Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Kan noen fra KG svare på hvorfor disse menneskene får lov til å henge ut andre forumdeltakere på denne måten? Godtar dere dette!??

Anonymous poster hash: a3b73...9b1

Ja ^^

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har du det når du er mensen?

Hm.. ja,si det? Selv har jeg aldri prøvd å være mensen... aner ikke helt hvordan jeg skal få det til heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Nettavisen: Prinsen av Jordan er sønn av sin far... Hvem ellers skulle han vært sønnen til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sånn sett ikke uthenging. Det er bare litt smil over morsomme overskrifter. Du kan ikke nekte for at det er en del pussige av den sorten på forumet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet den der. Hva er galt med med den? Jeg jobber på sykehus og klær som er innsausa med oppkast, møkk osv blir ikke kastet, bare sendt på vaskeriet. Når du har sett slik så frister det ikke å ta på seg en av de, i allefall ikke når man skal få en baby opp på brystet. Vil veldig gjerne vite hvorfor du føler for å henge ut det innlegget, du har ikke skrevet en grunn og du driver med stygg mobbing.

Anonymous poster hash: 1658d...501

Ja, og de blir VASKET. Det er da ikke noe poeng i å kaste dette så lenge det blir skikkelig vasket. I og med at du selv jobber på sykehuset synes jeg den kommentaren der var skikkelig respektløs. "ÆSJ, jeg vil så absolutt ikke ta i noe som noen har dødd i, driti på og kastet opp på". Du virker da som en sjarmerende ansatt.

Anonymous poster hash: ab192...f5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha er folk seriøst såra over denne tråden? føler seg litt krenket kanskje, er ikke det årets trendord? jeg dauer, få dere litt tykkere hud! ingen blir hengt ut, det er bare en tråd der folk poster trådtitler eller avisoverskrifter som er litt morsomme tatt ut av sammenheng!

jeg bidrar aldri i tråden men jøye meg, at noen skal kreve at den ryddes og at det er uthenging.. det blir for dumt altså.

beklager for ot innlegg :)



Anonymous poster hash: fc0dc...b52
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autokorrekturen har visst slått til igjen:

Kan man bake kake med gjær istedenfor bakspiller?

Personlig foretrekker jeg gjær. Bakspillere bare stresser meg når jeg baker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte på radioen idag hvor de pratet om de beste restaurantene i verden.  Først pratet de om de ti øverste på  top 50 listen, og mot slutten kom den fantastiske frasen "top 50 listen, som inneholder 500 restauranter,..."  Det siste var kanskje for å få med den norske restauranten som lå 64. plass på top 50-listen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emera

Såkalt viral video på VG:

"Svært observant passasjer i Oslo går verden rundt."

Jeg er nok mer imponert av spaserturen hans enn av at han er observant. :blomst:

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DB slipper igjennom mye rart. Først fra en kenguruartikkel:

 

Likevel er ikke Roger alene om å være den eneste hoppende trusselen ute i den australske bushen.

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan journalisten kan mene at Roger den eneste hvis han ikke er alene om det.

 

Deretter en fin sammenligning i en reiseskilding:

 

Les Saintes er som konfetti: To hovedøyer med om lag 2000 øyboere og sju øyer som er totalt øde.

 

For det er akkurat slik konfetti er, ikke sant? To bebodde hovedflak og sju folketomme.

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...