Gå til innhold

Jakten på spiren


Arrow

Anbefalte innlegg

Dag 12- Lav

Dag 13 - Høy

Dag 14 - Høy

Dag 15 - Høy

Dag 16 - Høy

Dag 17 - MAX (EL i løpet av 24-36t)

Dag 18 - MAX
Fortsatt max her i gård'n.. Hvor er :romeo: når man trenger han?
Vi skal jo også gifte oss etterhvert, forhåpentligvis blir det sommeren/høst 2015. :bryllup:

Har så utrolig lyst til å ta med alle venner og familie ned til Italia og gifte oss ved sjøen der! Jeg har det meste planlagt oppe i hodet mitt, og ser det for meg akkurat slik jeg vil ha det! :fnise: Heldigvis er jeg og gubben ganske enig i det meste. Startet dagen idag med å surfe på diverse bryllupsplanleggere, norske i Italia vel og merke. Jeg synes tasteoftuscanywedding.eu, marthecarrara.no/romantikk og brudepikene.no virker som noen av de jeg kunne tenke meg å kontakte etterhvert, for å høre om pris, hva som er inkludert i prisen osv.
Og ja, selvfølgelig har jeg sett på og drømt meg bort i bryllupskjoler! :rodmer: Klarer nesten ikke vente med å begynne å planlegge.. Jeg elsker slikt! Men vi nok vente på at sparegrisen har fylt seg opp litt, og vi vil jo gjerne ha med den lille på bryllupet vårt.
Det er jo så mye spennende og bra som skjer framover, så jeg klarer nesten ikke å venteee! :strix:


Holder på å bestille flybilletter en tur hjem til foreldrene mine i oktober. Har ikke vært der siden forrige jul! :sjokkert: Er billige billetter nå også, greit å være tidlig ute. Hvertfall når man skal ha med vovven på tur, da koster det litt ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 12- Lav

Dag 13 - Høy

Dag 14 - Høy

Dag 15 - Høy

Dag 16 - Høy

Dag 17 - MAX (EL i løpet av 24-36t)

Dag 18 - MAX

Dag 19 - Høy

Og da var EL helt forbi for denne gang. Da er det bare å vente å se om TR kommer på dag 30 eller om jeg har en kort lutealfase på 10 dager, noe som ikke forundrer meg. Ettersom jeg har gått på p-piller i mange år.
​Idag har jeg vært på skolen siden kl 08, og kom hjem rundt kl 14, for deretter å fortsette å lese fra kl 16 til nå.. Ja, jeg sovnet i sofaen! :fnise: Skulle ønske jeg kunne ha ferie, er såå trøtt.. :sovne: Selvom jeg tar multitilskudd og sover nok timer om natten, så skal jeg ikke ha mangel på noe heller.. Mulig det er fordi det begynner å bli høst, kanskje :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 DPO og jeg forstår fortsatt ikke hva som skjer, for selv etter EL har jeg murringer/stikninger og litt såre brystvorter/pupper. Og jeg er 90% sikker på at det ikke klaffet denne syklusen, så ikke tull med meg din dumme kropp... :glare:

Har eksamen i morgen.. Jeg er overraskende nok veldig rolig ift til det. Tar det med knusende ro her jeg sitter å leser og pugger til eksamen. Nervene kommer sikkert idet jeg skal snu eksamensheftet vi får utlevert.. iiiik :bond:

Må gå og få i meg litt mat, viktig å fylle på lagrene! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! :) Det går sikkert knallbra :5:

Så gøy det høres ut med bryllup i Italia! *drømme* Vi skal ikke gifte oss ennå, men jeg sikler også over brudekjoler allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! :) Det går sikkert knallbra :5:

Så gøy det høres ut med bryllup i Italia! *drømme* Vi skal ikke gifte oss ennå, men jeg sikler også over brudekjoler allerede ;)

Takk for det! :)

Har tilogmed laget meg scrapbook på nett (pinterest) med brudekjoler, tema, design, farger osv.. Gøy å drømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med første eksamen, og jeg tror det gikk greit! Igår fikk hunden min treffe en tispe av samme rase, da ble han overlykkelig! De fikk springe løs og leke rundt på plenen. Morsomt med playdates!

Har fortsatt stikninger nederst i magen siden EL, samt litt kløe/såre bryster.. Skjønner ikke greia. :vetikke:

Nå er det også 3 uker til min kjære kommer, og jeg gleder meg så mye! :kline:

Slik ser det ut med CBFM nå:

Dag 12- Lav

Dag 13 - Høy

Dag 14 - Høy

Dag 15 - Høy

Dag 16 - Høy

Dag 17 - MAX (EL i løpet av 24-36t)

Dag 18 - MAX

Dag 19 - Høy

Dag 20 - Lav

Dag 21 - Lav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lyst på en fertilitetsmonitor, men den er ganske dyr hvis jeg ikke tar feil? Er det mye enklere enn å bruke disse billigstrimlene til å teste for EL?

