Gå til innhold

Har hatt sex for første gang


KuroiSasori

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Takk for svar! Nå har jeg hatt sex to ganger til, og jeg lurer på en ting. Det var bedre, var litt godt, MEN når feks. han tar beina mine over hodet eller noe for at han skal kunne stappe den ordentlig godt inn hvis du skjønner, få ordentlig åpning så kjenner jeg det gjør veldig vondt. Og det er litt ekkelt + at f.eks. hvis vi fortsetter sånn litt så får jeg jævlig vondt i magen.. ;/ så lurte på hva det kan være? om det går over etterhvert?

Du skal ikke være med på noe som gjør vondt. Du må si ifra til gutten at dette blir for voldsomt for deg. Det er andre stillinger som ikke er så slitsomme. Ikke nødvendig med akrobatiske stillinger for en nybegynner :).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle svara.

Haha, vel han sier siden han ikke ronker så samler han opp så mye sæd og han kan holde på lenge før han kommer. Vet ikke om det er sant jeg.

Man holder ut lenger om man runker og man kan ikke gå å samle opp sæd, sæd kommer ut uansett (vanligvis når man sover) om man ikke har utløsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jaja. Får vel si fra om det, men pleier jo det. Men tror ikke han helt skjønner det da. Han tenker vel at det blir veldig godt for meg hvis jeg prøver litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Takk for svar! Nå har jeg hatt sex to ganger til, og jeg lurer på en ting. Det var bedre, var litt godt, MEN når feks. han tar beina mine over hodet eller noe for at han skal kunne stappe den ordentlig godt inn hvis du skjønner, få ordentlig åpning så kjenner jeg det gjør veldig vondt. Og det er litt ekkelt + at f.eks. hvis vi fortsetter sånn litt så får jeg jævlig vondt i magen.. ;/ så lurte på hva det kan være? om det går over etterhvert?

Det er fordi han kommer borti livmortappen din. Det kan føre til blødninger(svake til kraftige) og smerter(svake til neste uutholdelige) om du ikke bytter stilling.

Dette kan skje i de stillingene man forkorter skjedelengden på, har ingenting med liten erfaring å gjøre. Jeg får fortsatt det i enkelte stillingsvarianter og jeg har hatt hyppig sex siden debuten frem til nå i 30årene.

Om du synes det er flaut å si ifra om smerter, eller andre ting du har på hjertet synes jeg du skal la være med å ha sex inntil du faktisk er klar.

Jeg var ikke flau i det hele tatt, gav klar beskjed på forhånd om at han skulle ta pause straks jeg sa ifra, og han tok selvsagt hensyn.

Den første gangen var det ikke mulig å gjennomføre et fullt samleie på grunn av smerter hos meg, og han forventet selvsagt ikke noe annet heller.

Han hadde hatt sex før, og siden sex for meg i starten kunne(og gjorde) veldig vondt tok jeg som en selvfølge at mitt ve og vel var førsteprioritet.

Tok ca 10 ganger før den ømme følelsen gikk bort, men det gikk jo helt OK siden jeg tross alt gav beskjed om hva jeg ville og ikke - og han tok selvsagt hensyn til det.

Tør du ikke det er du rett og slett ikke klar enda for å være seksuelt aktiv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Det er mange som får vondt av det, han treffer livmortappen innerst i skjeden. Noen får vondt bare enkelte ganger, mens andre ikke orker så dyp penetrering i det hele tatt.

Du sier fra til han når du får vondt, sant?

Hups, så ikke at dette allerede var svart på.

Endret av Elfrida
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg sier ifra når jeg får vondt. Og han tar hensyn, men tror han mener jeg burde prøve litt lenger for det for da blir det godt tror han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Jo, jeg sier ifra når jeg får vondt. Og han tar hensyn, men tror han mener jeg burde prøve litt lenger for det for da blir det godt tror han.

Om han mener det er han en enorm idiot, unnskyld for at jeg sier det.

De jeg har hatt sex med har aldri villet at jeg skal ha ubehag på noen måte, og har aldri bedt meg "holde ut med ubehag eller bare gjøre noe fordi de vil og ikke jeg". Sex skal være deilig, ikke vondt eller ubehagelig.

