Gå til innhold

jule filmer


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvilke julefilmer ser dere da?

I desember må jeg alltid se Home Alone-filmene (1 og 2) og The santa claus (med Tim Allen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig bare "tre nøtter til askepott" når den går på tv, men den er obligatorisk!

Hører mer på julemusikk for å komme i steming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig den "jule filmen" forbinder ikke jeg med jul.Trist og kjedlig.

Jeg elsker amerikanske julefilmer er så kos masse julepynt,kos og snø:))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Ser White Christmas. Elsker den filmen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk for inspirasjon! Da har jeg bestilt meg White Christmas fra play.com :) Gleder meg til å se den rett før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Home alone ( ikke film nummer 3, it suck's ), The julekalender MÅ jeg se ( har den på DVD ), Jul i svingen ( det er så koselig!!^^ ) også på julaften må jeg nesten få med meg Disney klassikerne med Ole,Dole og Doffen :popcorn:

Endret av Helene_Mari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig bare "tre nøtter til askepott" når den går på tv, men den er obligatorisk!

Hører mer på julemusikk for å komme i steming!

Definitivt!! Den skal sees på nrk kl 1100 (er det ikke da den sendes?) på julaften. Ikke på no' dvd nei... No sir!

Utover det får jeg en litt koselig fuzzy feelin' av Home Alone #1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser som regel litt av/hele Tre nøtter til askepott på julaften, også prøver jeg å få sett i alle fall Hjemme alene (nr 1) :) I fjor etter jul bestilte jeg The nightmare before christmas, så den vil jeg se i år! :) Ellers ser jeg litt her og der av de som går på tv, type tv3, men de er ofte så dårlige at jeg ser kanskje halve :sjenert:

Endret av Miam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Home Alone 1 og 2.

Så har vi jo Die Hard 1 og 2. Kanskje ikke en typisk julefilm, men handlingen foregår jo i jula.

Skal selv se dem, men venter til desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Home Alone 1 og 2, Tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen er filmer jeg må få med meg :rødme: I tillegg er The julekalender også viktig

:fnise:

Fant noe som heter Christmas Collection (White Christmas, The Little Prince og Scrooge) på Play.com, lurer på om jeg skal bestille den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...