Gå til innhold

Gutt eller jente


Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

Sist jeg gikk gravid hadde jeg en sterk magefølelse som sa at det ble gutt- og det ble det. Ville da vite kjønn på UL. Det vil vi denne gangen også. Bare at denne gangen har jeg ingen magefølelse... :klø: Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Kanskje magefølelsen dukker opp litt senere denne gangen.. :ler:

Hva tror dere at dere får? Gutt eller jente? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en magefølelse på at det blir jente. Det er bare det at det kinesiske fødselskartet bl.a. tilsier det motsatte. Også en del andre tegn sier at det blir gutt. Så får vi se om det er spådommen eller magefølelsen som får rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir jente, fordi vi hadde sex så mange dager før eggløsning, og jeg har hørt at guttecellene dør ganske fort i forhold til jentecellene...

Kinesiske sier jente på meg å.. hehe, men det tror jeg ikke så mye på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er mye mer dårlig nå enn da jeg gikk med sønnen min, det kinesiske kartet sa gutt til sønnen min og denne gangen sier kartet at det blir jente.

Så da er det bare å vente å se hva det blir for noe da.

Er fryktlig nysgjerig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen følelse for det enda..... Kommer kanskje etterhvert.

Sist var jeg helt sikker på at det skulle bli en gutt, selv om alle andre mente det ble jente. Hadde "jentemage", var mye dårlig osv. Men jeg fikk rett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en følelse av at det er jente fra dag en. Vi får se om den følelsen stemmer. Da jeg spurte min lille nevø på 2 år om hva han ville at tante skulle føde, ei kusine eller fetter til ham, da svarte han begge deler :overrasket: ! Så vi får se hvem av oss det er som får rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er et kinesisk kart?

Er jo uansett 50% sjangse for at det man føler på seg er rett da.. ;)

hvis du går inn på www.babyverden.no så kan du finne litt info om det

Men på det kartet så sier det at jeg skal ha gutt, husker ikke hvor jeg fant det andre kartet hen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg. kinesisk fødselskart venter jeg gutt, men jeg har ingen spesiell magefølelse enda. Hadde vært praktisk å få en gutt (siden jeg da har alt), men litt stas med jente da.. Venter i spenning på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir jente, fordi vi hadde sex så mange dager før eggløsning, og jeg har hørt at guttecellene dør ganske fort i forhold til jentecellene...

...

samme her!

jeg er helt sikker på at det derfor må være jente, men samboer mener bestemt at det blir gutt - fordi det kun er gutter i hans familie (brødre og nevøer) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her!

jeg er helt sikker på at det derfor må være jente, men samboer mener bestemt at det blir gutt - fordi det kun er gutter i hans familie (brødre og nevøer)    ;)

Vi går allerede å kaller babyen ved navn, så jeg håper at det blir jente nå :ler:

Kan bli en tøff omstilling! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror også det blir jente.. Det samme tror min mor. Hun har også sagt at det kan bli tvillinger :overrasket: Dette siden det allerede starter å vises på meg at jeg skal ha. Og jeg er bare 7 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at det oftest ble jente hvis man "traff" på første forsøk. Det gjorde vi. ;)

Men jeg ligger genetisk an til å få tvillinger og jeg synes buksene begynner å stramme unaturlig tidlig!!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det blir jeg...

Og siden unnfangelsen er midt i mndskifte og det på det kinesiske kartet er jente i desember/gutt i januar er det vanskelig å si....

Så lenge h*n er frisk, så er jeg glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...