Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Faen så sliten man blir av trening.

Er helt totalt slått ut jo!

Var på hytta igår hos svigers, tryna ned fire trappetrinn og har et blåmerke på armen på størrelse med mobilen min, jeg er lilla/grønn/gul/blå.

Lekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Au! :kose:

Jeg tror ikke du skal tenke på at Enigma sitt innlegg fikk pluss fordi flere her inne har gått og tenkt det samme tidligere, men heller bare fordi det var et godt skrevet innlegg med elementer som hørtes logiske ut der og da. Og vi er jo så vant til å plusse her inne på KG. :fnise: Holdt på å plusse selv før jeg innså at jeg var i en dagbok og da syns jeg det er bedre å skrive et svar enn å plusse. :)

Og egentlig skal du jo bare ta det positivt at folk tar det opp på den måten, for det betyr jo at TM ikke viser soleklare autistiske trekk. Hadde hun vært veldig klart autistisk hadde de jo ikke valgt å ta det opp, fordi det hadde vært så tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! :kose:

Jeg tror ikke du skal tenke på at Enigma sitt innlegg fikk pluss fordi flere her inne har gått og tenkt det samme tidligere, men heller bare fordi det var et godt skrevet innlegg med elementer som hørtes logiske ut der og da. Og vi er jo så vant til å plusse her inne på KG. :fnise: Holdt på å plusse selv før jeg innså at jeg var i en dagbok og da syns jeg det er bedre å skrive et svar enn å plusse. :)

Og egentlig skal du jo bare ta det positivt at folk tar det opp på den måten, for det betyr jo at TM ikke viser soleklare autistiske trekk. Hadde hun vært veldig klart autistisk hadde de jo ikke valgt å ta det opp, fordi det hadde vært så tydelig.

Uff, det at flere hadde plusset på det gjør egentlig ingenting, tror jeg ble litt in the heat of the moment... :sjenert:

...og resten av inlegget har du helt rett i.

Jeg fikk hjem en misfornøyd og smågretten mann idag fra jobben, så han har jeg sendt avgårde på MCen sin. Har en mye mer fornøyd mann etterpå. :tommel:

Ungen har vært intens i hele ettermiddag så etter litt dusjing og et ostesmørbrød var det godt og si godnatt til henne.

Nå er det bare meg her i stua sammen med finalen i TopModel.

Passer meg bra.

Ting jeg vil savne når jeg begynner på jobb igjen om en uke....

Sove på tvers av senga midt på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg da loffen, det går helt fint.

:klem:

dag tror jeg at jeg trenger litt tid på og våkne.

Da vi kom oss i seng rundt midnatt var jeg egentlig ikke så trøtt så jeg lå og spilte ferdig Wordfeud med ei venninne fram til kl 1.

Så da klokka ringte 5.45... TRØTT!

Tror jeg skal ta med meg skrivesaker på Tullis helt alene idag.

"Ingen" kan være med, men jeg har et abnormt kaffe latte behov idag, og så synes jeg det er godt og sitte slik alene.

Men før det... frokost og levering i barnehagen og slike ting.

Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...