Gå til innhold

Sophie Elises nye sang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Liker ingen av sangene hennes (de to så langt). For mye autotune, hører jo ikke stemmen så godt. Dessuten så har hun en helt vanlig stemme, ikke noe spesielt med den. Og sangene er ikke bra. Den siste er til å sovne av, og du må lese teksten for å i det hele tatt få med deg hva hun synger. Beaten er rett frem og boring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes faktisk den ikke var så ille jeg da. Hun har jo en ok stemme, teksten er fin, så kreds til henne for det.

Til informasjon så er det mulig å vrinske som en hest og allikevel få den stemmen til å låte sånn passe menneskelig. Mange fine knotter og spaker i lydstudioene i 2015.

Anonymous poster hash: 07708...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg som produserte lionheart. Den var et par hakk bedre for å si det sånn :)

Ja shitt jeg er sikker på at det var fordi vennen din produserte den. For å si det sånn...

Anonymous poster hash: 27231...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiksa alt for mye på stemmen hennes. Høres absolutt ikke ut som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjon så er det mulig å vrinske som en hest og allikevel få den stemmen til å låte sånn passe menneskelig. Mange fine knotter og spaker i lydstudioene i 2015.

Anonymous poster hash: 07708...ea5

Til informasjon så virker du misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem pokker bryr seg: https://www.youtube.com/watch?v=nogqdsRR5dA

Er det bare jeg som mistenker at trådstarter egentlig er Sophie Elise, som forsøker å promotere sin egen rævva sang?

Unnskyld, men dette var en forferdelig dårlig antagelse. Tror du Sophie Elise bruker tid og krefter på kvinneguiden? Du leser nok tydeligvis ikke bloggen hennes :)

Anonymous poster hash: 75eef...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg som produserte lionheart. Den var et par hakk bedre for å si det sånn :)

Må være nedtur å ende opp med å produsere musikk for bloggere da..

Anonymous poster hash: 02856...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Unnskyld, men dette var en forferdelig dårlig antagelse. Tror du Sophie Elise bruker tid og krefter på kvinneguiden? Du leser nok tydeligvis ikke bloggen hennes :)

Anonymous poster hash: 75eef...ae7

Nei, dette kunne virkelig ikke falle meg inn å lese bloggen hennes.

:sjokkert:

Endret av Stringfellow1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at de var for repetitive og kjedelige, jeg liker mer eksperimentelle sanger ..

Har glemt melodien allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen var helt grei. Verken mer eller mindre. Stemmen er helt alminnelig. Litt kjedelig sang. Hører heller på SE enn Linni Meister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forrige likte jeg, catchy popsang, grei som partymusikk. Den nye er utrooolig kjedelig! Følte også første gang jeg hørte den at jeg har hørt en nesten lik sang før.. tenker på referenget da. Kan bare ikke plassere hvilken.



Anonymous poster hash: a4219...cbc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den.

Men jeg var helt sikker på hun sang 'like a tomato' og syns det var skikkelig teit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...