Gå til innhold

Åpen skjede på to år gammel jente..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg syns aller mest synd på de barna som lever med å bli utsatt for seksuelle overgrep, og ingen fanger det opp, fordi pappaen er "helt normal familiefar og verdens hyggeligste kar" og ingen tør å tro at han kan være en overgriper!

Nå sier jeg ikke at vi skal mistenke alle, men vi må ikke lukke øya fordi vi ikke vil se det heller!

Men om en skal mistenke "alle" så er kvinner like ofte overgripere som menn. Faktisk. Og særlig er de overrepresentert når det gjelder overgrep mot barn. Som de ofte har omsorg for. Statistisk sett er sjansen like stor for at et mishandlet barn blir mishandlet (også sexuelt) av sin mor.

Men i denne saken her er det vel enkelt og likefrem. Barn som ikke har det bra helsemessig skal til lege. Enkelt og greit. Akkurat som ts ikke ville gått rundt i månedsvis med infeksjon selv (får vi håpe). Hva det skyldes er, akkurat her og nå, fullstendig likegyldig.

Anonymous poster hash: c08e4...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men om en skal mistenke "alle" så er kvinner like ofte overgripere som menn. Faktisk. Og særlig er de overrepresentert når det gjelder overgrep mot barn. Som de ofte har omsorg for. Statistisk sett er sjansen like stor for at et mishandlet barn blir mishandlet (også sexuelt) av sin mor.

Anonymous poster hash: c08e4...f5d

Les hva jeg skriver en gang til, for jeg mener absolutt ikke at vi skal mistenke alle hele tiden. Men tanken har streifet ts, og hun prøver å skyve den fra seg. Og det er DET jeg syns blir feil. Dersom det allerede er en mistanke der, så må det tas på alvor, og ikke skyves under teppet fordi hun ikke vil se det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her: Nå virker jeg skikkelig paranoid. Men bør jeg ta dette opp med mannen min? Og bør jeg ta dette opp med barnehage også? Anonymous poster hash: 38e57...255

Det kan være en fødselsdefekt. Men ta det opp med de du nevner, etter legetimen, kanskje?

Anonymous poster hash: ed832...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting om denne problemstillingen TS. Men du har en 2-åring som har det ondt, og du går ikke til legen med henne, og lar avføring komme inn i skjden hennes? Dette er grov omsorgssvikt.



Anonymous poster hash: 592ad...0ae
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk når så mange liker kommentaren...

Snakk med mannen og ta han med. Menn er ikke automatisk overgripere. Barnet er to år gammelt, de aller fleste av oss er normale!!

Anonymous poster hash: 9231a...786

Vel, man hører stadig i nyhetene/media at en mann har begått overgrep. Og det er kun det vi hører om...viktigst å beskytte piken!

Anonymous poster hash: e5bce...2ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, man hører stadig i nyhetene/media at en mann har begått overgrep. Og det er kun det vi hører om...viktigst å beskytte piken!

Anonymous poster hash: e5bce...2ea

Men kjære vene, da, ser du ikke at samfunnet bærer fullstendig galt avsted, hvis det første som slår en i slike situasjoner er at barnet har vært utsatt for overgrep, fortrinnsvis fra far? :roll:

For meg er det helt unatrulig å tenke i slike baner, om ikke også andre ting peker i samme retning. Man går da i første omgang ut ifra at det er medisinske årsaker!?

Anonymous poster hash: 35174...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, kan du være så snill å oppdatere oss slik at vi kan lære noe av dette for våres og andres barn også dersom vi skulle komme over samme tilstand? Takk :)



Anonymous poster hash: 940b2...b3b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du lufter ikke ting med mannen din når det kommer til barnets helse, før du drar ungen med til lege?

Hva om pappaen ønsker å være med til legen..

Det var nå heller hvis det skulle vise seg å være noe annet enn vanlig, som f eks et seksuelt overgrep. Er ikke så mange som har tilgang til jenten.

Hvis jeg hadde mistenkt at mitt barn hadde blitt utsatt for seksuelt overgrep, eller hadde en "unormal" åpen og sår skjede, så hadde jeg først gått til legen for å få bekreftet/avkreftet mine mistanker. Ikke det at mistanken hadde automatisk falt på pappaen, men jeg hadde vært så bekymret at jeg hadde ikke gjort annet enn å gå til legen med en gang.

