Gå til innhold

Faen heller..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utenfor leiligheten driver de og graver strøm fra Hafslund, og tar opp sinnsykt mange parkeringsplasser. Kan vel ikke bruke bilen på et par mnd nå i fare for å ikke få plass i det hele tatt. Var heldig og fikk en noen gater unna her jeg bor. De graver også gata nedenfor :( står de blir ferdig i OKTOBER? Kan det virkelig stemme. At de skal bruke så forbanna langt tid på sånt her i Norge irriterer meg grenseløst. Angrer nesten på at jeg fikk bil. Bare styr med masse byggearbeider i Oslo!!!

Anonymous poster hash: 4c841...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bil skal de ha, men parkering skal ikke koste penger...

 

Bil koster 10000 x 1,2,3,4,5,6,7,8 osv. i året, men parkering skal ikke koste penger...

 

Bil skal de ha i storbyen hvor det knapt er noe offentlig plasser ledig, men parkering skal ikke koste penger..

 

Men klage på forumet hvor dumme de er, det skal de ha!



Anonymous poster hash: 4c892...abb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt jeg ikke skal betale for parkering. Betaler gladelig jeg, men alle betalingsparkeringene er opptatte - og man kan maks stå i 2 timer mellom et visst tidsrom. Tror du misforstår innlegget jeg. Det ene stedet de graver er betaltparkering.

Ts

Anonymous poster hash: 4c841...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt jeg ikke skal betale for parkering. Betaler gladelig jeg, men alle betalingsparkeringene er opptatte - og man kan maks stå i 2 timer mellom et visst tidsrom. Tror du misforstår innlegget jeg. Det ene stedet de graver er betaltparkering.

Ts

Anonymous poster hash: 4c841...286

Hvis du eier bilen og bor i bydelen får du beboerparkeringskort. Tidsgrenser gjelder for besøkende.

Anonymous poster hash: b3773...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du eier bilen og bor i bydelen får du beboerparkeringskort. Tidsgrenser gjelder for besøkende.

Anonymous poster hash: b3773...0d5

Jeg eier bilen men eier ikke leilighet. Jeg leier. Er kun begrenset beboerparkering her jeg bor. Sånn ca 5 plasser. Der det er tidsbegrensing pleier det å stå 09-17. maks 2 timer mot betaling. Men der driver de og graver nå også.. men jeg må vel betale der også?

TS

TS

Anonymous poster hash: 4c841...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier bilen men eier ikke leilighet. Jeg leier. Er kun begrenset beboerparkering her jeg bor. Sånn ca 5 plasser. Der det er tidsbegrensing pleier det å stå 09-17. maks 2 timer mot betaling. Men der driver de og graver nå også.. men jeg må vel betale der også?

TS

TS

Anonymous poster hash: 4c841...286

Hehe. Det er ikke begrenset beboerparkering. Skilter gjelder for de som ikke har beboerparkering. Det kan du ha.

Link til informasjon: https://www.oslo.kommune.no/gate-transport-og-parkering/parkering/sok-beboerparkering/

Anonymous poster hash: b3773...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...