Gå til innhold

Ylvalins dagbok


Ylvalin

Anbefalte innlegg

Det er litt rart å sitte foran pcen en fredagskveld, men jeg gjør det faktisk frivillig. Jeg har nettopp oppdaget KG, dessverre, for det er en av de største distraksjonene jeg har opplevd. Jeg vurderer seriøst å koble pcen fra internett, slik at jeg skal få konsentrert meg om oppgaven min. Jeg fatter ikke at jeg fant på å ta mer utdanning, jeg var jo ferdig i fjor! Uansett, nå er det bare å kjøre løpet ut. *Sukker*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

KG er en distraksjon uten sidestykke ja. Men det er jo morro da...

Lykke til med utdanning... glad jeg er ferdig og IKKE valgte å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oj, jeg hadde glemt denne dagboken! Jeg er visst ikke noe stort dagboktalent, og dessuten er det litt skummelt at folk faktiskt LESER hva jeg skriver. Hjelp!

Kanskje jeg skal be Gry slette hele greia, eller kanskje jeg skal begynne å fortelle intime detaljer fra mitt liv? Dette må jeg tenke litt på. Tror sannelig jeg skal luske litt i andres dagbøker også... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ja, dagbøker her er et merkelig fenomen. Vi skriver mange tanker, og andre LESER dem! En del tanker jeg skriver ned ville jeg ikke likt at folk jeg kjenner leste, så jeg håper at ingen jeg kjenner leser dem. Rett og slett. Men tenk på de som fører graviditetsdagbøker da! Prøvere, som skriver ned intime detaljer om syklusen, og når de har sex! Og så deler gleden over 2 blå her, før de har fortalt det til sine nærmeste.

Men, det går jo ann å "sensurere" sine tanker om man vil....

Hyggelig med tilbakemeldinger på de tinga man tenker på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...