Gå til innhold

Lizbeth Osnes - hva synes dere?


Gjest Kritisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes hun som driver bloggen virker som en søt og snill jente. Men jeg er dessverre ikke noe fan av bloggen hennes (den er ganske kjedelig), interiørstilen hennes og den grusomme piercingen hun har over leppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig blogg, og etter min mening en trangsynt dame (støtter SIAN, noe jeg har lite respekt for). Nå leser jeg ikke så mange blogger lengre, men husker at det for et par år siden irriterte meg grønn at hun spammet alle de store bloggerene sine kommentarfelt med link til sin egen blogg. 😬

Men flott at hun ikke eksponerer datteren på bloggen slik som mange andre mamma-bloggere gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Kjedelig blogg, og etter min mening en trangsynt dame (støtter SIAN, noe jeg har lite respekt for). Nå leser jeg ikke så mange blogger lengre, men husker at det for et par år siden irriterte meg grønn at hun spammet alle de store bloggerene sine kommentarfelt med link til sin egen blogg.

Men flott at hun ikke eksponerer datteren på bloggen slik som mange andre mamma-bloggere gjør.

det gjør hun fortsatt ettersom jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig blogg, og etter min mening en trangsynt dame (støtter SIAN, noe jeg har lite respekt for). Nå leser jeg ikke så mange blogger lengre, men husker at det for et par år siden irriterte meg grønn at hun spammet alle de store bloggerene sine kommentarfelt med link til sin egen blogg. 😬

Men flott at hun ikke eksponerer datteren på bloggen slik som mange andre mamma-bloggere gjør.

Hva er SIAN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Og dette støtter hun åpenlyst?

Ja hun gjorde i alle fall det tidligere. Lite sjarmerende i mine øyne å diskriminere en hel befolkningsgruppe. Hadde en periode for noen år siden da jeg leste en del av disse rosa-bloggene delvis fast, og det var da jeg havnet innom bloggen hennes etter å ha sett en million linker i diverse kommentarfelt. Begynte å lese den for underholdningsverdien (ikke på den positive måten), men måtte nesten slutte da jeg oppdaget hvor fremmedfiendtlig hun er. Ikke noe jeg vil støtte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at hun ikke eksponerer barnet sitt, men er ikke så glad i holdningene hennes ellers. Interiørstilen er ikke fin!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mener da jeg så det navnet hennes til stadighet, men da var det ikke en mammablogg. Da hadde hun spiseforstyrrelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener da jeg så det navnet hennes til stadighet, men da var det ikke en mammablogg. Da hadde hun spiseforstyrrelser.

Ja det var henne. Veldig mye spam. Hun gjorde så et raskt skifte fra anorektisk til gravid...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en velkjent kommentarfeltspammer, der hun tydeligvis fisker etter lesere til egen blogg. I utgangspunktet var bloggen hennes en blogg om psykisk helse og anoreksi, men skiftet veldig raskt over til gravid og mammablogg. Alle innlegg fra før hun ble gravid har hun slettet. Hun ble vel og kjent for å få ekteparet fotballfrue på nakken da hun kom i klammeri med dem pga hun stilte noen kritiske (velbegrunnet) kommentarer på bloggen til FF.

Det jeg synes er innmari positivt med henne er at hun skjermer datteren sin og legger ikke ut gjenkjennbare bilder av henne, ei heller legger hun ut alt om datterens gjøren og laden. Hun virker som ei god mor som har satt seg godt inn i hva barn har behov for på alle plan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en velkjent kommentarfeltspammer, der hun tydeligvis fisker etter lesere til egen blogg. I utgangspunktet var bloggen hennes en blogg om psykisk helse og anoreksi, men skiftet veldig raskt over til gravid og mammablogg. Alle innlegg fra før hun ble gravid har hun slettet. Hun ble vel og kjent for å få ekteparet fotballfrue på nakken da hun kom i klammeri med dem pga hun stilte noen kritiske (velbegrunnet) kommentarer på bloggen til FF.

Det jeg synes er innmari positivt med henne er at hun skjermer datteren sin og legger ikke ut gjenkjennbare bilder av henne, ei heller legger hun ut alt om datterens gjøren og laden. Hun virker som ei god mor som har satt seg godt inn i hva barn har behov for på alle plan.

Det klammeriet der kunne jeg tenke meg å høre mer om. Hva skjedde?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...