Gå til innhold

FrP sprer rasisme, igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du gitt et eksempel eller to på det hatet FRP sprer, for tiden?

Er det ikke en link på forsiden her, eller er den ugyldig? Fortell gjerne hvorfor den er ugyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke en link på forsiden her, eller er den ugyldig? Fortell gjerne hvorfor den er ugyldig.

Forklar heller hatet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo det samme som å si at AP har en forkjærlighet for mindreårige jenter og gutter:

Ap-politiker foregrep seg på 10-15 gutter mer detaljer HER

Ap-politiker dømt for overgrep på 14-åring brukte visst vold også

Ap-politiker voldtar

Dermed kan en konklusjon om at Ap tiltrekker seg mennesker som tenner seksuelt på barn bli trukket? I følge din retorikk kan det nettopp det. Personlig ville jeg ikke gjort det, men det er meg. For man kan ikke stikke under en stol at det har vært mange tilfeller hvor politikere fra AP og mindreårige barn har vært involvert.

Du måtte helt tilbake til 2004 og 2006 for å finne disse sakene. Kan det bety at AP har ryddet i egne linjer? Jeg bare lurer...

Anonymous poster hash: 0aa5a...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det de partiene på venstresiden mener om det? Etter 8-9 mnd i regjering og statsbudsjettet (om du i det hele tatt har lest den) er jo en skam for et parti som lovde gull og grønne skoger, nye norge osv men fortsatt ikke klarer å levere noe som helst fordi ... Ja nå kommer den .. "Vi er jo ikke alene i regjering"

Det sier seg jo selv at det ikke alltid er alt som blir med når et statsbudsjett skal behandles i stortinget. I og med at H/FRP må samarbeide med de andre borgelige bla. er det ikke alt som inkluderes. KRF trakk jo som kjent støtten til å heve tollgrensen. Dessuten har ikke FRP flertall på stortinget alene, de er heller ikke Norges største parti. Det er tross alt lov til å tenke litt selv altså :)

Et annet viktig moment verdt å nevne, AP har sittet med makten i litt over 60 år. Kun avbrutt ved få anledninger. Da sier det seg selv at det vil ta tid å rydde opp i all galskapen de har skapt på den tiden.

Endret av pinar
Redigert vekk avsporing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen her som vil ha "somalia" til Norge? Og jeg snakker ikke om folkene, men om kulturen.

Jeg er helt enig, jeg skulle gjerne sett at mitt fylke (og landet som sådan) ble helt muslim-fritt, men når det er sagt hadde jeg ikke felt en tåre om det også ble fritt for jøder, kristine, hinduer og alt annet eventyrbasert propaganda/hjernevask.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jammenmeg bra at det ikke fins antydning til rasisme i FRPs politikk!!

Et parti som har basert seg på fremmedfrykt siden dag 1 ... Herregud dette orker jeg ikke rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier seg jo selv at det ikke alltid er alt som blir med når et statsbudsjett skal behandles i stortinget. I og med at H/FRP må samarbeide med de andre borgelige bla. er det ikke alt som inkluderes. KRF trakk jo som kjent støtten til å heve tollgrensen. Dessuten har ikke FRP flertall på stortinget alene, de er heller ikke Norges største parti. Det er tross alt lov til å tenke litt selv altså :)

Et annet viktig moment verdt å nevne, AP har sittet med makten i litt over 60 år. Kun avbrutt ved få anledninger. Da sier det seg selv at det vil ta tid å rydde opp i all galskapen de har skapt på den tiden.

Tja, dersom du regner at Rune Øygaard ikke teller så, sikkert?

Word!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg jo selv at det ikke alltid er alt som blir med når et statsbudsjett skal behandles i stortinget. I og med at H/FRP må samarbeide med de andre borgelige bla. er det ikke alt som inkluderes. KRF trakk jo som kjent støtten til å heve tollgrensen. Dessuten har ikke FRP flertall på stortinget alene, de er heller ikke Norges største parti. Det er tross alt lov til å tenke litt selv altså :)

Et annet viktig moment verdt å nevne, AP har sittet med makten i litt over 60 år. Kun avbrutt ved få anledninger. Da sier det seg selv at det vil ta tid å rydde opp i all galskapen de har skapt på den tiden.

Hehe vi har det skikkelig jævlig i 60 år ja. Det er nå deilig å vite at dere aldri kommer til å være i regjering alene, for det er til og med den vanlige nordmann livredd for.

Endret av pinar
Redigert for sitering av slettet kommentar, og kommentar til det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et parti som har basert seg på fremmedfrykt siden dag 1 ... Herregud dette orker jeg ikke rett og slett.

Nei, det skjønner jeg godt.

Å leke "mythbuilder" er anstrengende, det.

