Gå til innhold

En bokstav feil i navnet ( visum til Tyrkia )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal til Tyrkia om ca en måned, bestilte visum i går, og fikk det sendt på Mail, printet det ut og ser at det mangler en bokstav i fornavnet mitt ( Mathe istedenfor Marthe ), både jeg og manne leste over før jeg trykket bestill, vi er alltid så nøye på sånt, men vi klarte tydeligvis begge å overse den manglende r....

Det går ikke an å forandre på stavefeil, må da evt kjøpe nytt visum.

Tror dere at en så liten feil har noe å si, all annen info er riktig, de ser kanskje mest på pass nummeret. Eller kan man fremdeles kjøpe visum på flyplassen i Antalya, står både og på nett...?! Tenker at hvis jeg da kommer frem og de sier at det ikke er gyldig så kan jeg forhåpentligvis bare kjøpe nytt visum der? Står på nett både at man kan kjøpe på flyplassen og på andre sider står det at man må ha kjøpt på nett....

Anonymous poster hash: 1ece5...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kun kjøpe over nett nå.

Ville kjøpt nytt visum, da du kan møte på en idiot og ikke få komme videre. Ville ikke tatt sjansen



Anonymous poster hash: d11cc...b3e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt riktig skrevet visum koster 165,-

 



Anonymous poster hash: f60ef...6aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Tviler på at de studerer visumet ditt så nøye, som regel tar de bare blikket på arket. Og i Tyrkia kan man fortsatt kjøpe visum på flyplassen, mer styr, mer tid, men fult mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjort det over nettet om det er kjapt og greit. Har selv opplevd SVÆRT vanskelige og kverulenende folk på flyplassen i Antalya.Var så ubehagelig at jeg ikke har lyst til å dra tilbake igjen...



Anonymous poster hash: 03435...cbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bokstav går helt helt fint, det ville ikke jeg bekymret meg over :-)

Anonymous poster hash: 80959...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det skal gå helt fint. Kjæresten min hadde bestilt til oss begge, men hadde selvsagt klart å printe ut et ekstra av hans eget, og glemt å printe ut mitt! Dette fant vi så sent ut som da vi sto foran vaktene som skulle sjekke visumet vårt, på flyplassen. De brukte noen få sekunder og latet som de fant meg i en database, og så sendte de oss videre. Jeg trengte altså ikke visum likevel. Var der i slutten av Juli i år.

Endret av smartbimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Sendte en melding til star tour å spurte. Legger de merke til feilen og sier at det ikke er godkjent så kan en få kjøpt nytt på flyplassen i Antalya :-)

Anonymous poster hash: 1ece5...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...