Gå til innhold

1 år utenlands, hvor ville du bodd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

USA. Fordi det er det beste landet.



Anonymous poster hash: 53bca...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytter gjerne tilbake igjen til Paris. Evnt København eller Amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg bodd på Aruba.

Hvorfor: Fordi Aruba har et varmt klima året rundt. Øya ligger utenfor orkanbelte og unngår dermed stormer som ofte kommer i Karibien. Strendene er noen av verdens beste. Det er trygt å bevege seg rundt på egenhånd. Det er rent der. Maten er god og man kan handle i store moderne supermarkeder. Folk snakker engelsk og de er veldig hyggelige.

Det finnes nesten ikke arbeidsløshet eller kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvordan takle å bo på Aruba et helt år? Var der i tre uke og i løpet av et par dager kan man jo gjøre alt!

Hadde nok tatt turen til England :) mye historie å bryne seg på overalt og nok å se.

Anonymous poster hash: 0811a...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berlin! Bodde der et år, og stortrivdes virkelig. Ville gjerne flyttet tilbake. Utrolig spennede, kul by. Tyskland i seg selv har jeg ikke noen stor dragning mot, men akkurat Berlin er noe helt spesielt.

Har også venner stor har stortrivdes i København, og kunne godt tenke meg et år der. Har veldig godt inntrykk av byen. Wien ser også nydelig ut.

Så er det mange tropiske steder som høres utrolig deilige ut fordi det er varmt, hvite strender, bading og sol. Men jeg får veldig nok av det etter to uker, så blir jeg rastløs og lei. Det må være en kultur, et folkeliv og en stemning som tiltaler meg, og jeg må ha muligheten til å jobbe/studere noe spennende og føle meg inspirert. Og jeg trives faktisk best med det europeiske klimaet - jeg liker at det er ulike årstider :)



Anonymous poster hash: 814ae...748
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å bo i England for eks siden jeg hadde en far som var engelsk, har også kunne tenkt meg å bo et år i Dublin var der på ferie for to år siden likte meg veldig der :) har også kunne tenkt meg å bo et år i Australia liker veldig godt kulturen der og strendene skal dit på ferie neste år så får se om jeg liker meg der :)

Anonymous poster hash: e6083...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike fordi jeg snakker språket flytende :)

Anonymous poster hash: 60038...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

England eller New Zealand :)



Anonymous poster hash: 12947...f26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

India, fordi jeg ble forelsket i landet for flere år siden, og vil nå lære meg hindi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

New Zealand, det landet har alltid fasinert meg. Jeg har ennå ikke vært der. Men om noen år skal jeg nok få til noen måneders tur dit.



Anonymous poster hash: 140fa...f15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde bodd i Spania da jeg vil lære meg språket ordentlig. Forøvrig virker Barcelona som et nydelig sted å tilbringe 1 år på.

Hadde jeg fulgt hjertet mitt ville nok New York vært plassen. Hadde vært vanskelig å bodd der i kun ett år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Linaria

Edinburgh, fordi jeg elsker den byen :hjerte:

Samme her, og jeg skal gjøre det :laugh:

Flytter dit til høsten for å studere der et år. Gleder meg! Beste byen i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vi hatt ubegrenset med økonomiske ressurser, hadde jeg ønsket at min mann og jeg kunne bodd i Tyrkia i ett år. Min mann har familie i flere av de største byene i Tyrkia, eks Istanbul, Antalya og Ankara. Når jeg var yngre drømte jeg om å bo på Hawaii, Los Angeles eller New York ett år. Men, det ble aldri noe av. Men, er vel lov å drømme om å dra dit på ferie :)



Anonymous poster hash: 09475...848
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen plass i Frankrike, for å prøve å lære språket litt bedre. Evt Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...