Gå til innhold

Bør homofile par få adoptere barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er mer enn nok synd i dette land. Vi har ingen rett til å påtvinge barn slike perversiteter!



Anonymous poster hash: c67cd...78b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!!

Altså til at de skal få adoptere. Ikke ja til innlegget over..

Endret av Maleficenta
  • Liker 21
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det får de da også? problemet er vel at land som utenlandsadopterer ofte hae sine egne regler som forhindrer dette... Det jeg derimot er veldig imot er at holifile par bruker suregat mødre til å få barn...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke homofile par få adoptere?

La de stakkars barna som trenger et hjem få komme til de som virkelig vil ha dem! :)

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart. Er sikker på at homofile par er minst like gode alternativer for barn som trenger et nytt hjem som heterofile. Det finnes jaggu mange dårlige biologiske foreldre også!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Ja, klart homofile kan få adoptere barn. Tenk så fint for ett barn å få vokse opp med noen som virkelig ønsker seg det barnet!

Hvorfor ikke?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge alt er på stell, som alle andre.

Anonymous poster hash: e49f4...109

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det får de da også? problemet er vel at land som utenlandsadopterer ofte hae sine egne regler som forhindrer dette... Det jeg derimot er veldig imot er at holifile par bruker suregat mødre til å få barn...

Er vel likedan om heterofile bruker surrogatmødre?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Eneste problemet med det, som jeg kan se, er primitive holdninger som yttres av primitive individer. Tenker da på mobbing av feks andre barn som lærer råtne holdninger av sine foreldre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig! Skjønner ikke hvorfor noen skulle ha noe imot det. A4-familien finnes nesten ikke lenger, og homofile har da ikke noe begrenset kjærlighet å gi de. Ser ikke en eneste grunn til at de ikke burde få lov.

Det er jo diskriminering om de kun blir utelatt pga legningen sin. Ser man på barnas behov så er jo alt bedre enn barnehjem i slummen.

(Og det gjelder single også forresten, bedre for et barn å bo med en singel forelder, enn å bo på barnehjem under grusomme kår.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Eneste problemet med det, som jeg kan se, er primitive holdninger som yttres av primitive individer. Tenker da på mobbing av feks andre barn som lærer råtne holdninger av sine foreldre.

Hvemsomhelst kan bli mobbet. Men uansett skal det bli stuerent må det til at de får adoptere. Blir mindre negative holdninger dersom det blir vanlig at flere og flere barn har homofile foreldre, dermed mindre mobbing

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel likedan om heterofile bruker surrogatmødre?

selvfølgelig! Det burde jeg vært mer tydelig på. Poenget var bare at andre lands restriksjoner mot adopsjon som homofilt par, gjør at en del homofile velger denne løsningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.

Eneste problemet med det, som jeg kan se, er primitive holdninger som yttres av primitive individer. Tenker da på mobbing av feks andre barn som lærer råtne holdninger av sine foreldre.

Selv om ikke dette er en utdøende rase, så minker de gradvis i antall heldigvis.

Det er ihvertfall mindre og mindre akseptert å uttale slike bunnløse fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange homofile, og ja <3 de er smartere og ekstremt snille !

De som ikke er over homofobigreia kan gå å gjemme seg. Vi kan ikke leve i 1914 lenger

Endret av heiduderborte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Eneste problemet med det, som jeg kan se, er primitive holdninger som yttres av primitive individer. Tenker da på mobbing av feks andre barn som lærer råtne holdninger av sine foreldre.

Dette kommer til å falle bort kraftig. Det er kun i innbitte bygdestrøk at slike holdninger er vanlige lenger. Så fort man snakker med mer oppegående mennesker som har sett litt av verden så møter man masse toleranse. (Jeg er fra bygda og vet at der råder homofobien i stor skala.)

Det er mobberne som blir de utstøtte nå, ikke ofrene. Jeg er sikker på at vi får en endring i hele den dynamikken fra barndomsår, ettersom dagens foreldregenerasjon har mer liberale holdninger enn besteforeldrene, samt at vi har mer kunnskap om hvor mye mobbing kan skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig bør de også få lov til å adoptere. Hvilken seksuell legning man har, har ikke noe som helst å si når det gjelder det å være foreldre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...