Utenom det, så blir alle ting angående mine barns helse drøftet med pappaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at hun har to livmor og to skjedeinnganger. Det har ei venninne av meg. Og hun sier hun er relativt åpen nedentil. Hun oppererte seg slik at hun bare hadde en skjedeinngang, men da veldig vid.
Kan jo faktisk være dette som er problemet. Uansett ville jeg oppsøkt lege :)



Anonymous poster hash: df4f1...f6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå vil jeg også ha en oppdatering fra TS.

Hva har du funnet ut av? Har du snakket med far eller lege? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, kan du være så snill å oppdatere oss slik at vi kan lære noe av dette for våres og andres barn også dersom vi skulle komme over samme tilstand? Takk :)Anonymous poster hash: 940b2...b3b

At TS ikke kommer tilbake med noen tilbakemelding er for meg en bekreftelse på at dette er trolling.

Det er ganske umulig reint fysisk at avføring kommer inn i skjeden på et pikebsrn slik som beskrevet av TS. Tenk till....

Tråden kan like så vel være opprettet av en mann....

Anonymous poster hash: 057fa...030

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bader ca. annenhver dag. Jeg burde kanskje bade hver dag dersom det er avføring oppi der?

Anonymous poster hash: 38e57...255

Du burde dra til legen!

Anonymous poster hash: ef057...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre. Når åpner en kvinnes skjede??



Anonymous poster hash: 58274...c7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre. Når åpner en kvinnes skjede??

Anonymous poster hash: 58274...c7c

Når den slår ut i full blomst i påvente av at en bie skal befrukte den med sin pollen.

Anonymous poster hash: 9c3bd...463

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare spørre. Når åpner en kvinnes skjede??

Anonymous poster hash: 58274...c7c

Ca kl 11-15 og så 20.30-22 hver onsdag.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TS ikke kommer tilbake med noen tilbakemelding er for meg en bekreftelse på at dette er trolling.

Det er ganske umulig reint fysisk at avføring kommer inn i skjeden på et pikebsrn slik som beskrevet av TS. Tenk till....

Tråden kan like så vel være opprettet av en mann....

Anonymous poster hash: 057fa...030

For noe tull. Når man (jeg iallfall) skriver anonymt får jeg ikke varsel om at noen har svart. Det er heller ikke alltid så lett å finne tilbake til tråder. (Fra mobil.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Når man (jeg iallfall) skriver anonymt får jeg ikke varsel om at noen har svart. Det er heller ikke alltid så lett å finne tilbake til tråder. (Fra mobil.)

Jeg skriver også mye som anonym, men det er ikke noe problem å få med seg at det er liv i tråden, altså. Det er bare å merke den som favoritt,d et, så for man den under Mine innlegg.

Når temaet er såpass alvorlig som dette, så tror jeg nok TS gjerne ville like å følge med på svarene, om det var reelt. ;)

Anonymous poster hash: 35174...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs?

Barnet ditt får avføring inn i skjeden for mange måneder siden? Jeg antar du mener at du har oppdaget at avføring har kommet fra skjede i tillegg?

Dette er jo omsorgssvikt. Jeg blir helt satt ut av å lese innleggene dine - og jeg tror dette er troll. Så totalt blottet for omsorg og vurderingsevne er jo ikke normalt oppegående mennesker.

De jeg kjenner av voksne som har opplevd dette har hatt så store problemer med fordøyelsen at det har etset gjennom veggen og dermed lagd hull. Det har ført til at avføring har kommet inn gjennom skjede, som igjen har ført til utlagt tarm grunnet skader på fordøyelsessystemet.

Jeg klarer virkelig ikke tro på denne historien.

Uttrykk om smerte ved vask er jo alene en grunn til å oppsøke legen, da etter få dager og ikke måneder.

Tror du snakker om et annet problem som kalles fistel eller noe.

Tror det her var snakk om at avføringen kom inn gjennom skjedeinngangen ettersom den blir klint rundt i bleia og åpningen er stor.

Anonymous poster hash: 82bb9...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...