Kom gjerne med eksempler på direkte rasisme og hat i FRP's program, særlig det med hatet kunne det vært meget interessant å få dokumentert!

Dokumenter også gjerne "fremmedfrykt"?

Endret av Sir Winston
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til de av dere som snakker om følgende emner fra FrP:

  • Rasismen
  • Fremmedfrykt
  • Hat mot andre feks. folkegrupper
  • Begrensing av frihet feks. religion

Vennligst vis meg hvor dette står skrevet, for jeg kan ikke finne det i noen av disse to:

FrPs Prinsipprogram

FrPs Handlingsprogram

Som til opplysning er hele deres politiske program for perioden 2013-2017.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange som fryder seg over å finne noe negativt om FrP, iallefall hvis det har noe om innvandring å gjøre. Da slipper man en reel diskusjon om effekten av den norske og den Europeiske innvandringspolitikken. Man slipper også en diskusjon om ukultur, og i hvilken grad enkelte grupper vil integrere seg.

Venstre siden får fortsette å lete etter noen glipp fra FrP. Da har man "argumentasjon" klar til framtidige innvandrings-debatter. Slipper ubehaget.

Endret av Snof
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner jeg godt.

Å leke "mythbuilder" er anstrengende, det.

Kom gjerne med eksempler på direkte rasisme og hat i FRP's program, særlig det med hatet kunne det vært meget interessant å få dokumentert!

Dokumenter også gjerne "fremmedfrykt"?

Jesu fader. Logikken her er; dokumenter det i prinsippprogrammet vår, ellers så eksisterer det ikke? Ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesu fader. Logikken her er; dokumenter det i prinsippprogrammet vår, ellers så eksisterer det ikke? Ok.

Nei, det stemmer. Siv har aldri sagt noe om snik-islamisering. Tybring-Gjedde har aldri ment noe om det temaet han heller. Det står ikke noe om det i prinsipprogrammet, så det kan umulig ha skjedd. Ferdig snakka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det stemmer. Siv har aldri sagt noe om snik-islamisering. Tybring-Gjedde har aldri ment noe om det temaet han heller. Det står ikke noe om det i prinsipprogrammet, så det kan umulig ha skjedd. Ferdig snakka.

Dette er min humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesu fader. Logikken her er; dokumenter det i prinsippprogrammet vår, ellers så eksisterer det ikke? Ok.

Neida, hvis det blir for vanskelig for deg å diskutere FPR's programm og politikk, så er jeg da klar til å høre på anekdoter og personlige opplevelser.

Så, igjen, kom gjerne med eksempler på FRP's, eller freppere's, 'fremmedfrykt', 'hat' og 'rasisme'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det stemmer. Siv har aldri sagt noe om snik-islamisering. Tybring-Gjedde har aldri ment noe om det temaet han heller. Det står ikke noe om det i prinsipprogrammet, så det kan umulig ha skjedd. Ferdig snakka.

Bare så jeg kan bli klar over hvilket nivå din argumentasjon (sic) er på; er dette eksempler på rasisme?

Er det hat, som Siv og Gjedda har drevet med her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og svar.

Spørsmål om moderering kan tas på ris og ros, eller på pm.

Tråden er flyttet til skråblikk og generaliseringer.

pinar, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er ikke Øygaard den eneste i AP som har blitt tiltrukket av barn ;)

Ja, Frp er det eneste partiet per i dag som har en liberalistisk tilnærmelse. Ja til frihet for individet, nei til sosialismens tvangstrøye. Jeg ønsker faktisk å kunne bestemme over eget liv.

Frp er kun for frihet for indivitet i de sakene de sympatiserer med. Et eksempel er Anundsen som gikk kraftig ut mot liberalisering av cannabis, men samtidig kommer med forslag om å tillate hjemmebrent. Hykler.

Anonymous poster hash: 6fa9d...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp er kun for frihet for indivitet i de sakene de sympatiserer med. Et eksempel er Anundsen som gikk kraftig ut mot liberalisering av cannabis, men samtidig kommer med forslag om å tillate hjemmebrent. Hykler.

Anonymous poster hash: 6fa9d...bed

Igjen, det er forskjell på enkelttilfeller og hva partiet som helhet står for. Det vil i alle partier danne seg forskjellige partikulturer, da vi alle er forskjellige mennesker. Den samme tendensen kan sees i alle partier forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, det er forskjell på enkelttilfeller og hva partiet som helhet står for. Det vil i alle partier danne seg forskjellige partikulturer, da vi alle er forskjellige mennesker. Den samme tendensen kan sees i alle partier forøvrig.

Veeel, hvis "enkelttilfellet" er justisminister, så er ikke forskjellen så åpenbar som du vil ha det til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...