Gå til innhold

hvordan spørre seg fram med partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med at når jeg og kjæresten har sex, så er det bestandig han som kommer og vi stopper på en måte der. Jeg er ganske nærme en vaginal orgasme, men kommer aldri over kneika og får ikke orgasme.

Han vet at jeg kommer av stimulering av klitoris men at dette kan ta litt tid. Og han får mange blowjobs og håndarbeid av meg så føler ikke at det er så mye å forlange at han kan ta seg tid til å kose litt med med meg. Det å få meg til å komme via klitoris evt. før eller etter sex.

Jeg nyter jo sexen, men savner det at jeg også får nyte litt ekstra som han får. :(

Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram til å spørre om dette ettersom han ikke gjør dette på eget initiativ. Er det for mye å be om?

Hvordan hadde dere villet gått fram? Og hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 38ef8...96a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta saken i egne hender, bokstavelig talt😄 kan fint få deg selv til og komme ved berøring av klitoris mens dere har samleie. Skal mye til og komme kun ved vaginalt samleie.. Slipper du og føle at du ikke har fått bli ferdig selv 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta saken i egne hender, bokstavelig talt kan fint få deg selv til og komme ved berøring av klitoris mens dere har samleie. Skal mye til og komme kun ved vaginalt samleie.. Slipper du og føle at du ikke har fått bli ferdig selv

Men er jo mye bedre å komme av kjæresten, enn å gjør det selv? som jeg gjør når jeg først er alene

Anonymous poster hash: 992ce...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...