Gå til innhold

Ned 5 kg innen september


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Noen som har tenkt å starte opp igjen nå snart? :sjenert:

Kanskje ny tråd eller noe, for å ikke forstyrre dere som er så godt i gang! :)

Jeg var flink i vår, men trenger en kickstart!! :jepp:

Har vært veldig dårlig på trening OG kosthold i lang tid nå :sukk:

Jeg kan godt starte en ny tråd. Har ikke kommet så langt med den første allikevel.

Litt om meg:

170 cm

63 kg

Trivselsvekt 58 kg, men ekstra kiloene snek seg for ca 2 år siden og de skal jeg gjøre noe med innen september. Da starter jeg i ny jobb, så det passer fint.

Bli med da vel!

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er med på neste tråd dersom det kommer en oktober/november tråd. Skal ha 3 ukers ferie i august, så da kan jeg ikke bli med her :fnise: Lykke til, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Er med på neste tråd dersom det kommer en oktober/november tråd. Skal ha 3 ukers ferie i august, så da kan jeg ikke bli med her :fnise: Lykke til, alle sammen :)

Men det er jo hele juli i mellomtiden. Hvorfor ikke starte allerede og så prøve å bare holde vekta i august?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med! :biggrin:

Har vært en jojo-slanker uten like de siste to årene, så nå må jeg skjerpe meg. De som fulgte med i dagboken min vet vel kanskje at jeg har det med å detta av i svingene, men ikke nå mer!

Er 170 cm høy og veier 69 kg (Vært oppe i 75-76kg). Ikke målt meg i det siste, men det kan jeg jo prøve å få gjort i morgen tidlig :)

Vil ned 5 kg i første omgang. Spiser relativt sunt (kan selvfølgelig bli litt flinkere), mens treningen har detti ut og må startes med igjen!

Og HenLu? Jeg har akkurat startet på min 4 uker lange ferie! :jepp:

Edit: Skriveleif.

Endret av celujo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er med i august-tråden :fnise: men kan slenge meg på her og :) er 164,5 cm høy og 68,9 kg. Vil helst bare ned til 65 :)

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet problem når folk kom inn i konsentrasjon leire så raste kilo'ene ned, men dette er ikke sunt, spise mye protein og salat og litt trening, trener man for mye spiser man mer, og når man slutter og trene spiser man like mye som når man trente,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rabrabara

Er gjerne med, men tenkte seks kilo til 8 august... Da skal jeg nemlig på ferie. Ett å ha spist alt jeg vil og mere til i syv måneder etter at fikk baby er jeg veeeeldig klar for å passe inn i buksene mine igjen.

Jeg er 175 og ca 74 kg.

Sslagplan: kutte ut ALL snop i uka, sykle til jobb og spise mindre porsjoner. Så får vi se..... Har bare holdt på ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt starte en ny tråd. Har ikke kommet så langt med den første allikevel.

Litt om meg:

170 cm

62,4 kg

Trivselsvekt 58 kg, men ekstra kiloene snek seg for ca 2 år siden og de skal jeg gjøre noe med innen september. Da starter jeg i ny jobb, så det passer fint.

Bli med da vel!

Jeg vil være med :)

Er 28 år, 160 høy og veier rundt 65 kg nå tenker jeg (må ut og kjøpe meg vekt). Har hatt en lite pause nå etter å ha gått ned 5 kg i våres, men starter opp nå med å få av fem til. De siste fem kom av på kort tid etter et fryktelig strengt kostholds- og treningsregime, skal ta det over litt tid nå. Reiser på ferie i september, så å få av fem kg til det hadde vært nydelig. Målet innerst inne er kanskje å komme meg ned på 58 kg, men fornøyd om jeg kommer ned på 60. Sikkert bra med en slik tråd for litt motivasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

I dag, da jeg veide meg var jeg 71,7 kg.

Det vil si 2,3 kg ned og 4,7 å gå ned for å nå første delmål.

Håper jeg kommer inn i buksene mine da, for i morges hadde jeg INGENTING å ta på og jeg vil ikke krype til korset og kjøpe større klær heller. Det er jo faktisk en stor del av motivasjonen min at jeg vil inn i de fine gamle.

Det går veldig fint å kutte ut snop i uka, syns jeg. Alkohol er også bannlyst bortsett fra fredager. Jeg har syklet til jobb hver dag denne uka og skal fortsette med det. I går spiste jeg vafler, det er det eneste bruddet jeg har hatt siden jeg startet.

Jeg merker selvsagt ingen forskjell på fasongen, men håper jo det kommer etterhvert.

Håper det går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er med i august-tråden :fnise: men kan slenge meg på her og :) er 164,5 cm høy og 68,9 kg. Vil helst bare ned til 65 :)

68,5 kg. Ned 0,4 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

I dag veier jeg 62,5 kg.

- 0,5 kg

I dag for jeg besøk av familien som skal bo hos meg i 2 uker. Spent på hvordan vekten reagerer.

Redigert: Gratulerer alle med vektnedgang. Dere er flinke!

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

I dag viste vekten 62,0 kg

- 1 kg siden start.

Så det blir ikke mye overspissing med gjester denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her for å få litt ekstra motivasjon og presse meg selv til å holde ut!:)

Trener en god del, men har blitt en del stress-spising og småspising i det siste som har resultert i litt for mange kilo.

Har så langt idag klart de målene jeg har satt for dagen.

Etter jobb blir det laks til middag, ingen småspising og en joggetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg joiner! I dag skal jeg lage en stooor kasserolle med grønnsakssuppe som jeg skal fryse ned og spise noen dager i uken. Og i morgen skal jeg trene for første gang på et par måneder :)

Vekt i dag: 82,7 (altfor mye :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg joiner! I dag skal jeg lage en stooor kasserolle med grønnsakssuppe som jeg skal fryse ned og spise noen dager i uken. Og i morgen skal jeg trene for første gang på et par måneder :)

Vekt i dag: 82,7 (altfor mye :( )

Hvordan gikk treningen? :)

Ble en litt tung joggetur på meg igår, men håper det går bedre idag!

Føler meg litt bedre i eget skinn når jeg står imot småspisingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Jogge ja, det er jo det jeg og burde gjøre, men jeg finner ikke helt motet. Når formen er så dårlig som nå blir det til atjeg gruer meg og utsetter det....

61,5 kg i dag, så kun 200 g siden forrige uke... Må vel kutte ned litt på helgekosen og trene mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen gikk greit. 1 time på stepmaskin ble treningen. Tror jeg spiste litt for mye..eller vet det egentlig :) Men ikke altfor usunt.

Dagens trening blir nok hjemmetrening og imorgen er det dessverre treningsfri pga tidsmangel. Helgen går til styrketrening. Og så skal jeg ikke småspise, eller spise unødvendig mye.

Da har jeg en plan..så gjelder det å holde seg til den for at målet skal nås!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Dagens vekt 61,6 kg. Det går sakte men sikkert nedover.

Sånt går det hvis man leker turist hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...