Gå til innhold

Klarte du oppkjøringen? evnt hvor mange ganger måtte du ta den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du strøk første gangen hva støk du på?



Anonymous poster hash: 62552...3de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sto på andre forsøk.

Strøk på første forsøk pga nerver, noe som medførte for lite fokus på oppmerksomhet under kjøringen og en feil ved vikeplikt. 



Anonymous poster hash: 99928...867
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på første forsøk og var heller ikke særlig nervøs :) 

 

Teorien var det verre med, den klarte jeg med et nødskrik siste gangen. Da hadde jeg jeg vel tatt den 3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøk på første pga en vikepliktfeil i en rundkjøring.

 



Anonymous poster hash: 1b356...773
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på første forsøk, men var helt vanvittig nervøs. Kunne lett gått andre veien! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde bare en feil på første oppkjøring, jeg tok feil av håndbrekklyset og "feil på bilen"-lyset. Det var jeg klar over, noe sensoren skjønte når han sa det etterpå. Ellers gikk det strålende og jeg fikk godkjent!

Første teoriprøven brukte jeg lang tid på, men etter å ha sett over svarene en andre gang innså jeg at det nyttet ikke å se over det mer, jeg hadde svart det jeg kunne. Jeg tror jeg brukte så mye som 20 minutter. Jeg fikk godkjent på det også.



Anonymous poster hash: bb325...3ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lappen på første med smilefjes på tilbakemeldingen.



Anonymous poster hash: f0987...48e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Teorien klarte jeg uten problemer. Strøk på oppkjøringen. Var bare noen dager etter et veldig vanskelig brudd, jeg var syk, trøtt og hadde det helt jævlig, og jeg vet at jeg kjørte helt forferdelig, så jeg fortjente absolutt å stryke. Har ikke tatt den opp igjen enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på tredje forsøk.

 

Strøk første gang pga jeg ikke var klar.

Strøk andre gang fordi jeg ble distrahert av noen som syklet i en snøstorm. 



Anonymous poster hash: 6706d...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strøk på første. Det gikk bra med oppkjøringen helt til slutten da jeg var på vei tilbake og nesten var ferdig. Da tabbet jeg meg visstnok ut i en rundkjøring som hadde flere gangfelt, der jeg visstnok ikke hadde sett at det var noen unger som vurderte om de skulle krysse gangfeltet og jeg ikke hadde stoppet. De var ikke på vei ut, men nærmet seg altså gangfeltet. Ganske ille i grunn. Jeg la ikke merke til det i det hele tatt og det er nok grunnen til at strøk, da jeg openbart ikke hadde full oversikt over situasjonen ved gangfeltet. Jeg ble jo spurt etterpå om det var noe med kjøringen min jeg ville kommentere og jeg hadde ingenting å si i det hele tatt.

 

Neste gang var jeg veldig oppmerksom og hadde veldig mye å meddele etterpå. Bare mye småting da. Da sa sensor at jeg hadde lagt merke til mye. Ingen grove feil og jeg bestod derfor. Tror det er viktig å være ydmyk og eventuel kommentere hva du kunne ha gjort annerledes, slik at man viser at man er klar over at man har gjort noen småfeil. Det er veldig viktig å passe på gangfelt, vikeplikt, blinklys og generelt holde fartsgrensen der det er forsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på første forsøk, både på teori og oppkjøring. Såvidt, begge deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod på begge første gangen. Kjørelæreren min syntes det var så merkelig at jeg klarte teorien på første forsøk. Tror han tenkte at jeg var dum? Ser ingen annen forklaring. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kattifnatten

Sto første gangen på både teori og oppkjøring. Hadde en veldig stressende periode rundt oppkjøring og gjorde det ekstremt(!) dårlig på prøveoppkjøringen. Kjørelæreren lurte på om vi ikke heller skulle utsette oppkjøringen. men det ville jeg ikke. Hadde ingen store feil og besto den med glans, så det var nok bare nerver i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøk på første oppkjøring fordi jeg lå for tett bak en buss på motorveien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bestod både teorien og oppkjøringen på første forsøk. Teorien var jeg ikke særlig nervøs for. Hadde forberedt meg godt og fikk kun to feil. Oppkjøringen var jeg derimot kjempenervøs for,men bestod den også :)

Endret av Iha062
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...