Hvis vi skal holde på lenge så har jeg lyst på en sånn hvis det er enklere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på en fertilitetsmonitor, men den er ganske dyr hvis jeg ikke tar feil? Er det mye enklere enn å bruke disse billigstrimlene til å teste for EL?

Hvis vi skal holde på lenge så har jeg lyst på en sånn hvis det er enklere :P

Den er litt dyr ja.. Jeg kjøpte den på billigetester.no for 1400 ca MED 20 stk testpinner. 20 testpinner koster alt fra 200-400, spørs hvor man kjøper de. Bare monitoren koster rundt 1200-1300 helt ny. Men vet det er mange som kjøper brukt, på finn.no. Der kan du få gjort et kupp! ;)

Testpinnene kan du kjøpe billig på ebay. Og man bruker ca 10 testpinner hver syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg begynner å bli forkjølet.. Våknet med skallebank og tett rundt om.

Skal kose meg med sesongpremiere av Grey's Anatomy nå, sesong 10, og den varer 1,5 t! Ouuh, spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på en fertilitetsmonitor, men den er ganske dyr hvis jeg ikke tar feil? Er det mye enklere enn å bruke disse billigstrimlene til å teste for EL?

Hvis vi skal holde på lenge så har jeg lyst på en sånn hvis det er enklere :P

Jeg kjøpte min på finn til 600 :)

Tror jeg begynner å bli forkjølet.. Våknet med skallebank og tett rundt om.

Skal kose meg med sesongpremiere av Grey's Anatomy nå, sesong 10, og den varer 1,5 t! Ouuh, spennende :popcorn:

Å, det er så kjedelig! Du får pakke deg godt inn i et pledd og kose deg med Grey's! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på finn til 600 :)

Å, det er så kjedelig! Du får pakke deg godt inn i et pledd og kose deg med Grey's! :)

Jeg skal si deg det var spennende, trist og morsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. Jeg har så vondt i magen og i korsryggen. Kjennes som menssmerter. Har bare ligget å vridd meg i hele natt, og følte jeg måtte bevege meg rolig ellers ble det verre.. Tenkte ikke over det selv. Spesielt når jeg skulle sove på magen.

Til uken skal jeg reise til stedet jeg har vokst opp, og der skal jeg besøke besteforeldrene mine. Farfaren min må fikse bilen min, så jeg og vovven slenger oss i bilen på onsdag og futter avgårde.

Da er det også IKM og jeg har så liten tro på at det klaffet denne måneden så jeg kommer bare til å vente på TR egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg helt utmattet. Kom hjem fra jobb 02:30 i natt, og var helt gåen når jeg la meg. :natti:
Heldigvis er det søndag. Har fått gjort ferdig innleveringen da, så noe nyttig har jeg gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm idag.. TR har ikke vist seg enda. Men har på følelsen at det er like rundt hjørnet. Murringer og oppblåst, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 29 i syklusen. To dager over enn det som har vært de siste 6 mnd.. men siden EL var sen, så regner jeg med TR dukker opp imorgen. Kjenner ikke så mye egentlig, føler meg normal bortsett fra litt oppblåst og mye murringer og rumling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 31.. ingen TR. Dette synes jeg er utrolig merkelig. Skal man gå fra stabil til ustabil bare sånn helt uten videre? Frustrerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg bare oppdatere med at TR kom igår kveld! Så det ble en 30 dagers syklus, og 13 dagers lutealfase! Da slipper jeg å tenke på det tullet hvertfall :danse:

Kom nettopp hjem fra min lille ferie på hjemstedet mitt. Det var utrolig godt å få se både forlovede og familie igjen! Fikk også treffe igjen to av mine barndomsvenninner, det var veldig gøy! Vi mimret, lo og fniste over alt det vi gjorde når vi var små - over et glass vin :fnise:

Nå er det bare å vente på EL om ca +-14 dager. Den uken kommer også kjæresten ned, så da skal vi nok klare å treffe EL ganske bra. :sengekos::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er TR over for denne gang og en ny PP i vente! :)
Nå er jeg på dag 8 i syklusen, og EL er i slutten av neste uke sånn ca. Får vente å se hva monitoren sier. Krysser fingrene for denne PP :)

Ellers er det mye som skjer.. eksamenslesing, innleveringer, hund osv. Har ikke tenkt så veldig mye på prøvingen til nå denne PP, og planlegger å fortsette slik. Føler det funker for meg :)

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...