korte perioden vi har vært prøvere. Vi har alltid hatt det veldig veldig bra, men nå er jeg så fryktelig forelsket plutselig hehe veldig koselig!

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag fikk jeg plutselig positivt utslag på EL-test igjen. Skjønner ingenting.

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og i dag har jeg hatt er rar følelse i magen, nede på høyre side. Svak stikking på en måte.. Men merker ingenting annet annerledes med kroppen.

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld begynte det foresten å stikke litt på begge sider, og klø ganske mye på ene brystvorten :fnise:

Det kan jo være flere grunner til det, men det har aldri skjedd før som jeg kan huske.

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er du? Og har du prøvd en g-test i tilfelle du har truffet med spiren? :)

EL-test tatt etter 26.august har ikke vært positiv desverre. Nå er jeg 12 dpo, om jeg har riktig EL-dato da. Jeg blir bare forvirret av de EL-testene. :fnise: Og ingen av denne mnd EL-tester har vært like positiv som forrige mnd. Forrige mnd var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken, det har den ikke vært denne mnd. Er nesten redd for å teste i tilfelle den er neg.. :( Vurderer å vente et par dager til, da er jo ikm.

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok test i dag, dagen før IKM. neg. på både g-test og el-test, så da er vel graviditet utelukket.

Jeg har heller ingen tegn til TR, vanligvis har jeg det et par dager før. Så da er det nok ikke umulig at syklusen er litt ustabil og jeg rett og slett har bommet på EL. :(

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag, dagen før IKM. neg. på både g-test og el-test, så da er vel graviditet utelukket.

Jeg har heller ingen tegn til TR, vanligvis har jeg det et par dager før. Så da er det nok ikke umulig at syklusen er litt ustabil og jeg rett og slett har bommet på EL. :(

Hm.. Håpet er jo ikke ute enda da, det er jo de som ikke får positiv før flere dager etter ikm. Håper at TR holder seg borte!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm.. Håpet er jo ikke ute enda da, det er jo de som ikke får positiv før flere dager etter ikm. Håper at TR holder seg borte! :)

Men jeg har lest her og andre steder at man får positivt utslag på EL-test ganske tidlig om man er gravid, og nå er det jo IKM i morgen.

Men, jeg får bare vente å se :Nikke:

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag. Fortsatt negative tester og ingen tegn til TR. Det eneste jeg merker nå er små stikkinger nederst i magen, uten at jeg vet om det kan ha noe med saken å gjøre.
Kanskje jeg er litt for fokusert på å bli gravid, at TR ikke vil komme...?

Endret av bambino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse eggløsningstestene har jeg ikke peiling på i det hele tatt. Hvis du ikke er gravid denne mnd, så kan vel TR like godt komme ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...