Gå til innhold

<3 Brullup sommeren 2014 <3


Bride2be2014

Anbefalte innlegg

Da er det endelig min tur til å opprette en bryllupsdagbok!! :bolledeig:

Eneste vi til nå har funnet ut er kirken og at vi vil ha så mange som mulig av familie og venner tilstede på den store dagen!

Har så klart også bestemt at det skal skje i 2014 og at det mest sannsynlig blir 14.06.14!! (jeg som har lyst på den datoen ;) )

Jeg har til nå skrevet en liste med min side av familie og venner og har kommet opp i 44 stk. Da har jeg ikke tatt med alle søskenbarn, selv om jeg er usikker på om jeg kanskje burde det? Spesielt de over 18 år som jeg faktisk har hatt noe med å gjøre i barndommen. Forloveden kommer til å komme opp i ett høyere antall siden han har mye større familie og at alle kameratene har følge.. Så det kommer til å bli ett stort bryllup Er også usikker på om vi skal ha med barn som ikke sitter i ro under middagen, inkludert 2 av mine attpåklattsøsken og vår datter på 2 år. Kunne jo gjerne tenkt meg dem der. Vanskelig det der. De skal jo så klart være til stede under vielsen :opplyser:

Hvordan har andre gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Gratulerer. Skal selv gifte meg neste sommer, så skal bli morro å følge deg.

Starta en bryllupsdagbok her ifjord jeg også, men skjønner ikke hvor den har blitt av :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...