Gå til innhold

Tidlig UL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange som har vært på tidlig UL (privat)? Og i så fall når (i hvilken uke), og hva fikk dere se/høre/vite?

Anonymous poster hash: 0afd3...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Jeg var i uke 10. Så en plommesekk, et lite foster og en svart skygge som hoppet som var et galopperende hjerte ❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i uke 11. Fikk vite om nakkefolden da blant annet.



Anonymous poster hash: 10f8a...78b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Fikk se første gang i uke 10 siden legen hadde fått et gammelt ul-apparat, såg ikke annet enn et bankende hjerte på grunn av kvaliteten. Etter det var vi på ul i uke 12/13 og fikk da se en sprellende minibaby i 3d,veldig spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere vite om alt var bra? Ev om det var flere fostre? Og om dere har regnet sånn ca riktig på hvor langt dere var på vei? Er i uke 9 og vurderer å bestille til uke 12/13. :) fikk dere med bilder?

Anonymous poster hash: 0afd3...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i uke 11 i mitt tredje svangerskap og da i forbindelse med duotest(pga alder). Ble da oppdaget at det ikke var liv.

Nå er jeg gravid igjen(5 uker) og denne gang blir det tidlig ul, antageligvis privat, om ikke legen henviser meg til sykehuset. Tenker å ta den rundt uke 8, bare for å ikke gå like lenge som sist før det oppdages at det ikke er liv. Har også en liten mistanke om at det kan være to på vei.

Blir sikkert også duotest og ul i uke 10/11 og 12/13.



Anonymous poster hash: 3f6ad...81e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6+6 og har bestilt tidlig UL i uke 9+6. Jeg tror jeg er kortere på veg pga lange og uregelmessigheter sykluser :P

Anonymous poster hash: 6b83e...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i uke 12. Overraskende gode bilder, og helt fantastisk å se den lille turneren der inne. Fikk høre at alt så normalt ut i forhold til nakkefold, nesebein osv.

Anonymous poster hash: 15239...e12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Var i uke 5-6. Fikk allerede da se embryo med hjerteslag og bevegelse og plommesekken :) Skal igjen i uke 12 å da ser vi nok sikkert mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var privat i uke 12 med første. Fikk se en bitteliten baby som turnet inni der :) Husker jeg ble så overrasket over at fosteret var så "ferdig". Så til og med fingre/tær. Sjekket også nakkefold/neseben.

Denne gangen fikk jeg tidlig ultralyd på sykehuset i uke 9-10. Da fikk vi se små bevegelser, dunkende hjerte og en plommesekk. Så også armer og bein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Høres veldig spennende ut! Må vel bestille en tidlig UL:) noen erfaringer med private klinikker i Bergen? Hvor man kan ta en tidlig UL?

Anonymous poster hash: 0afd3...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...