Gå til innhold

Anbefaling av sydenferie uten mye hjemløse hunder/katter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer altså på om noen kan anbefale meg en plass uten mye hjemløse hunder og katter, og som og såklart ellers er verdt å ta turen til?

Dette er viktig fordi jeg er veldig dyrekjær og vil få hele ferien ødelagt om jeg ser mye dyr som har det vondt (been there).

Er flere som har fortalt at ja, det var veldig mye katter og hunder som gikk løs rundt, men de hadde det så bra så - er det virkelig tilfellet at de blir ordentlig ivaretatt og at lokalfolket er greie mot dem er det jo greit, men jeg er og mye mer nærtagen på dette enn folk flest.

Typisk avslappingsferie som skal nytes på stranden.

Tenker å reise i mai/juni.

Tusen takk på forhånd!

Anonymous poster hash: 7b4a9...2b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært mye i nord-Italia (Rimini, Lido de Jeslo og Venezia) og sett lite av hjemløse katter i fht andre land. Jeg er akkurat som deg, var på Rhodos for ett par år siden, og var mange hjemløse katter der, syns det er så trist å se, så da går nesten hele ferien på å mate disse kattene :fnise:



Anonymous poster hash: c2d33...bba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

En del av stedene det ikke er hjemløse dyr er årsaken at turistene ikke liker det så myndighetene slår dem i hjel så de ikke skal plages. Er det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mye i nord-Italia (Rimini, Lido de Jeslo og Venezia) og sett lite av hjemløse katter i fht andre land. Jeg er akkurat som deg, var på Rhodos for ett par år siden, og var mange hjemløse katter der, syns det er så trist å se, så da går nesten hele ferien på å mate disse kattene :fnise:Anonymous poster hash: c2d33...bba

En del av stedene det ikke er hjemløse dyr er årsaken at turistene ikke liker det så myndighetene slår dem i hjel så de ikke skal plages. Er det bedre?

Takk for forslag!

Og siste: Heller avlivet enn å lide slik jeg har sett mange gjøre på ferie hvertfall, men det beste hadde jo vært at de ble avlivet humant såklart. Uansett ønsker ikke jeg å starte noen diskusjon angående det.

Anonymous poster hash: 7b4a9...2b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter opp denne igjen. :)

Anonymous poster hash: 7b4a9...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Madeira for et par år siden, kan ikke huske å ha sett en eneste løshund eller katt der.



Anonymous poster hash: c284f...661
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...