De første gangene(etter selve første gangen som ikke var et fullverdig samleie) kjente jeg som sagt bare ømhet generelt, og sa ikke ifra om det.

Men dette med livmortappen kan, ved gjentakende støt og om du er overfølsom(noe du kan være) - gi så store smerter i etterkant at du ikke klarer snakke engang. Og kraftige blødninger som jeg forklarte tidligere.

For meg er det til nå det sterkeste smerten jeg noensinne har kjent.

Årsaken til at noen får vondt under samleie handler ikke bare om våthet/fukt, men også om at manglende forspill(og da mener jeg slik at du bli virkelig kåt, ikke bare litt kyssing her og der i 1 minutt) gjør skjeden mindre tøyelig enn det blir ved skikkelig forspill.

Og forresten så er et godt tips at han heller kan ta pause fra dyp penetrening som "han tror blir godt om du bare gjør det lenge nok" og heller finne veien til klitoris som faktisk garantert blir godt om man bare gjør det lenge nok :)

Stillinger som gir dyp penetrering er bakfra, samt andre stillinger hvor du har bena helt inntil overkroppen. Om du støter tilbake i tillegg/beveger underlivet forover får du garantert en plutselig og vond overraskelse.

Bakfra liggende på magen og vanlig misjonær gir vanlig penetrering, og er nok bedre for deg nå.

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svara.

Haha, vel han sier siden han ikke ronker så samler han opp så mye sæd og han kan holde på lenge før han kommer. Vet ikke om det er sant jeg.

Det er ikke sant!

Jeg har over 28 års erfaring med lakengymnastikk (så kjedelig åkalle det sex hele tiden! ;) ) så jeg vet hva jeg snakker om :) Grunnen til at mange jenter i 18-20-årsalderen hopper til køys med mannfolk som er som meg over 40 er at unggutta er så stressa når de skal ha sex med ei dame at de kommer før det har gått ti minutter :) Jeg som er meget erfaren vet gevinsten av en god lang opphisselse for dama og naturligvis for meg selv også for deretter å langpine dama ved å stoppe rett før det går for henne, for deretter å fortsette pinen til dama får dobbelt så god orgasme som det hun får ved at en unggutt pumper løs på ho i full fart :)

Kunsten å kunne holde på lenge er noe som kan trenes opp og det gjelder begge kjønn og treningen består i noe så enkelt som å kjenne etter når orgasmen er på vei og så stoppe litt opp og roe seg ned før man fortsetter! Etterhvert vil man klare lenger og lenger og derved forsterke nytelsen av klimakset! :)

Dersom ikke man ronker på en lang stund, så vil kroppen faktisk sørge for uttømning selv ved at man f.ex om natta får en ufrivillig uttømning, så det er lurt å være seksuelt aktiv så man slipper sånt!

Selv ser jeg på det som min misjon i livet å glede så mange jenter/damer som mulig og damene har til nå vært 100% fornøyd med mitt "kall" ;)

Ha en super dag videre! Og til alle dere jenter/damer som leser dette: Tusen takk for at dere gjør Norge så vakkert med deres flotte hår, skjønne smil, herlige latter og heftige stønning ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han mener det er han en enorm idiot, unnskyld for at jeg sier det.

De jeg har hatt sex med har aldri villet at jeg skal ha ubehag på noen måte, og har aldri bedt meg "holde ut med ubehag eller bare gjøre noe fordi de vil og ikke jeg". Sex skal være deilig, ikke vondt eller ubehagelig.

De første gangene(etter selve første gangen som ikke var et fullverdig samleie) kjente jeg som sagt bare ømhet generelt, og sa ikke ifra om det.

Men dette med livmortappen kan, ved gjentakende støt og om du er overfølsom(noe du kan være) - gi så store smerter i etterkant at du ikke klarer snakke engang. Og kraftige blødninger som jeg forklarte tidligere.

For meg er det til nå det sterkeste smerten jeg noensinne har kjent.

