Gå til innhold

Babycall - hvilken skal man velge?


-Pus-

Anbefalte innlegg

Vi har Ikea sin. Den er enkel, billig og funker til vårt behov. Som er å høre om hun våkner på soverommet sitt når vi er i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Ikea sin. Den er enkel, billig og funker til vårt behov. Som er å høre om hun våkner på soverommet sitt når vi er i stua.

....hadde egentlig bestemt meg for en av de dyre.... Men nå som jeg har lest om IKEA sin ble jeg utrolig usikker. Den virket jo bra.

- Tenker vi skal hovedsakelig bruke den når baby ligger i vogna på verandaen og vi er i stua / kjøkkenet rett innafor...

Flere med erfaring av IKEA sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dårlige signaler hjemme eller kun hvis du nærmer deg grensen på 150m?

Den kan si ifra om dårlig rekkevidde hjemme, men har aldri opplevd at den har mistet rekkevidde mer enn noen sekunder. Det har ikke vært noe problem for oss, syns den er bra ellers :) Man kan visst også koble til flere kameraer så det er supert når man får flere :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte ibaby health med kamera og er strålende fornøyd! Valgte med kamera fordi vi har flere etasjer i huset. Valgte modellen fordi den har ubegrenset rekkevidde. Vi kan dra på andre siden av jordkloden og se baby hjemme. Og alt vis apple - iPad, iphone mm.

Hva heter denne til android?:)

Anonymous poster hash: d7b7e...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes to modeller m2 og m3

Vi valgte m3 som er den dyreste. Ulempen : den må være koblet til strøm

Fordel : du styrer alt fra mobilen - tilogmed snu kameraet 360 grader.

M2: billigere og kan lades opp slik at du ikke må ha den i strøm! Men - batteriet har en maks levetid på 3 -4 timer hvillet ikke er trygt nok for oss om natten. I tillegg kan du heller ikke snu kameraet med mobilen.

Vi lastet ned en app som heter ibaby view.

Her styrer du som sagt kameraet 360 grader rundt pluss opp og ned! Du kan snakke til baby - eller skru på lyd så du hører baby. Du kan skru på slik at den varsler deg så fort baby lager lyd eller baby rører på seg. Du kan også reise på andre siden av verden og det virker! Krever kun wifi! Og den er stabil! Har ikke hatt noen problemer så

Langt. Du kan også sette på nattmodus slik at du tar opp lyd. Du kan og ta bilder med den og følge utviklingen per dag.

Opptil fire enheter kan logger på samtidig !! Dvs at ved feks barnevakt kan både jeg og mannen Styre den og se på samtidig mens vi er vekke.

Kan brukes på

Apple tv - iPad - iMac og iphone.

den varsler fint på telefonen - og sitter du i telefonsamtale varsler den deg også på lik linje som alle andre varsler !!

Stor fornøyd !!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikea sin og jeg er veldig positivt overrasket :) God rekkevidde og god batteritid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...