Gå til innhold

Liker du Big bite mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan spise big bite, hvis det ikke er noe alternativ... Menyen deres suger. Åh, fajitas hadde vært godt, men hva får man? Kyllingcurry på baguette. Javel

Subway derimot, mye bedre. Bedre utvalg av brød, godt pålegg, bedre utvalg av dressing..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker jeg elsket Big Bite på ungdomsskolen og begynnelsen av vgs, men nå kan jeg spise det hvis jeg ikke har noe alternativ. Men tror nok Big Bite på City Lade i Trondheim blir utkonkurrert av Subway nå som det har kommet dit, selv om Subway er dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både Big Bite og Subway...MEN hver gang jeg har spist noe derifra så har blitt veldig dårlig :( Så tror ikke jeg tåler maten..
Og nei, er ikke fra samme plass, ble dårlig av Subway i USA, i Norge..
Egentlig blir jeg dårlig av alle junk food fra store kjeder :fnise: KFC, McD, Peppes, Dolly, Burger King..
Eneste plassen jeg ikke har reagert på maten er faktisk ifra Pizzabakeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk. 90% av utvalget består av ett eller annet kjøtt dynket i en majonesdressing.

Foretrekker Subway.

Det går vel an å spørre om det ikke skal dynkes i majonesdressing? Jeg har aldri opplevd å få noe dynket i majonesdressing.

Anonymous poster hash: d9107...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foretrekker Upper Crust, men kan spise Big Bite i nøden. Det smaker helt ok.

Anonymous poster hash: 4b4c7...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Subway er mye bedre, men det er helt greit. Spiser fra en av de to kanskje en gang i måneden eller noe sånt, men langt oftere Subway enn Big Bite. Liker i hvert fall den typen mat.



Anonymous poster hash: 34533...0fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...