Årsaken til at noen får vondt under samleie handler ikke bare om våthet/fukt, men også om at manglende forspill(og da mener jeg slik at du bli virkelig kåt, ikke bare litt kyssing her og der i 1 minutt) gjør skjeden mindre tøyelig enn det blir ved skikkelig forspill.

Og forresten så er et godt tips at han heller kan ta pause fra dyp penetrening som "han tror blir godt om du bare gjør det lenge nok" og heller finne veien til klitoris som faktisk garantert blir godt om man bare gjør det lenge nok :)

Stillinger som gir dyp penetrering er bakfra, samt andre stillinger hvor du har bena helt inntil overkroppen. Om du støter tilbake i tillegg/beveger underlivet forover får du garantert en plutselig og vond overraskelse.

Bakfra liggende på magen og vanlig misjonær gir vanlig penetrering, og er nok bedre for deg nå.

Takk! Da skjønner jeg mer, ja jeg tenker det best for meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen døtre, ingen barn i det hele tatt, men må likevel påpeke hvor viktig det er at dere bruker kondom.

Den første personen jeg hadde sex med ga meg klamydia og det var så uendelig leit å starte sexlivet på den måten. Vi hadde holdt på i 6 måneder før vi hadde sex uten kondom (fordi jeg hadde begynt på p-piller) og i løpet av de to gangene vi hadde sex uten kondom så ble jeg smittet.

Det er ikke verdt det!

Anonym poster: 6b11613845461fbea55b10b5198c9db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jo, jeg sier ifra når jeg får vondt. Og han tar hensyn, men tror han mener jeg burde prøve litt lenger for det for da blir det godt tror han.

He, he, det er altså da han som skal gjøre det godt for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gange er bad bad bad som en generell regel.

Gi det noen uker prøv igjen, pro tip: dæsh på med glidemiddel i begynnelse, det gjør det lettere før du blir mer komfortabel med selve akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt råd er å vente til du finner en du er trygg nok på til å si fra til hvis det gjør vondt, og hvis du at han skal ta det forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra første gang til andre gang jeg hadde sex tok det vel rundt 1 time. Vi fortalte det til mamma og holdt på å le oss ihjel litt, så gjorde vi det en gang til. Det gjorde nok vondt de 10-15 første gangene, men det var unnagjort på 2-3 dager så ble det bra. Absolutt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Sist vi hadde sex så hadde vi tre ganger, og da blødde jeg den første gangen av de. Kanskje jeg ikke ble åpnet ordentlig de andre gangene? ;s så var det godt etter det! Nå har jeg ikke hatt sex på en uke, men skal kanskje ha sex igjen snart. Det er vel fortsatt godt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex for første gang for ca 1,5 år siden. Første gangen gikk egentlig veldig fint for min del, hadde såklart litt vondt og følte ubehag, men vi tok det rolig. Etter denne gangen gikk det omtrent 7-8 måneder før neste gang, og det var ikke like vondt men fortsatt veldig ubehagelig. prøvde ett par ganger til men har enda ikke hatt et "ordentlig" samleie som varer en liten stund.

Jeg har altså ikke hatt sex på ca 7 måneder nå og er veldig spent på hvordan neste gang vil føles. Tror dere det vil gjøre vondt og være ubehagelig fortsatt? Jeg er på en måte redd for å innlede et forhold med noen fordi jeg vet at det betyr sex og jeg er så redd for at jeg aldri skal klare å ha det godt under akten. Erfaringer og råd tas hjertelig imot!!

(Også tenkt på å eventuelt investere i en dildo for å på en måte "utvide" litt før jeg har sex neste gang, er det lurt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige, og noen stillinger er godt, og noen gjør vondt:) Jeg kan selv få vondt når jeg blir tatt bakfra, eller når jeg har beina høyt oppe. Men andre stillinger fungerer helt fint. Det er helt normalt. Man må bare finne de stillingene man liker best. Eksperimentere litt. Jeg og typen har endt opp med å like best to stillinger som egentlig er litt rare :P Men sånn er nå det!

Tror ikke man kan "tøye" underlivet til å tåle visse stillinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...