Gå til innhold

Knust glass på frontlykt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonymous poster hash: 77e41...8bc

Hei.

Er det noen som vet sånn ca hvir mye det vil komme på å få skiftet knuss glass på en frontlykt. Har en toyota hvis det har noe å si.

På forhånd takk for svar :)

Anonymous poster hash: 77e41...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange modeller av Toyota :P

Ring verksted og spør når de åpner i morgen, det er faktisk eneste muligheten for å få en eksakt pris på den. Uoriginale fromtlykter er det nok ikke så mange som har.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange modeller av Toyota :P

Ring verksted og spør når de åpner i morgen, det er faktisk eneste muligheten for å få en eksakt pris på den. Uoriginale fromtlykter er det nok ikke så mange som har.....

Det har du rett i ;) Jeg vet at den eneste muligheten for å få ekstakt pris er å ringe,men jeg lurte på sånn sånn hvor mye jeg må forberede på. Om det er snakk om tusenlapper.

Anonymous poster hash: 77e41...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe en hugger og kjøpe en brukt en evt.

Anonymous poster hash: ac48a...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe en hugger og kjøpe en brukt en evt.

Anonymous poster hash: ac48a...bfe

Og hvis det er av plast kan det poleres opp enkelt hvis det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske lett å skifte selv, eventuelt få hjelp av noen med litt teknisk innsikt. Lykter kan du få kjøpt på for eksempel skruvat.no, til en ikke altfor ille pris. Verksteder overpriser både delene og jobben!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske lett å skifte selv, eventuelt få hjelp av noen med litt teknisk innsikt. Lykter kan du få kjøpt på for eksempel skruvat.no, til en ikke altfor ille pris. Verksteder overpriser både delene og jobben!

Kan du ta og legge inn reg.nr på din egen bil, og se hva som kommer opp av deler du kan kjøpe hos skruvat.no? :)

Og så forteller du her hva du kan kjøpe av elektrisk til din bil :)

Anonymous poster hash: 81bdf...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta og legge inn reg.nr på din egen bil, og se hva som kommer opp av deler du kan kjøpe hos skruvat.no? :)

Og så forteller du her hva du kan kjøpe av elektrisk til din bil :)

Anonymous poster hash: 81bdf...32c

Du legger inn registreringsnummeret ditt ja, så kommer det opp mange kategorier hvor du kan velge "reservedeler" og videre for eksempel "lys". Jeg knuste en frontlykt nylig, og kjøpte lykter, pæreholdere og pærer der. Tok ganske nøyaktig 5 minutter å skifte :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger inn registreringsnummeret ditt ja, så kommer det opp mange kategorier hvor du kan velge "reservedeler" og videre for eksempel "lys". Jeg knuste en frontlykt nylig, og kjøpte lykter, pæreholdere og pærer der. Tok ganske nøyaktig 5 minutter å skifte :)

Og det var hvilke lys?

Anonymous poster hash: 81bdf...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var hvilke lys?

Anonymous poster hash: 81bdf...32c

Jeg kjøpte denne til min VW Passat: http://www.skruvat.no/Frontlykt-P72525.aspx

Jeg vet jo ikke hvilken bilmodell du har, men her et for eksempel en lykt som skal passe til Toyota Avensis 2003-2008 mod.: http://www.skruvat.no/Frontlykt-P72549.aspx

Bare å søke rundt, så finner du. Er sikker på at du kan finne noen som setter den på billig for deg, om du ikke gjør det selv.

Endret av Fjomsedyret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg det :)



Anonymous poster hash: 81bdf...32c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...