Gå til innhold

Ny bilnøkkel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bmw x3 2008 med standard nøkkel, ikke en du kan klappe sammen. Er det mulig å få byttet slik at jeg kan få en nøkkel som kan klappes sammen? Noen som har kjøpt det og har peiling på pris?

Anonymous poster hash: dc2c9...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke til akkurat den modellen, men du får kjøpt nye bilnøkler hos din nærmeste BMW-forhandler. Pris varierer ekstremt både på merke og modellnivå, så de eneste som kan gi deg eksakt pris er forhandler eller noen med identisk bil.

 

Hvis du bare har en nøkkel, så kan det hende du må betale for at bilens låse- og tenningsystem skal tilpasses helt nye nøkler. Alle biler jeg har vært borti har blitt levert med 2 eller 3 originale nøkler (også BMW).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilnøkler kan være dritdyre. Er en grunn til at man kan få nøkkelforsikring.

Anonymous poster hash: f79eb...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett koster nye nøkler mellom 2000-8000kr alt etter hvilket bilmerke du har. Bmw ligger nok høyt i pris som et liksom premium merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bmw x3 2008 med standard nøkkel, ikke en du kan klappe sammen. Er det mulig å få byttet slik at jeg kan få en nøkkel som kan klappes sammen? Noen som har kjøpt det og har peiling på pris?

Anonymous poster hash: dc2c9...50a

 

Det du ønkser vil nok koste så mye at du ikke bør tenke mer på den saken. Når nøkkel er laget for å klappes sammen som du ønsker, så gjelder det for gitte modeller. Du må nok i værste fall skifte tenningslås, dørlåser(om det er) og alt må omprogrameres.

VW har hatt slike nøkler til alle sine biler i en årrekke :)

Anonymous poster hash: 89f6e...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det du ønkser vil nok koste så mye at du ikke bør tenke mer på den saken. Når nøkkel er laget for å klappes sammen som du ønsker, så gjelder det for gitte modeller. Du må nok i værste fall skifte tenningslås, dørlåser(om det er) og alt må omprogrameres.

VW har hatt slike nøkler til alle sine biler i en årrekke :)

Anonymous poster hash: 89f6e...645

 

 

Mange har byttet om disse nøklene på bmw forum uten store kostnader.

Anonymous poster hash: fe6b2...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...