Gå til innhold

Naturist på Langøyene


LeneK

Anbefalte innlegg

Via internett har jeg hørt mange som skryter av "naturistparadiset" Langøyene utenfor Oslo. Jeg og kjæresten dro dit for noen uker siden og tenkte dette kunne være spennende, men maken til nedtur! For det første var det nesten ingen naturister der, og den delen av øya som var avsatt til naturister besto av noen bratte fjellskrenter, helt uegnet til badning/soling. Hva er egentlig greia med å dra dit?

PS: Har vært på Huk et par ganger, og det er både finere og morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke til Langøyene, men har "kastet klærne" på Huk mange ganger. Synes alltid det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langøyene er ikke akkurat noe paradis, det ligger jo også østvendt slik at solen blir relativt tidlig borte på kvelden. Huk er uten sammenlikning den beste naturiststranda i Oslo. Hvis du skal ut på øyene kan du like gjerne dra til den ytterste sørvestlige delen av Gressholmen. Der har du i det minste kveldssolen. Men det er jo ikke strand, det er svaberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslomann

Er det slik at folk som praktiserer naturisme har en seksuell motivasjon (i større eller mindre grad)? Jeg mener jeg flere ganger har hørt/lest om naturister som sier at deres "hobby" ikke har noen form for seksuell undertone?

Hilsen mann 40 Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at folk som praktiserer naturisme har en seksuell motivasjon (i større eller mindre grad)? Jeg mener jeg flere ganger har hørt/lest om naturister som sier at deres "hobby" ikke har noen form for seksuell undertone?

Hilsen mann 40 Oslo

Nakenhet kan være så mangt, betydningen av nakenhet kan variere fra setting til setting og fra ett øyeblikk til det neste. Jeg tror alle som har vært naken på stranda vil vite at det ikke er snakk om en konstant seksuell nakenhet. Når du er naken med andre nakne blir det noe avslappet og naturlig over det som best kan sammenliknes med Adam og Evas uanstrengte nakenhet i paradiset. Det blir en form for nakenhet helt uten seksuell spenning, der man ikke egentlig tenker over at man er nakne. Samme type nakenhet som man har i badstua sammen med familien.

Men så er vi mennesker alltid seksuelle, og for meg er det slik at det seksuelle kan dukke opp i bevisstheten rett som det er, det skjer hver dag både på jobb og på fritiden. Og selvsagt også på stranda. Og da er det selvsagt ikke noen ulempe at jeg fortsatt har evnen til å glede meg over det jeg ser, nakne kvinner er fortsatt interessante. Så selv om man slumrer i en form for paradisisk døs der nakenheten ikke oppleves seksuell i det hele tatt, kan man rett som det er våkne opp og se og få seksuelle følelser. Men sånn er det selvsagt også på en strand der nakenhet er forbudt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Nordavind

Naturiststranda på Kalvøya kan anbefales også!

Helt enig, Kalvøyastranden må være den beste i Oslo og Akershus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naken-HUK og Kalvøya er veldig fine strender.

Akkurat kommet tilbake fra Maspalomas. Greitt der også, men var vel litt i mellomsesongen.

Nok folk til at du ikke følte deg som "den eneste uten klær", og ikke overfylt.

Plenen, og vannet og nærheten til sentrum gjør naken-Huk til en drømmestrand.

I år var det mange flere yngre også. Alltid litt overvekt av "eldre" på slike strender.

Tar vel noen år før man forstår hvor deilig det er å sole seg i Evas drakt.

"Lokker" med noen venninner hvert år. Og de vil alltid være med neste fridag.

Ennå er det vel ikke noe man maser om på jobben, at man soler seg naken.

Litt pussig at dette stykket står under "seksualitet".

Har da ikke noe med sex å gjøre, men sex er trivelig anyway da, så..

Jo, følte meg vel litt kinky når jeg dro ned trusene for første gang i Frankrike.

På Kalvøya kan man gå over svabergene, og finne noen steder for seg selv, hvis typen skulle bli litt for klåfingrete. Fint sted å ha sex ute, uten å bli forstyrret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Naken-HUK og Kalvøya er veldig fine strender.

Akkurat kommet tilbake fra Maspalomas. Greitt der også, men var vel litt i mellomsesongen.

Nok folk til at du ikke følte deg som "den eneste uten klær", og ikke overfylt.

Plenen, og vannet og nærheten til sentrum gjør naken-Huk til en drømmestrand.

I år var det mange flere yngre også. Alltid litt overvekt av "eldre" på slike strender.

Tar vel noen år før man forstår hvor deilig det er å sole seg i Evas drakt.

"Lokker" med noen venninner hvert år. Og de vil alltid være med neste fridag.

Ennå er det vel ikke noe man maser om på jobben, at man soler seg naken.

Litt pussig at dette stykket står under "seksualitet".

Har da ikke noe med sex å gjøre, men sex er trivelig anyway da, så..

Jo, følte meg vel litt kinky når jeg dro ned trusene for første gang i Frankrike.

På Kalvøya kan man gå over svabergene, og finne noen steder for seg selv, hvis typen skulle bli litt for klåfingrete. Fint sted å ha sex ute, uten å bli forstyrret.

Synes du ikke du motsier deg selv på slutten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke du motsier deg selv på slutten? :)

Er da trivelig å ha sex ute i det fri med kjæresten.

Og veldig fint å ha et sted der man ikke blir forstyrret.

At man soler seg naken har ingenting med sex, å gjøre,

men herlig det også.

Rett og slett herlig å være naken uansett.

Prøv det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Er da trivelig å ha sex ute i det fri med kjæresten.

Og veldig fint å ha et sted der man ikke blir forstyrret.

At man soler seg naken har ingenting med sex, å gjøre,

men herlig det også.

Rett og slett herlig å være naken uansett.

Prøv det!

Jeg har prøvd det i flere år nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cap d Agde er stedet for oss som liker å sole oss nakne og å gå naken hele dagen ute i varmen.

Også i butikkene. Har hørt om dette stedet, siden jeg misliker hvite striper,

men blir ikke det litt for mye av det gode?

Litt nysgjerrig, og sammen med typen og ett par til tok vi Ryan-air fra Rygge til Beziers i sommer. Kostet nesten ingenting, og leide oss leilighet inne i naken-byen.

Litt spess å gå naken hele dagen, men når alle gjorde det, var det plutselig litt rart å sitte der på flyet MED KLÆR. Hæ?

Hadde forventet litt mange fete tyskere i 50-åra.

Ja, de var der de også, men utrolig mange yngre, på langferie, og franskmenn fra området som

var innom.

3 strender. En for familier med barneskrik og litt hyling. En for de som ikke likte barn.

Og et lite område for homoer, helt i enden.

Hadde hørt litt av hvert om Libertine-stranden, som betyr noe sånn som "frihet".

Men det gikk dannet for seg. Ikke noen sex-orgier akkurat.

Selv om du kunne skimte en og annet erigert penis.

Og det er da egentlig bare dannet å få ereksjon, når damen masserer deg både her og der.

Men alle var dannet, og holdt den mest mulig skjult.

Anbefales.

Tar tidlig langweekend der til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...