Gå til innhold

Rare retter man lager kun til seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker1000

Hæææ? :fnise:

You heard me! :opplyser:

Og må jo nevne ris kokt på masse masse vann slik at konsistensen blir nesten som grøt med masse Heinz Ketchup på! Himmeeelsk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dekker en tallerken med ost og tar den i mikroen så lenge at den blir hard.

Koke poteter, skrelle og mose de lett og ha masse smeltet smør på

Fiskekaker og hvetebolle



Anonymous poster hash: 8cf2a...fdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudler og kjøttdeig, kjøttdeigen krydres godt og stekes krispy, nudlene kokes, tømmer av vannet i en kopp, setter de på platen slik at de stekes litt og blir klissete... spiser blandingen på lompe med masse smør på og drikker nuddelvannet i koppen... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nykokt ris med skiver av brunost oppå som smelter litt! Spis asap, nyydelig :rodmer:

- Pannekaker med Heinz ketchup på!

- Vafler med masse vaffelrøre på! Mmm!!

- Nudler med masse ost oppi som smelter!

Nudler og kjøttdeig, kjøttdeigen krydres godt og stekes krispy, nudlene kokes, tømmer av vannet i en kopp, setter de på platen slik at de stekes litt og blir klissete... spiser blandingen på lompe med masse smør på og drikker nuddelvannet i koppen... :rodme:

Veldig mye i tråden her er ikke så veldig rart. Men dere to: dere er sære helt på ånkli.

(det er et kompliment)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye i tråden her er ikke så veldig rart. Men dere to: dere er sære helt på ånkli.

(det er et kompliment)

:takke: Takk takk du er herved invitert på en kopp nuddelvann når som helst!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

2 stk. biter Fish N Crips (Findus), stekes på matpapir i ovnen i første omgang (20min)

Half pakke med Hoff Pommes Frites Original, stekes på matpapir i ovnen i andre omgang (7min)

Half pakke med flytende Knorr Béarnaise saus, varmes opp i kjele.

Det å varme opp saus i mikroen får jeg ikke til, blir så grisete når det bobler opp.

Selvfølgelig, alt jeg lager er til meg selv.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mye i tråden her er ikke så veldig rart. Men dere to: dere er sære helt på ånkli.

(det er et kompliment)

Nettopp det jeg også tenkte, men jeg har ikke helt bestemt meg for om det er et kompliment eller ikke.

Anonymous poster hash: cde6f...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker1000

Veldig mye i tråden her er ikke så veldig rart. Men dere to: dere er sære helt på ånkli.

(det er et kompliment)

Nettopp det jeg også tenkte, men jeg har ikke helt bestemt meg for om det er et kompliment eller ikke.

Kompliment eller ei, dere får ta middagen hos melatonin og desserten hos meg: ris med brunost!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER fiskeboller i hvitsaus med tyttebærsyltetøy til! Sausen må lages av kraften fra fiskebollene, med masse smør og mel, og spe ut med litt helmelk slik at den blir skikk tykk og kraftig. Nam!

Anonymous poster hash: 760ad...933

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyppe brødskiver i ketchup. (Jeg er helt avhengig, og jeg syntes det er supergodt)

Ris og kjøttdeig i bernaisesaus.

Pleier å oversteke kjøttdeig og spise det og. Med pesto til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte det her av eksen min som er fra Asia:

Ris med eggeomelettstrimler (litt chilisaus i røra) og en dæsj med søt soyasaus (kecap manis) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lærte det her av eksen min som er fra Asia:

Ris med eggeomelettstrimler (litt chilisaus i røra) og en dæsj med søt soyasaus (kecap manis) :D

Dette er jo en helt vanlig rett. Jeg spiser det hele tiden.

Anonymous poster hash: cde6f...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ennasus

Skiller eggehviten fra egget, tar det oppi et glass og putter i mikroen til den er gjennomstekt.

Tar den ut og legger på en tallerken, og drysser masse sukker på... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ikke så sært kanskje, men pleier å koke glutenfri risnudler i vann med MASSE cayennepepper og chilipepper og spise uten noe til. Har lenge savnet å spise mr lee med chili, men tåler ikke hvetegluten mer og da er dette en ok erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje ikke så sært som mange andre her, kanskje vanlig for noen. Men tomatsuppe med masse egg, stekt bacon og ost. Så mye av dette oppi at det ikke blir en suppe lenger, men mer som en gryte. Sykt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

I skrivende stund fant jeg ut at riskake dyppet i te var godt, og for øyeblikket er det snack-a-jacks med ostekrydder i sugarcookie-te :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugbrød med nugatti og banan i skiver på! naaaam!! :danse:

Er dette en rar rett? :klo:

Anonymous poster hash: abbee...e30

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...