Gå til innhold

Hvilken er din yndlingstwistbit?


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men vi er jo konkurrenter. Du vil ikke ha alle lakrisbitene for deg selv altså? ;)

Jeg vil ha en renraset feinschmecker-utgave utelukkende bestående av lakriskaramellen. Og gjerne uten det sølvpapiret, som smaker py, men som klamrer seg fast. Rart at twist ennå ikke har greid å knekke Kick fra Malaco sin smørpapirkode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris, Kokus, Daim også den med karamell (ikke flytende)

Jeg er overrasket over alle som liker banan i denne tråden! Trodde ingen likte den jeg, hos oss går den i søpla :sjokkert:



Anonymous poster hash: 64f79...e02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lakris, Kokus, Daim også den med karamell (ikke flytende)

Jeg er overrasket over alle som liker banan i denne tråden! Trodde ingen likte den jeg, hos oss går den i søpla :sjokkert:

Anonymous poster hash: 64f79...e02

Ikke kast dem, send dem til meg :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris, Kokus, Daim også den med karamell (ikke flytende)

Jeg er overrasket over alle som liker banan i denne tråden! Trodde ingen likte den jeg, hos oss går den i søpla :sjokkert:

Anonymous poster hash: 64f79...e02

Og det sier en som liker cocos..

Anonymous poster hash: 24ac0...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Chocolate toffee :) Den er god og varer lenge, til forskjell fra de andre twistene.

Merkelig nok forsvinner de andre også...

Endret av AmandaVI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Den harde, seige deilige med mørk sjokolade utenpå som ingen vet navnet på .... Den har alltid vært, er, og kommer alltid til å være den aller deiligste sjokoladen - ikke bare i twistposen . Synd det er så få av dem, men heldigvis får jeg dem som oftest for meg selv, da jeg tror jeg er den eneste som virkelig har fått øynene opp for hvor himmelsk den er. :wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Cocos, nugat crisp, marsipan, lakris og daim :hjerte: Ble overrasket over hvor mange som liker banan best. Har alltid opplevd at den har ligget igjen til slutt, sammen med aprikos og toffee. Det kan kanskje ha noe med at det er de tre jeg liker mist. Er tydelig hvem som spiser mest snop her i huset :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Daim, toffee, nougat crisp, den med karamell og hasselnøtt i (må spytte ut nøtta da jeg er allergisk), lakris, caramel og aprikos.

Basically halve posen, spiser opp disse så ligger halvparten igjen resten av jula da ingen spiser resten haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Liker egentlig alle unntatt marsipan og banan, men de to jeg alltid tar først er nougat crisp og lakris:)

Ellers så savner jeg at de hadde toblerone i twistposen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...