Gå til innhold

Trondhjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir en del fjell og viddeturer i sommer. Men kunne tenkt oss til en by i Norge og. Snakket om Stavanger, men det er ikke så mange år siden vi var der. Vil til en by ungene ikke har vært i, og ikke så alt for langt å kjøre.

Så da lurer jeg på hva dere har å anbefale i Trondhjem. Vi er to voksne og tre barn på 13, 16 og 18 år.



Anonymous poster hash: 957a1...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange dager tenker du?:)

Anonymous poster hash: 5c33e...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte på en uke med reise opp og ned. Så en tre fire dager der.



Anonymous poster hash: 957a1...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirbadet, vitensenteret, ur ut til munkholmen og bade, spise i tyholttårnet, byvandring, omvisning i Nidarosdomen, kino i kongesalen i prinsen kino, vandring i bymarka (mange flotte turstier), og Rockheim (musikkmuseum, ganske populært blant ungdommer) :laugh:



Anonymous poster hash: a9386...ddb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en del fjell og viddeturer i sommer. Men kunne tenkt oss til en by i Norge og. Snakket om Stavanger, men det er ikke så mange år siden vi var der. Vil til en by ungene ikke har vært i, og ikke så alt for langt å kjøre.

Så da lurer jeg på hva dere har å anbefale i Trondhjem. Vi er to voksne og tre barn på 13, 16 og 18 år.

Anonymous poster hash: 957a1...b70

Jeg vet ikke om Trondheim er verdens mest spennende by for ungdom, men. Men det jeg kan tenke på er Rockheim, Pirbadet, Nidarosdomen er gøy for noen unge, ta båten til Munkholmen og Vitensenteret. Et besøk i Tyholttårnet kan være stas, jeg likte det godt da jeg var liten. Hilsen utflytta trønder!

Anonymous poster hash: a06d3...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spennende rundt og utenfor byen?



Anonymous poster hash: 957a1...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ladestien

Bymarka

City Syd for å handle litt

IKEA? Haha

Anonymous poster hash: faaba...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Rockheim, Vitensenteret, Pirbadet, bading i Korsvika eller ute på Munkholmen, Nidarosdomen, Kristiansten Festning, Bakklandet (kanskje byvandring som tar for seg disse stedene), Tyholttårnet, kino, ligge å sole seg og/eller grille på marinen (gressplenen/parken mellom Nidelven og Nidarosdomen). Skybaren på Clarion Hotel & Congress for en "aperitif" før middag i restauranten. Fantastisk fint, nydelig utsikt og god mat. Eller middag på Solsiden når det er strålende solskinn. Shopping i midtbyen og kanskje foregår det et eller annet på Torget som er verdt å få med seg. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips :)



Anonymous poster hash: 957a1...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er at det heter Trondheim, ikke Trondhjem.

Anonymous poster hash: 9e338...c7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...