Gå til innhold

1 år utenlands, hvor ville du bodd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle bodd ett år i et annet land, hvor ville du bodd? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: f8d28...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danmark. Fordi pappa bor der :)



Anonymous poster hash: 2fbaf...2b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Malawi.

Ville jobbet på et kvinne/barn-senter der. Og mannen min ville også ha jobbet innen helsesektoren. Vi begge fikk tilbud om jobb der for noen år siden.

Vi skal gjøre det, vil bare vente til minsteungen er eldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia! Har alltid hatt lyst til å dra, men det passet seg aldri, for jeg fikk jobb før jeg var ferdig med studiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-Afrika. Helt klart. Forhåpentligvis skal jeg ha et studieår der om et par år.

Anonymous poster hash: e9bc7...23d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

København eller Bali. Bali fordi det er fint og varmt der, og det finnes et ettårsstudie der som jeg har lyst til å ta, oh Køben fordi jeg nylig forelsket meg i byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valgte Japan fordi jeg bestemte meg for å prøve å lære litt Japansk, og fordi jeg hadde vært der på ferie og likte meg i Tokyo. Ikke så supergjennomtenkt altså :P men siden jeg enda er her over et halvt år etter jeg først planla å reise tilbake til Norge, så var det jo åpenbart det rette valget ;)

Skulle jeg valgt et annet land tror jeg jeg ville valgt Canada. Bodde der en stund for noen år tilbake, og likte meg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

England eller Irland. Enkelt med tanke på språket, men samtidig en annerledes og sjarmerende kultur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia - lyst til å oppleve landet, og da må man være der en stund når man først har reist.

Italia - lyst til å lære italiensk og oppleve mer av kulturen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia her også! Har vært der 4-5 ganger, og liker meg veldig godt der. Men ett år? Da måtte jeg vite at jeg hadde noe å fylle dagene med, at jeg hadde penger nok, at jeg fikk med meg den nærmeste familien og at slike eventualiteter som lån og sånn hjemme, ordnet seg av seg selv :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Sveits: Geneve eller Lausanne. Trivde så godt der selv om jeg bare har vært der på ferie.

Spania: Sitges. Fordi jeg føler en ro når jeg er der, det er en av mine favorittsteder. Er bare en kort tur unna Barcelona.

Hadde jeg vært yngre hadde jeg nok sagt Costa Rica eller Australia, men nå vil jeg bo nær familie og venner i Norge. Tviler på at jeg kommer til å flytte noe mer utenlands, men det er hvertfall de 2 landene om er mest interessante for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Australia! Landet har været, naturen og alle menneskene jeg møtte gjennom etter et opphold på 4 uker var utrolig imøtekommende og hyggelige!

Anonymous poster hash: 6d4ee...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Australia! Jeg skulle egentlig være der ett år, men ble i to, for jeg elsket alt ved det landet. Menneskene var utrolig imøtekommende og behagelige og været/klimaet er jo en grunn i seg selv.

Nå studerte jeg der da, så det blir jo litt annerledes hvis en skal jobbe. Men likevel, angrer ikke! Savner Australia hver dag....



Anonymous poster hash: b586e...3e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA eller Frankrike



Anonymous poster hash: fe867...652
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...