Gå til innhold

gravid?


bodøjenta

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uken kjent at det "bobler" under magen, litt til venstre. Det er på samme plass hver gang. Jeg har nettopp sluttet på p - piller og skulle hatt mensen på onsdag. Første mens etter p - pille slutt. Har ingen følelse på at jeg snart får mensen, men puppene er blitt større sånn som de pleier rett før jeg skal ha mensen. Jeg håper jo at jeg er gravid, men er redd for at mensen lar vente på seg pga. en anelse for lav vekt eller fordi kroppen venner seg til å ikke gå på p - piller. Hva tror dere? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den siste uken kjent at det "bobler" under magen, litt til venstre. Det er på samme plass hver gang. Jeg har nettopp sluttet på p - piller og skulle hatt mensen på onsdag. Første mens etter p - pille slutt. Har ingen følelse på at jeg snart får mensen, men puppene er blitt større sånn som de pleier rett før jeg skal ha mensen. Jeg håper jo at jeg er gravid, men er redd for at mensen lar vente på seg pga. en anelse for lav vekt eller fordi kroppen venner seg til å ikke gå på p - piller. Hva tror dere? ☺

Jeg ville ha testet for å være sikker! :) Men når det er sagt er det veldig vanlig at syklusen klusser seg til etter pilleslutt, og det kan være at det bare er derfor den ikke er kommet også. Det tar ofte tid før syklusen blir normal og regelmessig igjen.

Jeg sluttet selv i august, og har til nå bare hatt en "normal" mens etter det. Venter fremdeles på mens nr2 og er på dag 54 uten tegn til mens og bare negativ g-test. Så det er veldig vanskelig å si noe om det, da vi alle er så veldig forskjellig. Jeg ville tatt en test bare for sikkerhetsskyld, men kanskje gitt det noen dager til først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...