Gå til innhold

TINE's påskekrim 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett prøvd dere på denne allerede? Tror jeg har løsningen :) og det er første gang! Jeg synes fjorårets og 2013 krimmen var vanskelig!

Anonymous poster hash: 19919...7ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var ganske lett i år, selv om jeg tror den har en liten trykkfeil.

2013 tror jeg var den første jeg klarte å løse (med hjelp). Jeg tror det var den med hjelmen og en mistenkt som hadde fått endret formen på hodeplagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har vi to forskjellige løsninger - og begge virker logiske. Så jeg er veldig spent på hva som faktisk er riktig.. :)



Anonymous poster hash: e26e7...c52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ingenting av det, jeg. Pleier å ta det ganske kjapt, så nå er jeg nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har løsningen. Mannen kom frem til en annen enn meg, så blir spennende å se om en av oss har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett to mulige løsninger!

Dumt at de gjør det såpass kronglete.



Anonymous poster hash: 9d386...f80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følgende innlegg inneholder ikke noen løsning, men kan inneholde hint

Jeg ser også to mulige løsninger, men jeg tror den siste er rett. Med den første løsningen endres noe fra ett panel til neste, men i følge tidslinjen burde det endres etter et tidligere panel. Jeg tror de som laget påskekrimmen egentlig planla at det skulle være løsningen, men at de ombestemte seg. Den viktigste grunnen til at jeg ikke tror det er løsningen er at den ikke sier noe om hvem som er skyldig.

Endret av Sølvrosen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den nesten var FOR lett. Er ganske lett å se hvem som har gjort det og hvor gullegget har blitt gjemt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, eg forstår den ikkje... :fnise: Kan noken sende meg pm om løysinga? :P

vent til påskeaften

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så å si sikker på at jeg har løst den. Det hadde vært moro å vite hvilke andre løsninger som er ute og går – jeg ser iallfall ingen annen enn min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vent til påskeaften

Er såå utolmodig, men eg må vel berre vente ja..Kanskje eg forstår den viss eg leser en gong til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den nesten var FOR lett. Er ganske lett å se hvem som har gjort det og hvor gullegget har blitt gjemt.

Helt enig jeg tok den ganske fort.

Anonymous poster hash: 9896a...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk vennligst avsløre hvem de mener har stjelt egget?

Hvorfor det? Er det ikke mye morsommere å finne det ut selv? Hvis jeg har rett, er det bare å studere bildene nøye, særlig to av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om hvem det er, men vil høre hva andre har funnet ut, og om det er det samme som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes denne var superlett, trengte ikke noe tenketid en gang, samboer brukte et par minutter så skjønte han den også. Savner egentlig før når det var tekst og ikke tegneserie. Syntes det var mye koseligere! Da kunne man lese høyt og alle følge med, nå må man jo se på bildene for å løse de.

Så også trykkfeilen, trodde egentlig fra første side at det var det som kom til å bli løsningen, men er nok bare en trykkfeil ja. :)

Anonymous poster hash: b58f8...020

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt meg bryet med å lese den enda....men det får jeg tydeligvis gjøre neste gang jeg har melkekartongen foran meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk trenger da ikke være redde for å spoile melkekartongen, vel? Det er da resepsjonisten som har tatt egget, han er den eneste som har mulighet til å legge det oppå den snølykta så kjapt? Hva er det andre alternativet?

Anonymous poster hash: b85b7...dfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk trenger da ikke være redde for å spoile melkekartongen, vel? Det er da resepsjonisten som har tatt egget, han er den eneste som har mulighet til å legge det oppå den snølykta så kjapt? Hva er det andre alternativet?

Anonymous poster hash: b85b7...dfd

Folk skal ha en mulighet til å finne løsningen selv uten å snuble over den på et forum. Jeg har derfor raportert det. Påskekrimmen på melkekartongen er seriøse greier :jolie:

Jeg er forøvrig uenig i løsningen din, men jeg ser at det er en mulighet for at du har rett. Kanskje det er den andre løsningen som er laget bare for å forvirre oss. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...